רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 בינואר 2014

ברסלב סוערת על הכוונה לקחת תשלום מכל מי שמגיע לציונו של רבי נחמן באומן

זה הגוברנטור של מחוז צ'רקס ידידו הטוב של אחד העסקנים שמובילים את המזימה
וזה מר אנטון יצנקו ידידו הטוב של הגוברנטור של מחוז צ'רקס שמוביל את המהלך לפרלמנט
מאת ברסלבר

זעזוע עמוק בקרב חסידי ברסלב על מה שהחלו בימים האחרונים שיצאו כמה עסקנים והחלו בקישריהם עם גוברנטור איזור צ'רקס שבשטחו נמצאת העיר אומן לעבוד על חוק שיציג אותו הנציג האיזורי בפרלמנט מר אנטון יצנקו שבמסגרתו יידרש כל מבקר בציון הק' לשלש סכום עצום לכיסם.
מנהלת 'בית ציון רבינו' כשנודע להם על המזימה החלה להפעיל חכי"ם ואישי ציבור בכדי למנוע את הגזירה הנוראה וכשהחלו לפעול בענין נחרדו לראות שמי שעומדים בראש העוסקים בענין הם לא אחר מאשר עסקנים שרוצים בכך לשלוט על הציבור והציון הק'.
מנהלת 'בית ציון רבינו' החלה איפוא בהשתדלויות,חובקות עולם בכדי להשיג את כל פרטי הפרשה כולל יוזמיו ועסקניו וככל הנראה בימים הקרובים תתבהר התמונה וזו תהיה כנראה רעידת אדמה בכל מה שקשור לאומן שעקב כבוד ושליטה אנשים מוכנים לעשות דברים שבזמן הקומוניסטים היו מוגזמים קצת

5 תגובות:

  1. אמרו רבותינו: אם אתה חמור, אכול קש. אם אתה רוצה להטמא בארץ הגויים - שלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה חמור תגיב שטויות.

      מחק
  2. זה דווקא טוב מאד. שכן, יהיו הרבה פחות מטורללים שיפזזו על קברו של ר' נחמן.

    השבמחק
  3. כשפונה אלי מי שחזותו החיצונית מעיד על היותו ברסלבר עבור צדקה (וכתושב חו"ל יש הרבה כאלה) אני תמיד שואל אם היית באומן השנה וכמה זה עלה לך וכשהם עונים את הסכום בד"כ 800 עד 1000 דולר אני שואל אם אתה עני שאתה אוסף צדקה אייך היה לך כסף להוציא על דבר כזה? ואני עדיין מחכה לשמוע תשובה עניינית על השאלה הזאת לפחות פעם אחת. ואני שואל זאת אחרי שנתתי לו את תרומתי.
    עכשיו שיעלה להם יותר, לפחות עוד 300 דולר אולי כמה מהם יישארו עם משפחתם ועם עוד כמה גרושים לפרנס ולהלביש את בני הבית. או אולי לחסוך מאה דולר ינהגו יום אחד ראש השנה במקום יומיים.
    נאמן.

    השבמחק
  4. אנחנו עובדים עם שלטונות אוקראינה להבטיח שהמס הזה ייגבה.לשלטונות אוקראינה יש הוצאות גדולות בכל שנה בגלל המבקרים. אשפוזים ע"ח המדינה, פינויי חירום, אבטחה.כדי להבטיח שההפסדים הענקיים של שלטונות אוקראינה לא יימשכו המבקרים יצטרכו לשלם. זה יתחיל ב100 דולר ליום וכנראה ייגמר ב500 דולר ליום. זה הגון וחוקי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.