רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

זו הקדנציה האחרונה של ליצמן - אין מחילה על הבזיונות שגרם לרבי מגור

כאשר אנחנו מסכמים את מה שקרה כאן הרבי לא יסלח לו על המעשה הזה, אין מי שגרם לרבי כאלו בזיונות כפי שליצמן גרם לו כשהציע ודחף אותו לעשות את הכינוס הזה הוא אמר לו כי הכל בידו וכי כולם מפחדים ממנו וכי הוא יצליח להתגבר על הכל והרבי למד שחוץ ממילים יענקל ליצמן לא שוה כלום זה כמו כשהוא
הבטיח כי עד פסח המבשר סגור, אותו דבר היה כאן, הוא דיבר באויר כשמעשית הוא עשה כלום הוא חשב שהכל יילך מעצמו

הרבי מגור גמר אומר לומר לו שלום ואם היה יכול הוא היה מעיף אותו עוד היום, אבל אין לו ברירה וייאלץ להמתין עד לסיום הקדנציה

מקורבי ליצמן אומרים כי הוא לא דואג עד לבחירות הבאות הרבי ישכח וירגע וימשיך לעבוד בשבילו

2 תגובות:

  1. אם אתה כבר מזכיר איך אפשר לסמוך על הבטחות ליצמן. עוד 2 תזכורות: א, ליצמן הבטיח בתקשורת לפני מספר שנים, שאם תתקבל החלטה לחפור את בית הקברות לביה"ח ברזילי באשקלון, הוא פורש מיידית מתפקידו כשר החוץ, דבר שכמובן לא עשה.
    ב, בהקמת הממשלה הקודמת הוא הבטיח בתקשורת שבהוראת הרבי מגור אם הוא לא יקבל את יו"ר וועדת כספים, אזי הוא לא לוקח שום תפקיד ולא את משרד הבריאות, דבר שכמובן לא קיים [- כדי שח"ו מוזס לא יזכה מההפקר].

    השבמחק
  2. מי שאומר שליצמן ישלם מחיר, אישי, ציבורי או אחר. לא יודע דבר.
    ליצמן שורד בעמדת הכוח העוצמתית שלו לא בגלל השגים (לא אישיים לרבי, לא ציבוריים לגור, לא ציבוריים לחרדים, ובוודאי לא ציבוריים לעם ישראל!) ולא בגלל כישורים ולא בגלל יכולות
    לא שאין לא מכל אלו! יש לו, אבל זה בונוס!
    ליצמן שורד מסיבה מאוד פשוטה:
    הוא מחזיק את הרבי מגור בביצים! ככה ולא אחרת! הרבי מגור נתון לסחטנות שבמהותה אינה שונה מפרשית ניר בן ארצי.
    אולי מסגרת ההגדרות המשפטיות שונה מזו של בן ארצי, אחרי הכל, ליצמן יותר מתוחכם, יותר זהיר ונהנה ממעטפת רחבה של טבעות הגנה של כוח, קשרים, כסף וידע. אבל המהות דומה!
    הרבי מגור סחיט לחלוטין על ידי ליצמן. אבל לחלוטין!
    הרבי פשוט רועד ממנו כדג.
    מי שראה פעם את הרבי מדבר עם ליצמן (ושמעתי עדויות מכלי ראשון. כל אחד יכול לנבור ולזכות בעדויות אותנטיות שכאלו) יודע על מה מדובר. הרבי רועד מליצמן.
    כשהרבי כועס (וכידוע זה זמן שאי אפשר לעמוד במחיצתו) יש דברים מעטים שעומדים מולו בכעסו. אחד מהם זו דמותו המאיימת של ליצמן. בבחינת: פחד מפיגו.
    זה אחד הסודות המפורסמים והלא מדוברים ביותר בחוגי יודעי הדבר בגור, כמפורסם.
    אז סופו של ליצמן יהיה באחד מהתרחישים דלהלן:
    1) גור תודח מהפוליטיקה החרדית. 2) הרבי מגור יסיים את תפקידו. 3) פרישה מרצון של ליצמן. 4) אי מעבר יהדות התורה את אחוז החסימה.
    אין עוד אופציה!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.