רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 בינואר 2014

בסערט ויזניץ מתברר: סיבת המינוי של קובי קליגר למנכ"ל החדש של המוסדות הינה "פוליטית" בלבד

מאת סערעטער

כידוע בחודש האחרון עזב שמוליק טירר את תפקידו לאחר ששימש כעשור כמנכ"ל המוסדות, ובמקומו מינה בן האדמו"ר את קובי קליגר מביתר למנכ"ל חדש לצורך גיוס כספים למוסד,
בתחילת הדרך הבהיר המנכ"ל החדש לציבור בכל צורה שהיא שהוא לא חוזר על הטעויות של קודמו לתפקיד ולדוגמא אצלו הערב של הדינר כבר יכוסה מראש ע"י חסויות ולא יעלה כ15% מההכנסות של הדינר כמו שהיה בעבר, עד כאן הכל טוב ויפה.
אך מתחת לשולחן התברר שאמנם על הטעויות של טירר הוא לא חוזר, אך הוא עצמו מייצר טעויות חדשים, ואלו הן: קליגר קיבל הוראה מהרב אב"ד שבשופו"א לא ישתף את העסקן יענקי ליבוביץ הי"ו בתוכניות של האירוע וכמו"כ שלא יזמין עבודות גרפיקא ודפוס בעסק של ליבוביץ וכל זה בעקבות הפגיעה הטיפשית והקטנונית של חיליש, ואכן קליגר ששפוט של הרב אב"ד הלך וקיים את ההוראה בלי שום מיצמוץ ואכן הדיר את ליבוביץ מתפקידיו.
ורק אצל קליגר זה מתאפשר כיון שאם זה היה שמוליק טירר לא היה ולא שום סיכוי שיקיים כזו הוראה, מה גם שבעניני הפוליטיקא הוא מחזיק בדעות הפוכות מהרב אב"ד ועל כן הוברר שכל המינוי של קליגר הינו "פוליטי" בלבד!!!
ברשותינו מאגר שמות של עשרות משפחות!!! מהחסידות שהחליטו לא לתרום/להפחית בתרומה, בעקבות התרגיל המלוכלך שעשה קליגר לליבוביץ בהוראתו של הרב אב"ד.

4 תגובות:

  1. זה לא הזמן להתקוטט על ענייני כבוד. המוסדות במצב קשה ביותר. שמוליק טירר פעל ככל יכולתו להציל את המוסדות מקריסה. עשה את כל התרגילים האפשריים כדי שאפשר יהיה לשלם משכורות ולקנות אוכל. ופה מתעסקים בשטויות במקום להתאחד ולנסות להציל את המוסדות.

    השבמחק
  2. שיתפוצצו כל החמולה של ברוך האגער מורינו הרה״צ הרב אב״ד החליט לקחת חזרה את ההנהגה

    השבמחק
  3. שאולזון זה פשוט מדהים כמה אתה לא נותן לעובדות לבלבל אותך.
    1. קליגר זה לא מינוי של הבן שלך הרב אב"ד אלא כי הרבה זמן חיפשו מנכ"ל ולא מצאו כי אף אחד לא רצה להכנס לנעליים של שמוליק טירר משתי סיבות: א' כי השם הרע ששמוליק השאיר למוסדות הוא גדול לעין שיעור הוא עשה מה שהוא רצה ולא השאיר לאף אחד שום אפשרות לחשוב אחרת ממנו ודרס את כל מי שבא איתו במגע עד שאף אחד לא רצה להיכנס לנעליו. ב' כידוע המצב במוסדות סערט ויזניץ הוא גרוע כבר שלש שנים ולא נותנים משכורת רגיל אלא למחצה לשליש ולרביע ואף אחד לא הסכים להכנס לבוץ הזה.
    2. לידיעתך ולידיעת כל הגולשים והמגיבים פה באתר שמוליק טירר נכנס למוסדות סערט ויזניץ והתחיל במסע טיהור בכל האגפים החל מהנהלת חשבונות ועד מנקה השירותים האחרון 1 זלמן שכטר ברש"א היה מנהל החשבונות של המוסדות רבות בשנים יחד עם אביו ואיך ששמוליק נכנס הוא הזיז אותו מתפקידו מפני שהוא גם חבר הנהלת המוסדות (ללא שכר) ובהנהלה הם לא יודעים כלום מכל מה שנעשה וזלמן הוא אדם יסודי וישר שלא סובל שקרים ושחיתיות ומינויים אישיים שמפריעים לשמוליק בעבודתו הקלוקלת לכן מיד העיף אותו.2 שלמה שכטר מהרגע הראשון שמוליק לא סבל אותו היות ושלמה ניהל את המשק של המוסדות וידע איך להתנהל וזה הפריע לשמוליק שיש עוד אחד בסערט ויזניץ שיודע לפחות כמוהו בניהול , והרבה זמן הוא רצה ללכת לעבוד בבית קברות והרבי לא נתן לא ללכת כי הרב אב"ד {האיש הכי מושמץ והכי מניפולטר אצל שאולזון} אמר לרבי את כל ההיסטוריה 3. שרוליק פדר היה האיש תחזוקה בכל בנייני המוסדות ועד שהוא לא עזב לא היה שום בעיה אבל שמוליק החליט לקצץ לו במשכורת ולרדת לחיו אז הוא החליט לעזוב 3. שמעון שמענוביץ היה אחראי לגיוס כספים במוסדות והיום והוא העיז להגיד דעה אחרת בנושא אחד החתונות (מקום יותר זול) פיטר אותו מתפקידו {היום הוא עושה חיל במבצר התורה} ושם במקומו את תולי ברמן האיש שמי שלא יודע כבר התגרש פעמיים.4. וזה הכי חשוב כי היה כתוב פה שיענקי ליבוביץ לא יעשו אצלו עבודות דפוס וגרפיקה אז לידיעתך יענקי ליבוביץ עשה את כל עבודות הגרפיקה במוסדות עד ששמוליק נכנס וכשהוא נכנס הוא העיף אותו היות ורצה להראות שהמנכ"ל הקודם(הרה"ח אלחנן ליבוביץ) היה מושחת שנתן לבן שלו לעשות את העבודות האלה. וזה דבר שקובי לא עשה וגם לא יעשה רק הסיבה שעכשיו הרב אב"ד עשה מה שעשה עם יענקי הוא כי יענקי הוא חבר מאד טוב של ברוך ופעם פגע בחיליש ובברית האחרון שברוך עשה יענקי ארגן לו ברית מאד מאד מפוארת וזה היה בניגוד להוראה מפורשת מהרב אב"ד לא לעשות הבדלים בין ילדיו בשביל למנוע ריב מיותר ביניהם אז פעם הבאה לפני שאתה מפרסם דברים על סערט ויזניץ בכלל ועל הרב אב"ד בפרט כדאי שתשאל כמה אנשים ולא רק את האנשים ששאלת עד היום.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.