רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

ביטול מסע הגלמים והביזיון רשום על שמו של הרב שאולזון

לכבוד הרב שאולזון

שלום וברכה!

אין לי מילים להודות לך על מלחמת הקודש שאתה מנהל בשנה האחרונה נגד מחללי כבוד התורה והיהדות החרדית והכל במסווה של קנאות מזוייפת. כמי שהיה ער לכל הפוליטיקה מאחורי מסע הביזיון או יותר נכון מסע מועצת הגלמים לארה"ב, ראה מיד כמה פוליטיקה מכוערת ומטונפת הייתה שם. כמה הליצן משערי חסד ונתי גרוסמן ופטרוב בחשו במסע הזה לנצל אותו עד תום וכלשונם "למחוק" את הרב שטיינמן. זה היה המטרה של המסע, ויתקיים בהם מאמר הגמרא כל מחלל שם שמיים בסתר נפרעין ממנו בגלוי. את מארגני המסע והשותפים החדשים שלהם משערי חסד מעניין גזירת הגיוס כמו שאותך מעניין מצב הפקיים בזימבבואה, אבל אותם מנאצי ה' מצאו להם "אוייב" משותף ושמו הרב שטיינמן. האוייב הוא לא בנט ולא לפיד, כי כשהם רוצים הם סיקריקים ומארגנים הפגנות אלימות, וכשהם רוצים הם מצטרפים ללפיד ומגישים לבתי משפט נגד ישיבות ומעלים את נציגו של לפיד ברקת. החבורה הזאת ידועה במעלליה. ומנגד יושב לו אותו זקן ספון בביתו ברחוב חזון איש 5 בבני ברק ועל כתפיו מונחת הדאגה לרבבות בני ישיבות ואברכי כולל ומוסר את נפשו להצלת עולם התורה.

אשריך הרב חיים שאולזון שפעם אחת ולתמיד פוצצת את הבלוף של אותם חלאות אדם, ומתיייצב הינך בגבורה עילאית להגן על עולם התורה וכבודם של גדולי הדור. רק מי שהבין איזה נזק נוראי החבורה הזאת עמדה לחולל מבין עד כמה יש לשבח ולהודות לך.

הרב שאולזון, אם יש היום אדם שכל מטרתו זה להגן על גדולי ישראל, כבוד התורה והצלת עולם התורה זה אתה. שוב עם ישראל חזה במפלתן של הרשעים, שכל נושא הגיוס בשבילם זה רק גימיק תקשורתי להתגדל ולהתפאר ולהקמת מפלגות ועיתונים ולעשות כסף לביתם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.