רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 בינואר 2014

ידיעות - בקצרה

הסקופ החרדי: העיתונאי יוסי שלזינגר חושף. מסתמן-מועצת חכמי התורה תתנגד היום לאישור ההסכם שחתם דרעי עם משרד החינוך. ההסכם הגיע לידיהם של חלק מחברי המועצת ממנהל ת"ת מירושלים שהבהיר להם במכתב מנומק על הסכנות הטמונות בו. ההתנגדות תהווה מכה מכה קשה לדרעי שניסה לטענת בכירים בשס להוביל מהלך מסוכן וזאת נגד דעתו של מרן זצוקל שנלחם נגד התערבות משרד החינוך במוסדות הרשת. בנוסף חושף שלזינגר כל חברי הכנסת יגיעו למשך חצי שעה למפגן אחדות עם המועצת, כדי שזאת תחזק את מעמדו של דרעי בצילום משותף עם כולם ויתפזרו מיד חוץ מדרעי שישאר בפגישה "דרעי יראה לכולם מי בעל הבית בתנועה" אומרים מקורביו ומכוונים נגד חברי הכנסת ישי ואטיאס שלא יוכלו להביע את דעתם מול המועצת בדיונים על חוק הגיוס ורשת החינוך. בש"ס מדליפים "ייתכן וח"כ אחד לפחות ייעדר ממפגן הראווה שמתכנן דרעי לתקשורת, האבא הגנוב של שס".

 ***********************************
לאור הכרזת מרנן ורבנן על יום תפילה היום, מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין כעת בתחילת השיעור מעורר על עניין אמירת יום כיפור קטן במיוחד היום, שהוא זמן של תשובה כמו עשרת ימי תשובה לפני יו"כ כך לפני ר"ח שהוא זמן כפרה צריך לעשות תשובה קודם, ולכן מתפללים יו"כ קטן שיש שם וידוי, ואפי' שבישיבה לא כל ערב ראש חודש מתפללים את זה אבל עכשיו שיש גזירות גם על לומדי התורה שרוצים לגייס אותם וגם שעוצרים תקציבים ואם אין קמח אין תורה, ואם יש כאלה דברים זה לא סתם כך אלא יש קטרוג בשמים על כלל ישראל, והפגנות לא יעזרו,
וגם הסברה לא יעזור כעת, יש הסתה גדולה מאוד בציבור הכללי שכביכול אנחנו לא משתתפים בביטחון המדינה וכדו', ואנחנו יודעים שהאמת הפוך שזה גמרות מפורשות שהתורה מגנא, ובזכותינו הם מצליחים, וכשיש יש קמח ואין תורה אז כבר לא מגיע גם קמח, וזה הסימן שאין מספיק תורה וצריך התחזקות בזה, ולהרבות זכויות בכדי להוריד את הקטרוג ולכן צריך לעשות תשובה, וזה העניין המיוחד של תפילת יו"כ קטן.

***********************************
חברים, המהפכה החברתית לא נכשלה. בזכותה קבלנו את מהפכת השמנת!
אני מסיר את הכובע בפני שר האוצר שהחליט להוזיל את מחירה של השמנת (38% שומן) בשקל וחצי, ויצר אפקט ומהפכה במשק:
* סוף סוף משפחות שלמות יוכלו לחסוך ולקנות את הבית שעל הקופסה של הקוטג’.
* בצבא ימלאו את המימיות בשמנת במקום במים.
* בקייטנות יחלקו לילדים שמנת ולחמנייה.
* נתניהו יוכל למלא את הבריכה שלו בהמון שמנת ולחסוך בהוצאות המים.
אם אין לחם – תאכלו שמנת.
(אבל רק 38%…)

***********************************
פרסום ראשון: איומים על חייהם של שר בכיר, איש תקשורת מוכר וזמר מפורסם. לפני כמה ימים קיבל איש תקשורת בכיר הודעה מאיימת בפייסבוק שלו. בהודעה נאמר שאם לא יועברו 50 אלף שקלים בדואר, איש התקשרות ירצח, משפחתו בסכנת חיים והוא מוזהר שלא לפנות למשטרה. באמצעות פרטים שהיו בהודעה הגיעו החוקרים לאיש משטרה בדימוס. הוא נחקר וטען כי לא הוא שיגר את ההודעה. התברר כי גם זמר ושר בממשלה קיבלו הודעות מאיימות דומות. במשטרה מנסים להגיע כעת לאיש שחיבר את ההודעות המאיימות.

