רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 בינואר 2014

שמואל אויערבך לסיקריק אברהם פרויליך על האדמו"ר מבעלזא: "הוא וילדר חיה"

מאת בן תורה

אתמול נכנס הסיקריק אברהם פרויליך לשמואל אויערבאך בשערי חסד לדבר נגד האדמו"ר מבעלזא על כך שהורה לחסידים ללמוד מקצוע מחוץ לשעות הכולל
שמואל אויערבאך שלמרות שרוב בוגרי מעלות התורה הם אנשים עובדים וחלק גדול ממקורביו מארגנים את השירות האזרחי במקומות שונים הוא רוצה להצטייר כלפי חוץ כאיש השקפה
הוא התבטא בחריפות נגד האדמו"ר מבעלזא, "הוא תמיד היה וילדר חיה ועשה מה שהוא רוצה, הוא הורס את היהדות החרדית, הוא הכניס את השומרים שעושים שירות אזרחי בתוך החסידים שלו"
פרויליך ביקש שיכתוב מכתב נגד האדמו"ר מבעלזא אמר שמואל אויערבאך "אני לא יכול לעשות את זה, הם כיבדו אותי בחתונה האחרונה ושרו לי ימים אני לא יכול לפגוע בהם, אבל אדרבא אתם צריכים להילחם ולעשות פשקוילים וכתבי פלסתר בכל ירושלים נגדו". שמואל אויערבאך גם נדב לפרויליך 2000$ למען המערכה
יצויין כי הצביעות של פרויליך עוברת כל גבול, הוא לחם נגד מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל, וכיסה את כל רחובות ירושלים בכתבי פלסתר נגדו בפרשיית הקברים בגבעת זאב ובפרשיות אחרות, גם בכל התקופה שמרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל הנהיג את דגל התורה יחד עם מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א לחם פרויליך נגדם ויצא בכתבי פלסתר נגד הנהגתם והיה בקשרים טובים עם נתי גרוסמן כדי לפגוע בהם כשהמייעץ היה נתי גרוסמן שהעיז פניו גם לפגוע במרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל כשהגיע ההכרעה של חוק טל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.