רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2013

פעילי ש"ס מאיימים בהפגנה נגד ההנהגה: לא שילמו לנו על העבודה בבחירות

מאת עקיבא וויינגרטן

כ800 עובדים ששימשו יו"ר, סגנים, חברי קלפי ומשקיפים שעבדו ביום הבחירות האחרון מטעם ש"ס בבירה טרם קיבלו שכר על עבודתם, לטענת חני מלול, מי שהייתה מאיישת הקלפיות מטעם ש"ס, הפעילים שלה עוד לא קיבלו.
הפעילים הזועמים מתכננים הפגנה ביום רביעי הקרוב, כך לפחות טענו בקבוצת וואטסאפ שהם פתחו למען המחאה שלהם, שם צורפו האחראים על השכר, פוליטיקאים, עוזרים פרלמנטרים ועוד אנשי ש"ס מי שהם סברו שיכולים להשפיע בעניין.
מלול מאשימה את יו"ר מטה הבחירות של תנועת ש"ס חיים ביטון באופן אישי, הוא זה שאמור לדאוג לכסף היא אומרת, ובינתיים הוא כל הזמן משקר שהממשלה לא שילמה את הכסף עדיין, מה שהתברר כלא נכון מבדיקת גלי צה"ל, במענה לבדיקתם השיבו ממשרד הפנים שהכסף כן הועבר למפלגות.
מלול שאין לה זמן לטפל בכל הנושים החליטה לחלק את מספר הטלפון האישי של ביטון לכל מאות הפעילים ושהם ידרשו את המגיע להם ישירות ממנו, בשלב מסוים איים ביטון על מלול ש'אם היא לא תחדול מכך (הפצת מספרו האישי), הוא ישקול אמצעים נוספים מלבד ביטול שכרה'.
בינתיים לקבוצת הוואטסאפ מתווספים עוד ועוד ש"סניקים זועמים שפתחו במקביל קבוצת מחאה בפייסבוק.
חיים ביטון בתגובה: הגברת נהגה שלא כשורה, שלחה אליי אנשים שיתקשרו באמצע הלילה וסתם עושה חילול השם בזה שהיא רצה לתקשורת, אבל אני לא בא להשמיץ אף אחד, ש"ס תמיד משלמת, גם בכנסת שילמנו הכל, אני מזמין אתכם להיכנס ולקרוא את דו"ח מבקר המדינה, שבשונה ממפלגות אחרות ש"ס עברה ביקורת בצורה יפה מאוד.
מעל 90% מהפעילים כבר קיבלו וכמובן שגם הם יקבלו, זה עניין טכני בלבד כי לא קיבלנו את כל הכסף, אני מבטיח שתוך שבוע כולם יקבלו.
נ.ב. וגילוי נאות של כותב שורות אלו:
מפלגת ש"ס חייבת לי אלפי שקלים עבור עבודה של חודשים במטה מלפני כ-10 שנים בבחירות המוניציפליות, ועל אף הפניות הרבות מצידי, אני וחבריי שעבדנו יחד לא קיבלנו אגורה שחוקה עד עצם היום הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.