רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בינואר 2014

כש"המודיע" מצנזר את שמו של האדמו"ר מגור הקודם בעל ה"פני מנחם", מה ללעלוב כי תלין כי השמיט אותה


מאת גערער

כל עם ישראל נוכח בשבת שעברה כי "המודיע" הוא עיתון חולני, ושלמרות היותו עיתון הבית של חסידות גור, אינו יכול להוציא מפיו את את שמו של האדמו"ר הקודם, בעל ה"פני מנחם" שנסתלק לא לפני הרבה שנים.

במצב כזה מה לה לחסידות לעלוב או חסידות אחרת כי תלין על "המודיע", הלא הוא מתאכזר ומתעלם אפילו מבני מינו ומהקרובים לו.

מי היה מאמין עד להיכן ידרדר "המודיע", האנוס על פי הדיבור, הרבי שליט"א מגור בעצמו והעסקונה שסביבו, שכולם חיים בתחושה שהשלטון שלהם בסכנה אילו אם רק יזכירו את השם של האדמו"ר הקודם.

היה הרבי הפני מנחם יושב ואומר דברי אלוקים חיים ומעורר לבותיהם של ישראל לאביהם שבשמים, מחזק שבורי לב ואת דכאי רוח יעודד, והיה נשמע קולו ברעדה וברתת בכל בית המדרש, הניגון המיוחד והאהוב שכולנו התרפקנו עליו, נסך בנו תקווה, וגם באי אלו מסכנים שזכו לפקדון של נשמה מיוחדת בביתם, מחשב חשבונו של עולם, והיו דבריו כאש מחממת ומחשלת "טף למה באין"

אז כשמדברים שהמודיע מצנזר את אחד מאדמור"י לעלוב (אחד חלקי 100 של לעלוב), הם יכולים להתנחם בעובדה שהוא מצנזר אפילו בבית פנימה בגור, כל מי שלא מוצא חן בעיניו מצונזר אחר כבוד.

"המודיע" אם כן הוא חבר לאיש משחית, והינו שותף מלא למושחתים שבחסידות גור העושים כל שאל ידם כדי להשכיח מהלבבות את זכרו של בעל ה"פני מנחם" זצוק"ל, ולמחות את שמו מישראל רח"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.