רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

ח"כ מר יעקב ליצמן נפגע עד עמקי נשמתו שחבריו לסיעה משתדלים שלא לעדכנו בפגישות ודיונים חשובים, הפעם החליט ליצמן להחזיר, בראיון לגלי צה"ל תקף את הפגישה בין ח"כ גפני עם רה"מ נתניהו ואמר כי שוחחו על מזג אוויר, המתקפה באה לאחר שכל חברי הסיעה היו מעודכנים בדבר הפגישה מלבד ליצמן.
------------
בישיבת ועדת הכספים נעמדו החכי"ם החרדיים והדתיים לתפילת מנחה ששלח הציבור הוא ח"כ משה גפני, סתיו שפיר ששהתה במקום צייצה "גפני מוביל" יש להם הרבה על מה להתפלל.
------------
ערוץ7:גורמים בכירים ביותר בליכוד נפגשו לאחרונה עם חיים אמסלם ובוחנים אפשרות הקמת חטיבה דתית חרדית בתוך הליכוד בראשות אמסלם
------------
מעריב:הכתובת היתה על הקיר:פעילי אלי כהן מצאו מיד לאחר הבחירות ש4.000איש עברו כתובת לבי"ש מאז הבחירות לכנסת מהם 900 בדירות בהם גרים אנשים נוספים עם שמות אחרים.ח"כ משה מזרחי:מ.הפנים התעלם מהעדויות
------------
ידיעות:אשה שבעלה צמח מבקשת גט כבר 7 שנים.לאחרונה מס' דיינים מצאו דרך להתירה אך הגר"י יוסף אוסר
------------
ביהמ"ש המחוזי בי-ם גזר חמש שנות מאסר על מנחם אדרי, ראש ישיבה לשעבר שהורשע שירה בתלמיד ופצע אותו בעקבות ויכוח שפרץ ביניהם. 4 וחצי שנות מאסר נגזרו על יצחק זוהר, שסייע לו במעשה.
------------
ח"כ ליצמן בגל"צ: "בימ"ש מחליף את הדמוקרטיה ומכריע לפני משפט ולפני הוכחה. גם אחרי שננצח שוב בבית שמש, יגידו שוב שזייפנו, מאשימים אותנו גם שאנו גונבים את המדינה, לא רק את העיר הזאת".
------------
שי פירון משרד החינוך. והסוכנות היהודית העבירה היום 10 מיליון שקל. לבתי מדרש לא אורטודוקסים
------------
שבועון המזוהה עם הציונות הדתית 'מצב הרוח' תקף השבוע את הגרב"ד פוברסקי שליט"א ראש ישיבת פונוביז, ע"כ שמטיף לאלימות, לאחר שאמר כי מדינת ישראל לא תתפלא אם זה יגלוש לאלימות המאבק על גזרת הגיוס.
------------
כיכר השבת: שס נכנעה ליש עתיד, לאחר שרשת מעיין חינוך "התורני" של שס נקלעה לקשיים גדולים, הסכימה להכניס באופן גורף את כל לימודי הליבה, ולהיות כפופה באופן גורף לכל תכני משרד החינוך
------------
ניוז1: רבה של צפת שמואל אליהו ורעייתו טובה תובעים לבטל פסק בוררות של הרב דוב ליאור, שנתן הכשר לתרגיל עוקץ לו נפלו קרבן. פסק הבוררות מעניק לישראל טויטו, אחד הצדדים בסכסוך, דירה בחינם בעיר העתיקה.
------------
פירון ניצח: ש"ס ויתרה על השליטה החינוכית ברשת מעיין החינוך התורני בתמורה לשליטה התפעולית (הכספים והמינויים). השלב הבא: החינוך העצמאי.
------------
בלעדי; היום אחה״צ ישיבת סיעת ש״ס דחופה באלעד בהשתתפות יו״ר תנועת שס אריה דרעי, בישיבה ידונו ״נושאים פנימיים״ הקשורים במפלגה המקומית.
הישיבה תתקיים בביתו של יו״ר שס המקומית צוריאל קריספל.
------------
מתכונן לבחירות? ראה"ע בית שמש משה אבוטבול, בחשיפות: עדיין לא הוחלט האם להגיש ערעור, המשפטנים דנים בכך. ייתכן ויוחלט על מערכת בחירות קצרה ועניינית.
------------
איתי גדסי בסקופים:רוחמקין ומלאכי חברי מועצת עי' ב"ב הגישו עתירה מנהלית בביהמ"ש נגד זייברט בגין התרגיל לפיו יעקב וירז'בינסקי 'למראית עין' נשאר באופוזיציה, עוד נטען בעתירה כי ע"פ החוק "חבר בוועדת הארנונה יהיה חבר בסיעה הגדולה שבאופוזיציה"
------------
הנייעס החרדי: גולן טלקום משיקה את הקומה הכשרה ותתחיל למכור אותה עוד השבוע
בישיבת ועדת הכספים נעמדו החכי"ם החרדיים והדתיים לתפילת מנחה ששלח הציבור הוא ח"כ משה גפני, סתיו שפיר ששהתה במקום צייצה "גפני מוביל" יש להם הרבה על מה להתפלל.
