רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בינואר 2014

דודי לאו עומד מאחורי הבג"ץ לפירוק 'מועצת הרבנות הראשית'

מאת איש הרבנות הראשית

מה הקשר בין דודי לאו לעו"ד אייזנברג  אין זה סוד שהרבנים הראשים לישראל רצו מאוד לראות את עושה דברם הרב שמעון אלמליח רבה של עתלית נשר ועוד מעט גם ממונה על חיפה הכל לפי הביצועים שהוא יביא להם. אך לא היתה ברירה ואם היו מכניסים אותו היו צריכים להכניס עוד כמה.
מה עשו החכמים אמרו לו שיש להם חבר בשם עו"ד איזנברג תמתין בצד הוא יעשה לך את העבודה אחרי שהמועצה תבחר הוא יפרק אותה ואז אתה תתמודד משום שיש רבנים שיפחדו להתמודד עם איזנברג בתמונה. ואכן כך נראה צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים, בימים הקרובים הולך בית המשפט לפזר את המועצה ולצאת עוד פעם לבחירות ובקרוב נראה את הרב שמעון אלמליח חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל. מענין מי מהרבנים הספרדים החברים במועצה יאלץ לוותר על מקומו.

תגובה 1:

  1. עם ישראל החרדים לדבר השם המצפים לישועה מתפללים ומייחלים להתפרקות ושמדת הרבנות '' בתי הדין הרבניים'' מוסד השמד והרצח של כל דבר שבקדושה המביא הרס וחורבן על כלל ישראל רבים חללים הפילו, נפשות אומללות מסתובבות בקרבנו הדורשים את נקמת דמם, על חייהם אשר חרב, טרגדיות ואסונות הכלל, הם לא לחינם, בתי הדין מפרקים משפחות, הגירושים שמתבצעים ברבנות הם קשרים לאסלם ולגוים, נשים נגררות ומסתבכות לפירוק בתיהם, רק בגלל דיני בתי הדין המנובלים הפושעים במלאכתם, נקראים ונגזרים גזרי דין, לא על פי תורה הדינים אינם עושים על פי ההלכה את מה שמוטל עליהם כדי שלא יגיעו לפירוק שותפות בין בני זוג. והתוצאות מכאיבות וקוראות לב.
    בשם הכלל הכואב את המצב

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.