רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 בינואר 2014

מלאכי חבלה בתוכנו

מאת הרב י. קלר

יום ד' לסדר: ולכל בני ישראל לא יחרץ כלב לשונו למאיש ועד בהמה.

לאנ"ש תושבי שכונת אדמו"ר נשיא דורנו, ודי בכל אתר ואתר.

במשך העשור האחרון נמצאים בתוכנו מלאכי חבלה שמחדירים את המחדיר הטמא האינטרנט בתוככי אנ"ש שרבים חללים הפילה, שהבחורים והאברכים במקום לשבת וללמוד תורת הנגלה ותורת החסידות עסוקים כל היום ב"נייעס" ולראות ולהראות את עצמם וחבריהם מעל דפי האינטרנט, שמכשילים את הרבים בעון 'לא תלך רכיל בעמך' שכל היום עסוקים בכתיבת תגובות על ידיעות ו'חדשות היום' ויצירת סערות בכל יום שני וחמישי.
ואחד ממובחרי האברכים בשכונתנו, הרב שלמה שטערנבערג, משפיע בישיבת אהלי תורה, בראותו את ההיזק הרב שהאינטרנט גורם להבחורים והאברכים שנכשלים בעבודה זרה ובגילוי עריות ובהלבנת פני חברו ברבים ששופכים דמים; קם להילחם נגד האינטרנט, ואירגן כינוסים נגד האינטרנט שם הזמין את מתקיני ה'מסננים' לספר עד כמה הדבר מסוכן, ולכל הפחות נחוץ שאלה שמורים לעצמם היתר להשתמש באינטרנט שיתקינו מסננים וכו'. כידוע לכל תושבי השכונה, שאירגן כינוסים כאלה עוד לפני כשנתיים ושלש שנים (הרבה לפני שהתחילו הצבועים עושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפינחס בעלי האתרים והפלאפונים לעשות כסף מכינוסים המוניים נגד האינטרנט שאינם לשם שמים), ובמשך הזמן התפרסם בנידון זה בשבועונים של חסידי חב"ד הרבה מאמרים ורשימות בנידון הסכנה העצומה של האינטרנט.
והיות שבזמן האחרון התחילו מלאכי החבלה (בעלי האתרים: שטורעם, collive, ch.info) לארגן גיהאדים (המכונים 'מלחמת מצוה') נגד כל אלה שנלחמים נגד האינטרנט, החליטו להגות את הרה"ח הנ"ל מהמסילה ולרדת לחייו ולקפח את פרנסתו והעיקר להילחם בהשפעתו העצומה על תלמידי התמימים והאברכים שבשכונה.
ואחרי שכבר כמה שנים שהמרא דאתרא, ראש הכולל הרב יוסף אברהם הלוי העלער שליט"א הפנה כמה אברכים לסופי השבוע 'קול השופר' שבהנהלת אברך שומר תורה ומצוות בשם שמחה פרישלינג, מכיון ששמע ובירר דאיתמחי גברא ואיתמחי קמיע, שאנשים שהיה להם בעיות בשלום בית או פרנסה (או רק חלישות), ואפילו כאלה שנכשלו והתמכרו לאינטרנט ושאר מרעין בישין והשתתפו בסופי השבוע הנ"ל, וניכר שיפור עצום בהנהגת האברכים בהתנהגותם בין אדם לחברו ובין איש לאשתו ובין אב לילדיו. ובעקבות זה גם האברך הנכבד ר' יהושע שי' העכט הפנה לשם כמה אברכים (או בחורים).
וכשנודע להם למלאכי החבלה הנ"ל שגם הרב הנ"ל הפנה לשם כמה בחורים ואף נסע לשם בעצמו פעם או פעמים, מצאו בעלי החוב מקום לגבות את חובם., שכרו שכירי חרב לעשות מלאכתם, והשתתפו בעצמם באתר האינטרנט הטמא שלהם במלחמת גיהאד נגד 'קול השופר'
וזה דרכם כסל למו שהם מנסחים מכתבים ומחתימים משפיעים בשיטת ה'חבר מביא חבר' שאומרים לו לאדם: תחתום על חרם פלוני נגד ארגון פלוני שהרי חבריך כבר חתמו.
והזדרזו לקרוא לאסיפה ביום ג' פרשת וארא ליל ניטל והזמינו את הרה"ח ר' יואל הכהן שי' (משפיע בישיבת תומכי תמימים) והרה"ח ר' עזרא בנימין שי' שאחאט (ראש ישיבת אור אלחנן – חב"ד בלאס אנגעלאס) לדבר בענין נחיצות לימוד החסידות.
והחתימו משפיעים בישיבת אהלי תורה בעד מכתב נגד קול השופר.
ובעקבות קריאתם החליט ר' יוסף הכהן שי' ראזענפעלד (מנהל גשמי של המוסד חינוך אהלי תורה) לפטר את הרב שטערענבערג (ה'קרבן ציבור') ממשרתו בתור משפיע בישיבת אהלי תורה, ובהזדמנות זו לפטר גם את הרב גאלדשטיין ממשרתו בתור סגן מנהל כיתות ג-ד בהחדר 'אהלי תורה', והחלטתו הנ"ל היא בניגוד לפסק שהוציאו חברי הבד"צ דקראון הייטס בשבוע העבר.
מה שברור לכל בר בי רב, שלמנהלי האסיפה ומחתימי המשפיעים אין שום ענין בלימוד והפצת החסידות.
ויזכרו לטובה הרה"ח ר' לוי געלב שי' שיזם דבר טוב, שכל אנ"ש והתמימים והאברכים יתחילו ללמוד את התורה אור (והלקוטי תורה), מכ"ד טבת שנה זו, טור ליום; ובהכינוס הנ"ל הפיץ את מחברתו 'דא"ח היומי' חוברת ראשונה (מכ"ד טבת עד סוף פרשת בא), וביום ו' עש"ק פ' וארא כ"ד טבת הפיצו בבתי הכנסת שבשכונה טופסים נוספים מהחוברת הנ"ל.
ולא מצינו מכתב מהמשפיעים בישיבת אהלי תורה שיקרא להבחורים או להאברכים להצטרף ללימוד הנ"ל.
גם לא ראינו שמארגני האסיפה בליל ניטל יארגנו התוועדות המונית לאנ"ש בליל כ"ד טבת בשכונה זו.
והננו להודיע שהמכתבים הנחתמים ע"י כל המשפיעים בישיבת אהלי תורה דקמי שמיא גליא שלא נכתב ע"י אף אחד מהמשפיעים (ואין החי יכול להכחיש את החי, שכל המשפיעים מוזמנים בזה להצהיר בהן צדקם שהם אלה שכתבו את הפאשקוויל הנ"ל בלי לברר את המצב לאשורו) נכללים בכלל 'ארור מכה את רעהו בסתר' ואין רשות לאדם לקרוא את הפאשקוויל הנ"ל וכל שכן שאסור לו להפיץ את הפאשקוויל הנ"ל (וכל אלה שנכשלו ופרסמו את זה, בודאי יסירו את זה).
ומכתב הפיטורין של הרב ראזענפעלד (שנשלח בניגוד לדין תורה, שאסור לפטר מלמד או עובד בישיבה רק מכיון שכך עלה ברצון המנהל שהרגיש מאויים על ידי מלאכי החבלה של האינטרנט והמון העם הנגרר אחריהם) הרי הוא בטל ומבוטל לא שריר ולא קיים.
ולאנ"ש והתמימים הננו אומרים: סורו נא מעל אהלי האנשים הרשעים האלה תומכי האינטרנט.
השתתפו בלימוד החסידות ולימוד התורה אור.
ובזכות ההימנעות מהמחלוקת ולימוד החסידות נזכה לגאולה האמיתית והשלימה ע"י משיח צדקנו, ומלכנו כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו בראשנו.