------------
יש בחור חסיד בעלזא כבן 16 שיצא מהבית ברובע ט לכיוון הישיבה לבית חלקיה ועד עכשיו הוא לא הגיע לשום מקום המזוודה שלו נמצאה ליד רחוב ינאי מאשדוד
------------
יצחק וייס מ'דער איד' בקו החשיפות: בתוך ימים תוגש תביעה פלילית ואזרחית נגד כל המעורבים באלימות נגד מפגינים במתחם גולובנציץ, אנו מחזיקים בסרטונים עם תיעוד מלא של התעללות באכזריות כלפי מפגינים באופן לא חוקי
------------
ישי כהן בקו החשיפות: הנהלת בית העלמין סנהדריה החליטה לסגור בשעות הערב את הכניסה לציון הגר"ע. בני משפחתו של הגר"ע בתגובה: "מבקשים שהציון יהיה פתוח 24 שעות ביממה נקווה שישנו את ההחלטה האומללה".
------------
הראשל״צ הגר״י יצחק יוסף בטקס חנוכת בית המדרש באלעד על שם מרן ״חזון יוסף״, כבוד הרב צוריאל קריספל בקרוב ראש העיר.
ראש העיר ישראל פורוש שנוכח במקום חייך.
------------
ר"ע ב"ב הרב זייברט תקף בחריפות בישיבת מועצה את סיעת עץ "אם אתם רוצים שנכבד אתכם - תפסיקו לבזות את חברי המועצה חוץ מדיבורים והשמצות אתם לא עושים כלום.
------------
הקרב על בי"ש. שבתי בנדט 'וואלה' בחשיפות: אנשי אבוטבול מאשימים את דרעי שזנח אותו בודד במערכה, לטענתם אבוטבול ובכירים ביהדוה"ת לקחו על עצמם מאות אלפי שקלים של עלות העתירה.
------------
בחדרי חרדים: האד' מויז'ניץ בתקנה חדשה: אסור לצלם חופה באם הוא מסדר בה קידושין. חופה שיהיה צלם הוא לא ישתתף.
------------
ערוץ 2: הסדר חוב למוטי זיסר. איש העסקים הגיע להסכמה עם הנושים ויזכה לתספורת של מיליארד ו-800 מיליון ש"ח.
------------
גירעון של עשרות מליונים בעירית ביתר? יו”ר האופוזיציה מנחם זיידה בסקופים: בידי מסמכים המעידים על גירעון של 51 מל”ש  ובמשרד הפנים נחושים למנות חשב מלווה
------------
ישי כהן בחשיפות: הנהלת בית העלמין סנהדריה החליטה לסגור בשעות הערב את הכניסה לציון הגר"ע. בני משפחתו של הגר"ע בתגובה: "מבקשים שהציון יהיה פתוח 24 שעות ביממה נקווה שישנו את ההחלטה האומללה".
------------
מסע מועצגה"ת: מזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן ממשיך בסבב ביקורים לקראת המסע. הערב היה אצל האדמו"ר מקרלין סטולין.
------------
ההקלטה הבלעדית נחשפת: כך נשמע הבחור שלא נשמע לדעת גדולי ישראל ולא התייצב, מתרברב בפני חבריו "אם היה תלוי בי הייתי מתגייס שאלתי את הרב אוירבך פעמיים, שיגעתי לו את השכל ואמר לי לא להתייצב",עוד הוא מוסיף ואומר, "הייתי מתקן כמה טעויות, לא הייתי מגיע לרב אוירבך, ומפטיר "שימותו כולם".
------------
והרב מרדכי בלוי מתייחס להקלטה שנחשפת וקובע:"בישיבת מהר"ם מרוטנבורג לא דיברו בשפה גסה ורחובית, זה נשמע עצוב שהיו מי שבחרו לתזמן ארוע של חגיגות. שמעתי את ההקלטה שחלקה הושמט עקב גסויות שאינן מתאימות להישמע בקו חרדי"
------------
יוסי הכט מגולל את המשך העימות בין גור לאנשי שערי חסד, בישיבת מועצת עיריית בני ברק שהתקיימה הערב, תקף הרב זייברט את אנשי נצח ושאל, מתי תפסיקו להתעסק במלחמות ובדיבורים, ותתחילו לעבוד?
------------
העיתונאי משה מזרחי חושף "בעדה החרדית דחו הצום שתוכנן למחר, בשל הדחיה במסקנות ועדת שקד" ומוסיף : "ביום רביעי הקרוב עצרת תפילה ומחאה בכיכר השבת"
------------
12 בחשיפות: חשיפה! 'יש עתיד' תגיש הצעת חוק לחיסול בד"צ בית יוסף
------------
ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נכנס כעת לאדמו"ר מבעלזא ביחד עם הרב מרדכי דירנפלד לקבל את ברכת קודשו לקראת הגשת הערעור לביהמ"ש העליון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.