רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 בינואר 2014

דודי לאו מפיק לעצמו אירוע

מאת איש הרבנות הראשית

לאחרונה הוא כועס על כל העולם עצבני מתברר כי דודי רוצה הכתרה מכובדת בדיוק כמו זאת שהייתה ליצחק יוסף. חבריו אומרים לו שאם לא יעשה זאת בימים הקרובים זה  יהיה מאוחר מדי. ולכן הוא עושה הכל בכדי שזה יקרה כמה שיותר מהר
אין זה סוד שבלשכתו של הרב לאו מתכננים הכתרה. חברים מזכירים לדודי את מה שהרב עובדיה עשה בשעתו לרב גורן שרצה לדחות את ההכתרה המשותפת הוא פשוט עשה לעצמו הכתרה. הרב יצחק יוסף בשנת אבל אך מה לעשות כבר עשו לו הכתרה. ודודי בוכה לכל העולם והדסה למה לו לא עשו עדיין הכתרה וכך יצאה לדרך היוזמה מלשכתו הם מתכננים הכתרה ואם הרב יצחק יוסף ירצה יבוא ואם לא אפשר לעשות זאת גם לבד.
הוא פנה לעודד וינר וביקש ממנו כסף אבל עודד אמר שאין אז דודי הישג מאיזה גביר גדול מימון מלא להכתרה בשבוע האחרון באתר כיכר השבת אמר הרב לאו: "אמרתי לראשון לציון שלצערנו ישנם רבים שינסו לסכסך בינינו אך בתוקף תפקידנו אנו עתידים לשבת יחד בעז"ה עשר שנים תמימות מבלי האפשרות של "היפרד נא מעליי".

תגובה 1:

  1. הרב שאולזון הפסק עם ביזוי הרה"ר לישראל בכנותו בכינויי גנאי ובמילות הקטנה. גם אם אינו ראוי בעיניך הרי שיפתח בדורו כשמואל בדורו. ויותר משאתה מבזה אותו אתה מבזה את עם ישראל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.