רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בינואר 2014

ההתקפה הפרועה של בריוני אתרא קדישא נגד כ"ק אדמו"ר מדושינסקיא שליט"א מוכיחה על הלחץ האטומי שלהם

מאת עדה'ניק

הסיבה לאיבוד העשתונות המוחלט של בריוני ארגון אתרא קדישא נעוץ בדבר אחד, הם רואים שטרפם הולך ונשמט מהם וארגון הפשע אתרא קדישא מתחסל עכשיו לגמרי, הם יודעים היטב שבעוד שבועיים כבר עומדים לסיים את עבודות הבידוק במתחם גולובנציץ, וחלומם הגדול על הקופה שקיוו לעשות על חשבון הרוכשים האומללים נמוג בעשן, ובהתקפה פרועה שכמוה לא נשמעה הם מקללים את כל העולם ויורים לכל הכיוונים בלי אבחנה.

ולכן היום כאשר ראו את כ"ק אדמו"ר מדושינסקיא שליט"א רועה נאמן לעדתו המנהיגם בדעת ובתבונה על מי מנוחות, עלתה חמתם עד להשחית וכילו בו את כעסם וכל תסכולם, ומיד אותו זקן אשמאי ישראל מאיר וויינטרויב התחיל לצרוח "מען גראבט קברים", כאשר הוא בעצמו כלל לא יודע על מה כוונתו האם על קברי ישראל במתחם נשר ברמלה או על קברי עכו"ם במתחם גולובנציץ בבית שמש, כאשר על ידו מסייע בצרחות ובדחיפות הנער חיים מנחם רוסט בנו של הטירוריסט שלום ברוך רוסט הידוע.

3 תגובות:

  1. מקשרי בהנהלת מוסדות הזאלונים בלונדון נודע לי שאת ההצגה הזמינו הבוסים מאמריקה.
    אולי עכשיו משהוברר למאכערים עד כמה שהשמודלעריי לא פופולרי ברחבי הקהילה הם יתנערו מהעלובים שהוסתו למשימה הנבזית. אבל המזמין הוא הצדיק המעור הגדול משה פרידמאן המכונה מוישה גבאי.

    השבמחק
  2. אני מבולבל לגמרי, לפני שנה פרסמתם שהטרוריסט הוא אקרמן וחבר מרעיו שמנסים לפגוע בצדיק הגדול, מתקן העולם שלום ברוך רוסט. ועכשו אתם אומרים שרוסט הוא טרוריסט ידוע? אז אולי אקרמן לא טרוריסט אלא רוצה להחזיר למנובל כמו רוסט מה שמגיע לו!
    בפולין אמרו ששקרנים צריכים זכרון טוב, שלא לשכוח מה שקרו פעם קודמת.

    השבמחק
  3. מספיק צרות סבלנו, הזמן הגיע לשפר מעשינו, מה שקרה לנו הוא כך… רגע אחד, קודם כל תתחילו "לשפר מעשיכם" רבני וחסידי דושניצקיא ורבני הבד"ץ העדה, ותתחילו לחזק את נשי הצנועות, המתלבשות במסירת נפש גדול עם שאל על בגדיהם, כמנהג ירושלם של לבישת ה"שאל" מדורי דורות.

    תזכרו שרק הנשים האלו הלובשות ה"שאל" מקרבות הגאולה שלמה לכולנו, למה אתם לא מחזקים אותם? ידוע בעולם שאתם ושאר העדהניקס מבזים אותם ושונאים אותם בלב ונפש יום יום, ממש מעשה סדום!!!

    לפני שנתיים בשליחותכם של רבני ומנהלי הבד"ץ הפגינו הבריונים והסיקריקים שלכם, בחוצות ירושלם נגדם, נגד לבוש ה"שאל" ומי דשתקו ליה רבנן, ש"מ דניחה ליה ח"ו, רבותי: הלא חיללתם שם שמים ברבים, ומי אז, מיד אחרי ההפגנות כשחיללתם שם שמים ברבים, בשליחותכם של הבריונים הסיקריקים, התחילו כל גזירת הגיות וכו' נגד בני הישיבות והכוללים החרדים לדבר ד', "או לאותה בושה" ראו מה שגרמתם לעם ישראל בארצינו הקדושה.

    “אנו בטוחים בעז"ה: שרק בזכות הצניעות הנכונה שע"י "נשי השאלים" הצדקניות, הגזירות עבידי דבטלי ותורה מגנא ומלא, כי לא יטוש ד’ עמו ונחלתו לא יעזוב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.