רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 בינואר 2014

הלם וזעזוע מתקנות הנשים בבעלזא

מאת בעלזערית

אני חוזרת מכנס שעשו לכל נשות בעלזא ברחבי העולם, לאחר כל הנאומים כולל של האדמו"ר חילקו לנו במעטפות סגורות את המסמכים שאני שולחת לך אמרו לא לפתוח שם רק בבית. ואני ובעלי המומים עד כמה נכנסים לנו לקישקעס בדיוק כמה סנטימר ועובי יהיה כל דבר שאנו שמים על הגוף. בושה, מה האימהות שלנו היו פחות טובות מאתנו? מה זה הקיצוניות הזאת שהולכת ומחמירה? אייך זה שמה שהיה טוב לפני חמש או עשר שנים, זה היום נהיה טריפה? העיקר להקצין יותר ויותר לחדור לפרטיות והחיים של כל אחת ואחת

יותר מאוחר נשתדל להביא העתק של התקנות

2 תגובות:

  1. התקנות החדשות לא מספקות. יש יותר מידי חופש והתנהגות פרוצה בבעלזא, והרבי לא עושה כלום. מה שחילקו עכשיו זה ממש קוד הלבוש של זונות בברלין. מישהו צריך לקחת את הרבי מבעלזא לצד ולהסביר לו שהוא חייב לשים קץ להתפרעות הזו.

    השבמחק
  2. ר' חיים, הפעם הגזמת.
    ראיתי מה שכתבת, החלטתי אני הולך לברר מה קורה, נכנסתי בליל שבת ל'היכל' והתחלתי במחקר, שאלתי את כל חבריי והם דווקא לא נמנים עם הסוג האדוק ביותר,"איך חזר אשתך הביתה אחרי הכנס"- שאלתי, חכיתי להתמרמרות, ל"אנו המומים"כהגדרת הכותב הדמיוני,ר' חיים, צר לי להגיד לך,התגובה היתה זהה, העיניים נדלקו ובקול חם מצהירים 'אשתי חזרה נרגשת ושמחה'.
    הייתי המום, אני מדבר מהסוג השפל ביותר ,כאלו שלועסים "פאפיטעס" באמצע קבלת שבת, שלא עומדים בטישים, ומזלזלים בכל הקדוש והיקר,[ולציין- הם בעצמם אמרו לי לפני ה'כנס' ברגע פתוח באמצע סיגריה -אני מפחד רק שה'רוב' ישכנע את נשינו שילכו צנוע, ואם כן למה לנו נשים[עפ"ל]]ועתה מדברים בכזו חמימות?!
    עד שהגעתי להמסקנא:הרבי יודע את המלאכה,כה תאמר לבית יעקב -בלשון רכה,והוא עשה את זה באומנות מדהימה, וכה סיים: "די עיקר איז אז עטס זאלטס אהיימגיין מיט א פרייליך הארץ און גוטע געפיהלען, איך האף אז איך האב נישט גערעדט צו סאך און נישט צו ווייניג" כה דיבר הרבי ברכות ובנעימות, והאדישים ביותר הושפעו, ואתה ר' חיים - צר לי - נפלת בפח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.