רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בינואר 2014

סערטער זועק: עד מתי יוביל אותנו יענקל הגר לשאול תחתית עם שיטות הטרור שלו?

אתמול קראנו כולם את הבלוג המלוכלך ששלך לכתוב חיליש הגר בנו של הרב אב"ד, שבו מנסה ללכלך ולהכפיש את העסקן יענקי ליבוביץ הי"ו וכל זאת בשל פגיעות ילדותיות שהוא סוחב כבר למעלה מעשור עוד מימי ילדותו ולא רוצה לשכוח אותם.
על כן ברצוני להבהיר מעל לכל במה את האמת שצריכה לצאת לאור בשביל שכל אחד ידע מי הצודק ומי הלא צודק:
בשנים האחרונות כולנו עדים להתפתחות היפה שמתפתחת החסידות בשנים האחרונות בתחום של הארגון והסדר וכל זאת אודות לפעילותו של א. יעקב ליבוביץ הי"ו, כולם זוכרים איך היה נראה אפיית מצות פעם ואיך היום כולם נהנים ורואים הכל, כמו"כ כולם זוכרים איך היה נראה ל"ג בעומר פעם ואיך היום כולם נהנים ורואים הכל, כמו"כ ביהמ"ד הגדול בירח האיתנים הגלריה, חביטת הערבות, וכל זה ועוד הרבה יותר מזה כשרוצים לערוך אירוע יודעים כולם שצריך את יענקי בשביל התכנון וכד'.
ועכשיו הגיע הרב אב"ד ובשביל כמה חשבונות מטופשים וקטנוניים שיש לחיליש עם יענקי החליט הרב אב"ד בכבודו ובעצמו לזרוק ולרמוס את הנ"ל בלי שום שמץ של בושה ורחמנות.
(מיותר לציין שהוא זורק אותו ונותן לאחרים לשבור את הראש בשביל לחפש מחליף כמו שכשזרק הרב את ברוך הימל לא חשב על ההפסד הכלכלי הגדול שהוא גורם לחסידות ולבית אד"ש כיון שאחרים ישברו את הראש מהיכן להביא כסף...)
להרב אב"ד: אולי תוכל לענות לי איך הינך מעז להתנהג כך כשאתה בעצמך צריך להראות דוגמא לכולם, איך אתה יכול לדבר אח"כ (כשאתה כבר מדבר...) על בין אדם לחברו, היכן למדת להיות כך כפוי טובה לאדם שרק דאג להגדילך בתקופה האחרונה, אדם שהיה מהיחידים שהשלימו לך מנין שחרית כל יום והלכת וסילקת אותו מהמנין, על מה ולמה???
הגיע הזמן שתפסיק לדרדר אותנו מן הפח אל הפחת התחלת עם גיסך הרב קורנרייך המשכת אצל הימל עברת דרך שפיץ וזה לא מספיק לך, מענין כל אלו אשמים, רמאים, רשעים, שקרנים, ורק אתה הצודק?! מוזר...
ולחיליש: האמת היא שאתה לא שווה התייחסות כלל אך אתמול התגלה כלונך ברבים איך שאתה עומד מאחורי חלק גדול מהטרור, על כן בקשתנו אליך תראה לעזוב את השטח כמו שעשו נאמניך (בידרמן, והורוביץ) ותשאיר את השטח סטרילי אולי כך לאביך יהיה זמן לעבוד על נושאים חיוביים יותר.

7 תגובות:

  1. זה לא חיליש או הרב
    זה משפחות הפשע שעומדים מאחוריהם (פרקש דויטש)
    ולהם יש חשבון ארוך איתו

    השבמחק
  2. שאולזון שוב הוכחת שאתה מקבל חומר ובלי לעבור קודם עליהם אתה מפרסם אותם
    כנראה שמי ששלח לך את החומר היום ואתמול זה לא יותר מהשפיצונים מארה"ב אתמול בשביל ללכלך על חיליש והיום בשביל להוכיח אותו.
    רק חבל שאתה לא בודק מה המצב היום בסערט ויזניץ ומרשה יום אחרי יום לעשות מעצמך צחוק

    השבמחק
  3. כל מי שמתמצא רק קצת בחצר סערט-ויז'ניץ רואה ומבין תיכף שכל הכתבה, מתחלתה ועד סופה, עם תוספת ה'שכחה' בשם 'חיליש' הכל פרי-דמיון והשמצה ובלוף אחד גדול של כת הימל-שפיץ שאנשים בודדים, אם לא אדם אחד, כותב מתוך קנאה ושנאה.

    לא דובים ולא יער. כל החצר עם הרה"צ ר' יעקב הגר שליט"א ואין רדיפות ואין השמצות.

    אגב, גם לא זרקו את יענקי ליבוביץ משום מקום, אבל למי זה הכפת.....

    כל הכתבה שקר וכזב!

    השבמחק
  4. חסידות סערט-ויז'ניץ הצליחה בעזהשי"ת להתגבר על הנסיונות שנעשו בעבר ע"י מחרחרי ריב לגרום למחלוקות בתוכה. האמת והשלום אהבו, איש את רעהו יעזרו ולאחיו יאמר חזק.

    היום החסידות ב"ה מלוכדת ופורחת בראשות אד"ש שליט"א שהקב"ה יחזקו ויאמצו אמן.

    השבמחק
  5. הם צודקים.
    היום בסערט הכל שקט,
    אבל מאחורי הקלעים....
    ממש בלאגן.....
    אבל רק למי שיודע נחכה ל....

    השבמחק
  6. כחסיד ויזניץ ב"ב בצעירותי אני מכיר את החצר והחיפאים הרבה יותר מבוגרים ומדברים לענין מאחיהם ויזניץ בני ברק... ולכן בלי לדעת פרטים מדויקים אני מאמין שאין שמה מחלוקת כי אנשים חכמים ובוגרים מבינים שאין מקום למחלוקת בחצר חסידית וזה יכול לגרום רק להרס וחורבן המקום ...

    השבמחק
  7. kulam zvalim charot, rak

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.