 ***********************************
חשיפה : המשטרה חוקרת חשדות פלילים נגד אלי כהן
המשטרה חוקרת חשדות פלילים נגד המועמד
המובס בבית שמש מר אלי כהן . יש לציין שהיו שמועות על
מעצרו של אבוטבול אבל כעת גורם בכיר בפרקליטות טוען
שגם אלי כהן אינה טלית שכולה תכלת ויחקר ויעצר בימים
הקרובים אם חשבו אנשיו של אלי כהן שהמירוץ נפתח שוב
והכל פתוח כדאי שימתינו

***********************************
הצלחה אדירה ליו"ר שס לשעבר ח"כ אלי ישי לאחר מס ישיבות עם שר האוצר יאיר לפיד ושר החינוך שי פירון,  ובניגוד לפירסום השיקרי של כתב החצר של דרעי ישי כהן, לא מדובר בישיבות תיכוניות, כפי שפורסם.
במקום מועדניות לנוער נושר, יוקמו מסגרות ישיבתיות המתאימות לנוער נושר, ובהם ילמדו בגרות ומקצוע לאחר התייעצות עם גדולי ישראל ובהכוונתם.
ח"כ אלי ישי נפגש בימים האחרונים בשליחות גדו"י, עם מס' שרים וחכ"ים, לפעול למען גידול תקציב הנוער הנושר של המגזר החרדי, לאור הקיצוצים הרבים. ח"כ ישי ימשיך לפעול להגדיל את תקציב נוער הנושר בהנחיית גדו"י.

***********************************
מועצת חכמי התורה: מחזקת את ידי ראש העיר בית שמש משה אבוטבול ומורה לתושבי בית שמש ובפרט לציבור הספרדי להתלכד סביבו ומאחלת לו הצלחה רבה במאבקו למען הציבור בעיר.
מועצת חכמי התורה:  "רואים בכל חברי ממשלת ישראל אחראים למצב הכלכלי הקשה. המשך הישיבה והשותפות בממשלה זו אשר מנהיגה מדיניות חסרת חמלה כלפי החלשים ובני התורה כמוה כפשע, ועל כל החברים בה מוטלת האחריות באופן שווה".

***********************************
אלעד: חברי העירייה אישרו את מינויים של ראש העיר הרב ישראל פרוש וראש העיר לשעבר הרב צביקה כהן לחברי דירקטוריון בתאגיד המים מיתב
קריספל: רצינו שלום ואחווה ועכשיו הכל נהרס.  על אותו חבר היו כבר רינונים בעבר.  כל היום פרוש וחבריו הבטיחו לנו שהדיון יהיה רק על התב"רים, ומתברר שהם רימו אותנו. גילינו אחריות ועכשיו הכל נהרס.
גואל ועקנין ב'קול חי': זעם וכעס גדול בש"ס על אבי דיין שערק הערב למחנה פרוש. חבר עירייה אחר לועקנין: זה כדור שלג שמתגלגל ושובר את הבלוק החוסם, פרוש יקים קואליציה, דיין מצטייר כאחד שהעיר חשובה לו.
מה שהיה היום באלעד זה ממש פצצה פוליטית
פרוש עשה בית ספר לקריספל
אלעד: עדכון מישיבת המועצה: רשימת התב"רים עבור מוסדות החינוך שהעלה ראש העיר פרוש, כולל התקציב לבית הספר בית מרגלית, ותקציבים לבניית מתנ"ס עירוני ובניית הפארק הארכיאולוגי, עברו בתמיכת כל חברי העירייה.
מחכה לתגובה של דרעי על הבגידה של אבי דיין
ר"ע אלעד ישראל פרוש ב'קול חי': אבי דיין איש יקר שגילה נאמנות לציבור הספרדי תושבי העיר, בזכות דיין קידמנו היום צעדים משמעותיים, לא מיניתי סגנים וממתין עדיין לש"ס, שיפסיקו עם מלחמת הכבוד ויבואו להתקדם
 ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש בראיון נרחב: "התאריך האחרון שנתתי לש"ס הוא היום, כשראיתי שהתושבים לא מעניינים אותם ביצענו את המהלך של פרישת נציג ש"ס". ומוסיף "אני לא ראש עיר אני ישראל פרוש הפשוט שמנקה רחובות כמו כולם". ומודיע: "לא בטוח שבבחירות הבאות אשאר בעיר יש לי רק 5 שנים לעבוד ולסדר בלאגן של 18 שנה"
יוסי הכט מביא את כל הפרטים של המהלך הפוליטי המבריק הערב של ישראל פרוש בעיר אלעד "אין ספק שדרעי וקריספל לא הבינו מאיפה זה נחת עליהם".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.