6 תגובות:

  1. עוד הזוי! מקום כתבה זו היא בחלק ה"מילתא דבדיחותא" של האתר הזה. ומי שרוצה לדעת את האמת נא לבדוק עם יד לאחים לגבי שיטות הלענדמארק המישמות על ידי קול השופר.

    השבמחק
  2. הרב העלער חזר מהמלצתו, הפרישלינג הזה איננו שומר תורה ומצוות ומתגורר כיום באוסטרליה ומכר את העסק לכמה דמיתקריא "אברכי ליובאוויטש" רחמנא ליצלן, וכל מטרתם היא כסף גם במחיר של אביזרייהו דעבודה זרה

    השבמחק
  3. לא דובים ולא יער. סתם גיבובי גחמות. אתה בטוח שזה לא איזה גערער? וד"ל

    השבמחק
  4. הר' חיים שי'
    אל תהי'ה במה לאיזה הזוי שלא ידע מאי קאמר. גם אם משלמים בשביל זה. אתה הרי איש עקרונות. תעשה קצת חקירה ודרישה לפי פרסום כתבה שהיא בבחינת "מכה רעהו בסתר". יש לך ב"ה הרבה סיעתא דשמיא במעשיך חבל שאתה יורה לעצמך ברגל. צריכים אותך בריא וחזק.
    עלה והצלח

    השבמחק
  5. כב' הר' הדגול יוסף קעלער שיחי'
    המשנה בפרקי אבות פרק ב משנה יד רבי אלעזר אומר: הוי שקוד ללמוד תורה, ודע מה שתשיב לאפיקורוס.
    אך לא כתוב איזה תשובה תשיב . כנראה שהתשובה היא לא במילים כ"כ מקובלות אך בע"פ קיבלנו מחסידים בדורות קודמים שהמענה לאפיקורס צריך להיות קצר.
    וע"כ נענה לאפיקורס עובד ע"ז ותומך בע"ז ובשם תורת ה'
    מענה קצר קוש אין תאכעס

    השבמחק
  6. כל המכתב זה שקר אחד גדול מנסים לטהר את השרץ שלמה שטרנברג אמנם עשה דבר מעולה במלחמה נגד האינטרנט אבל בקשר לכת קול השופר הרי כולם יודעים שהוא נכשל בשה שהוא הלך לשם וגם הוא עצמו מודה בזה והוא רק טוען שזה לא השפיע עליו לרעה דבר שרחוק מלהיות אמת כי הרי עושים שם שטיפת מוח ולכן הביאו היום מומחה לכתות כדי שידבר על זה, ויש לי ספק גדול אם אחד שנכשל בזה יכול להיות משפיע ובפרט לפי מה שאתה לבד כותב שהוא הפנה לשם רק בחורים עם בעיות, אז מדוע הוא לבד הלך לשם שמונה פעמים, ולכן או שיש לו לבד הרבה בעיות והוא לא יכול לשמש כמשפיע או שפשוט הוא עבר שטית מוח וגם אז הוא לא יכול להיות משפיע, וכל זה שהחזירו אותו זה רק בגלל הכסף שיש למשפחתו והאיומים של משפחתו על יוסל רוזנפלד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.