רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 בינואר 2014

טלטלה בישראל: כפי שפורסם כאן לראשונה, הוקפאו ההליכים נגד האדמו״ר הרב יאשיהו פינטו

מערכת המשפט על גלגלים: ברוך קרא הפרשן המשפטי של ערוץ עשלמר חשף אתמול בלילה כי היועץ המשפטי לממשלה הקפיא את כל ההליכים נגד הרב יאשיהו פינטו בעקבות מידעים שהגיעו אליו ואל פרקליט המדינה שי ניצן.
מה המידעים שהגיעו? קרא רמז שיש צו איסור פירסום גורף בפרשה ואמר שמשטרת ישראל על גלגלים בעקבות האשמות שמופנים לקבוצת קציני משטרה. גם דוברות המשטרה מגמגמת ושולחת את כולם לדוברות משרד המשפטים לקבלת תגובה.
דבר אחד ברור: הקערה התהפכה על פיה ולאף בי אי יש חלק לא קטן בעניין.
לפני שבועיים פירסמנו כאן על זעם עצום בבולשת האמריקאית על משטרת ישראל ששיבשה בידוע את חקירתם של האמריקאים נגד סחיטת הרב פינטו בגלל קרבתו של הסוחטים לחבר הקונגרס האמריקאי מייקל גרים, ידידו של נתניהו. הבאנו כאן את הניו יורק טיימס שפירסם את האשמות הקשות מצד בכירים בבולשת האמריקאית נגד קציני משטרה שהופעלו מלמעלה לתפור לרב פינטו תיק כדי להציל את גרים.
גם עכשיו יש לנו מידע רב מדוע נאלץ היועץ המשפטי לעצור את כל ההליכים המשפטיים נגד הרב ונפרסם זאת בימים הקרובים.
נאמר רק בזהירות שמדובר בהקלטות ובחומרים קשים מאוד נגד קצינים במשטרה שתועדו על ידי האמריקאים במסגרת החקירה שניהלו נגד סוחטי הרב וחבר הקונגרס האמריקאי. מקור בניו יורק טיימס אומר שכאשר ההקלטות יצאו לציבור, האדמה בישראל תרעד והמון  אנשים יצטרכו לבקש סליחה מהרב פינטו. אותו מקור אומר שהניצול המושחת של הרבנית פינטו בזמן שהייתה במצב נפשי לא קל על ידי רעייתו של הקצין שנשלחה אליה מלמעלה כדי לתפור תיק בשיטות מלוכלכות, כל זה יביאו להקמתה של ועדת חקירה ממלכתית.
בימים הקרובים נמשיך לדווח בהרחבה על הפרשה המתגלגלת

3 תגובות:

  1. למה היום כתבת מאוחר, האם ישנת בגלל חתונת אחיינית שלך?! אז מזל טוב, ואל תתבייש תגיד שאתה בארץ ונשים לך את השטיח האדום! נעשה לך קבלת פנים חגיגית!!

    השבמחק
  2. למה לך, שאולזון לבזות את המוניטין שלך ???
    במשרד של עו"ד זוהר כבר היו עושים צימעאס מסיפור כזה לו היה באמת.

    כבר כמה ימים ארוכים מפיצים מקורבים את המעשייה הזותי

    השבמחק
  3. תצחקו כמה שאתם רוצים הסיפור עוטה עור וגידים

    הוא כותרת ראשונה בעיתון הארץ

    כל הכבוד לשאולזון שהעלה את זה לפני שבועיים

    גם אני חשבתי שזה הזוי - כל הקרדיט מגיע לו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.