רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בינואר 2014

אתה תקבל דולר כשתעשה ברית מילה

מאת חב"דניק

סיפר לי גיסי יונה ששמע מבעל המעשה.
בעל תשובה התחתן לאחרונה עם בחורה מנוה ירושלים ולפני החתונה בא אבא של החתן ואומר לחתן תבקש ממני בקשה לכבוד החתונה ואשמח לתת מענה הבן חושב ומודיע לאביו כי מבקש כמתנה שמהיום הוא יילך להתפלל כל יום
האבא בתגובה עונה .סליחה לא לזה התכוונתי לא אוכל לעשות זאת תבקש משהו אחר.
החתן השיב לאבא אם כן אבקש ממך לעשות ברית מילה אומר לו האבא אני צריך לחשוב על זה.
למחרת הודיע האבא כי הוא מסכים לעשות ברית .הלכו לארגון ׳ברית יוסף יצחק׳ ועשו ברית  .
מגיע יום החתונה האבא מגיע לחתונה ורוקד ושמח עד לב השמיים והיה נראה כאילו אברהם אבינו רוקד עמו
למחרת התקיים שבע ברכות אצל חברו הטוב של החתן במקרה שליח חב״ד והוא אשר התחיל לקרב אותו ושוב האבא מגיע ושוב שמחה פורצת גבולות וודקה ושתיה וכו
כטוב ליבם בשמחה קם השליח ואומר יש לי הפתעה מיוחדת לאבא של החתן ומוציא מכיסו דולר שקיבל מהרבי ומעבירו לאבא.
באותו רגע האב מתמוטט חסר הכרה כולם בהלם .מגיעים שירותי הצלה ועובדים עליו כחצי שעה ולאט לאט מתייצב מצבו.
וכולם סביבו מחכים להסבר
ואז פותח הוא בסיפור אישי. וכך אמר
לפני שנים כשהחתן היה בן שנתיים לחצו אותי שאלך לחלוקת הדולרים אצל הרבי עמדתי שם כשעה עם בני ואז הגיע תורי. הרבי מוציא דולר ונותן לך בני היקר אח״כ בא הרבי לתת לי גם ואז פתאום אומר לי הרבי אתה תקבל ממני דולר "אחרי שתעשה " ב ר י ת  מ י ל ה!!!!!!!!
והנה שלושים שנה אח״כ נסגר המעגל

תגובה 1:

  1. לא יכולתם להמציא סיפור טוב בלי שהאבא מתעלף??? בשביל מה הדרמה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.