רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

הבחור שנעצר וישב בכלא 6 היה כדי לשמש מסע תקשורתי ופסטיבלי למחבלים

מאת בן תורה

אמש נתפס במערומיו בהקלטה מבישה הבחור שישב בכלא 6 הנושא את השם קניג שבחר שלא לציית למועצת גדולי התורה של דגל התורה ולאגודת ישראל ולא התייצב
הקלטה שנחשפה אתמול ב"קו החרדי" חושפת מעט מזעיר אודות "מסירות נפשו" של הבחור שבוחר לקלל בשפת ביבין שחלקה המלוכלך צונזרה מהקו (כך, ע"פ הרב מרדכי בלוי, בכדי שהנוער לא ייחשף לתובנות הטהורות אותן רכש ב'מהר"ם מרוטנבורג)
בשיחה עם אותו בחור הוא אומר כי כל המעצר והישיבה בכלא היה בשביל פסטיבל פרסומי של אנשי שערי חסד שרצו לעשות איתו שימוש
לדבריו "מה שתלוי בי הייתי מתגייס לצבא! אבל שאלתי את ר' שמואל שיגעתי לו ת'שכל והוא אמר לי לו להתייצב".
בהמשך הוא אומר "לא הייתי מתייצב אבל בשופו"א לא הייתי מגיע למסיבה והריקודים שהזמינו לי מראש בבית של ר' שמואל (המשוגעים? בשלב זה לא ברורה ההקלטה) שימותו כולם!".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.