רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

חודשים ארוכים לאחר מערכת הבחירות שהייתה סוערת במיוחד בעיר אלעד, נראה כי רה"ע ישראל פרוש הצליח לכופף את יו"ר שס בעיר צוריאל קריספל, וככל הנראה שס תכנס לקואליציה בימים הקרובים.
---------------
אבידן בקול ברמה: ״מתנצל אם הובן שהאשמתי את משפחת פרוש במעשי בחירות לא כשרים. הרב מאיר וישראל וכל המשפחה הם אנשים ראויים שלא מעורבים בדברים מהסוג הזה״/
---------------
בתחילת השבוע תקף באופן חריף רבה של ג'נבה את הרה"ר לישראל הרב לאו ואת ח"כ אורי מקלב ע"כ שהשתתפו באירוע של רפורמים, אלא שאתר בח"ח חושף הרב שלזינגר הסתמך על כתבה באתר אינטרנט נידח וע"כ באה ההתקפה, בסביבתם של השנים מגיבים בחריפות "שידע פרטים לפני שמדבר, אנו דורשים את התנצלותו".
---------------
 הגרב"ד פוברסקי נועד בניר עציון בועידת החינוך לשיחה סגורה עם הגר"מ מאיה חבר מועצת חכמי התורה וצביקה כהן סגן ראש עיריית ירושלים.
---------------
הקו החרדי: מחר ביתד והמודיע מכתב מועצג"ת של דגה"ת ואגו"י נגד קווי הנייעס שאינן נשמעים לגדולי תורה ואינן בפיקוח רבנים.
---------------
החמרה במצב המגיד מישרים הגאון רבי יעקב בן דבורה גלינסקי שאושפז שלשלום במחלקה הפנימית במרכז הרפואי "מעייני הישועה" לאחר שחש ברע. הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואתו
---------------
ח"כ מירב מיכאלי (העבודה) בקול ברמה: "נפתלי בנט" רוצה להעלות את אחוז החסימה כדי לפגוע במפלגת הימין שמתחרה מולו. אולי של ארי אלדד, ובן ארי.   כי הוא מפחד שהציבור שלו יראה את השקרים שלו ויצביע עבורם.
---------------
בלשכת שר השיכון אורי אריאל ישיבת עבודה מקצועית כעת בנושא מצוקת הדיור במגזר החרדי, משתתפים בכירי משרד השיכון ומנהל מקרקעי ישראל ויזמי הפרוייקטים ב: בית שמש, אחיסמך, חריש, תל ציון, קרית גת והר יונה.
---------------
שר התחבורה ישראל כץ השתתף בפתיחת רח' אבוחצירא המחודש בבני ברק בעלות של יותר ממאה מיליון שקל.
---------------
הערב שמחת הבר מצווה לבן הגר"מ ברנשטיין ר"י נחלת דוד בהשתתפות רבנים אדמו"רים ואישי ציבור.
---------------
הערב בי-ם שמחת נישואי בת הרה"ג ר' דוד רובינשטיין מקורבו ואיש סודו של האד' מצאנז ובן גאב"ד אנטוורפען זצ"ל, עם בן הרה"ג ר' יעקב דוד רבינוביץ מראשי ישיבת ראחמסטריווקא. החתונה תתקיים באולמי תמיר, וצפויים להשתתף בה גדולי האדמורי"ם והרבנים ואישי ציבור רבים.
---------------
נייעסמס: הערב דינר מיוחד בהשתת' האדמו"ר שליט"א לטובת מרכז מוסדות סערט ויז'ניץ במרכז הקונגרסים בחיפה
---------------
ביה"מ המחוזי בבאר שבע גזר מאסר עולם על אשר דהאן שרצח את האדמו"ר רבי אלעזר אבוחצירא לפני כשנתיים, ביה"מ פסק שלא עומד לו זכות ההגנה של "אי שפיות זמנית".
---------------
מעמד מרגש עכשיו בבית מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן, סיום מסכת של שוטרי מחוז ת"א. עם רבני המשטרה הרב קב והרב גפני.
---------------
בשבע ברכות לנכד הגר"י אדלשטין הנערך בבית הרב זליג אורלנסקי בנתניה  משתתפים: האדמו"ר מצאנז, הגר"י אדלשטין הרב אליעזר סרוצקין, הרב מנחם שפירא, שמוליק גרינברג, אבי שטרן, ישראל גולמב, וצמרת העסקונה החרדית
---------------
הסיקריקים השחיתו הבוקר את הלוח מודעות בתולדות אהרן  שלא יראו את מכתב המחאה נגד הפגיעה באדמו"ר מדושינסקי
---------------
מהדורת 12 בחשיפות: גירא חושף: בלשכת רוה"מ מזלזלים בצעדי האופוזיציה של ח"כ ליצמן "עסוקים בדברים חשובים יותר".
---------------
סערת ויין: הגר"ש אויערבך שיגר שליח בבקשה להיפגש עם הגראי"ל שטיינמן שסירב.
---------------
אנשי הפלס יוזמים: הקמת בי"ד מתחרה לרב קסלר במודיעין עילית.
---------------
המתח בעדה: הקיצונים התאספו אצל הגאב"ד שדחה בקשותיהם להחרפת הצעדים מטעמו.
---------------
אבא טורצקי בהתקפה נגד ידידו לשעבר ישעיהו ויין: "מאז שגילה את חוצפתו לעין כל הוא כבר לא ידיד". מדובר בלבלר אומלל וטיפש ריק ופוחז שעושה משכורתו מהשמצות נגד גדו"י.
---------------
הרב אבא טורצקי בראיון נרחב תוקף את אנשי נצח: "היום הכישלון שלהם מעיד על סופם - מזוויע לראות בן אדם  נאלח, ילד קטן שמסוגל לפעור את פיו נגד גדולי עולם, אם לא נמחה אז אוי ואבוי לדור שלנו" ומוסיף: "הרב של ז'נבה נפל פה בגלל שקרא כתבה של יד זדונית באינטרנט".
---------------
והכתב יוסי הכט ממשיך לסקר את ההתפתחויות שבאו לאחר המחאה הציבורית הגוברת נגד דברי הבלע של ישעיהו ויין ומכתבי רבני קריית ספר נגדו מה שמביא אותו להעתיק את דירתו לירושלים ומביא את פרטי ביקור העידוד של הרב אוירבך שחיזקו לבל יפול ברוחו.
---------------
הרב ראובן קורלנסקי מבכירי דגל התורה בבני ברק בראיון: "אנחנו הולכים לכוללים ומסייעים להם בקבלת הנחה בארנונה על מנת להקל במעט על לומדי התורה", וחושף: "קיבלנו היום הנחייה חדשה של משרד הפנים שמי שלא שילם את התשלום האחרון של הארנונה יאבד את ההנחה פעלנו רבות למען האברכים שלא יאבדו ממון"
---------------
השר נפתלי בנט בראיון נרחב: "חשוב לציין שרק בעוד 4 שנים יתחילו לאכוף את חוק הגיוס לא מדובר בגזירה", ומוסיף "אנחנו בולמים כל חוק של יש עתיד נגד ההלכה" ומתייחס אף לתקיפה של לפיד נגד הרבנים הראשיים
---------------
ח"כ הרב ישראל אייכלר: "ישנה אפליה תמידית נגד הציבור החרדי" ותוקף "מדינת ישראל בחרה לא להכיר בחינוך היהודי שבזכותו היא קיבלה את המדינה ואספה מליוני כספים בזכותה - אנחנו חייבים לשמור על הכוח של הרבנים הראשיים ולתת להם את כל הגיבוי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.