רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

פחד בנתיבות – בבא יורם חזר לעיר

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א

חג חנוכה שמח!
ממש אין לי מילים להביע את תודתי ושמחתי שיש מישהו אמתי כמוך שמעלה את האמת בדברים שאף אחד לא מוכן לדבר עליהם.
כעת אכתוב לך קצת מהבלגן שהולך כאן בנתיבות.
ראשית כל היום בבוקר בבא יורם חזר לנתיבות בקול רעש גדול. כיוון שלא היו הרבה אנשים שהיו באים לקבל את פניו אז היו מוכרחים להוציא את כל האברכים וכן את התלמוד תורה לבוא ללוות את הרכב שלו כמה מאות מטרים עד שהוא נכנס לחדר שלו בכולל.
ביקשו מהמורים בת"ת להתפלל מהר מאוד ולא נורא אם ידלגו קצת כי הבבא אמר שחייבים להגיע לקבל את פניו ואוי לו למי שלא יגיע. אז כולם יצאו לקבל את פניו תוך כדי גרימת ביטול תורה שאין כדוגמתו למאות ילדים. וכידוע שאפילו כדי לבנות את בית המקדש לא מוציאים ילדים אבל כדי לקבל את הבבא בשירה כן מוציאים אותם.
וגם כל  הכולל שלו היו חייבים לעמוד בחוץ עד שהוא מגיע ולקבל את פניו.
כשהוא הגיע ליוו את הרכב שלו כמה מאות מטרים עד הכניסה לכולל ואז הוא יצא מהרכב והיה נראה מאוד מבוהל ומפוחד, לא כמו שמכירים אותו כרגיל שהוא שופע ביטחון עצמי ויהירות. התחילו לשיר לו: "עוצו עצה ותופר" והוא מיד אמר להפסיק ולא לשיר דברים כאלה, כי הכל משמים אלא רק לשיר שירים שכתבו עליו, אז שרו לו כל מיני שירי עידוד.
אח"כ הכתבים שהיו שם שאלו אותו מה הוא אומר, הוא אמר להם שזה היה משמים שהוא היה צריך לשבת בכלא וזה בחינות גבוהות מאוד ותיקונים וכו'.
אחרי שהכתבים הלכו הוא אמר לסובבים אותו שעכשיו הוא יעשה ניקוי ארובות, דהיינו כהרגלו בקודש יעיף את כל הקרובים אליו מחשש שמא אלה הם שהלשינו על מה שהוא עשה.
כעת יש פחד אדיר בכולל על שהוא עומד להעיף את כל הקרובים אליו כמו שהוא עשה לעמית פיקס, סקה, ועוד רבים.
עכשיו המפחדים הם: ארז ראובן, יעקב עבו, וכמובן עמנואל אלישע שעליו אכתוב במייל הבא.

3 תגובות:

  1. אתה חולה נפששששש , יש לך עסק ענק איתו יחולה נפש מטומטם !!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.