רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

ירושלמי במעריב: בשבוע שעבר שמעו את ליברמן אומר ש'אני הולך לחנך שני אנשים, יעקב ליצמן וגלעד ארדן', ליצמן לא תמך בליאון, וחסידות גור הצביעה עבור המועמד החרדי חיים אפשטיין, נמנעה או הצביעה עבור ניר ברקת.

 זאב קם ב'מעריב': סוף לספקולציות: נשיא המדינה שמעון פרס מבהיר - אני פורש ביולי, כהונה נוספת בבית הנשיא לא על הפרק, במרכז פרס לשלום כבר מקימים לפרס לשכה חדשה, אבל המילה הפוליטית האחרונה לא נאמרה.

המטה החילוני של 'הבית היהודי' יוצאים שוב במתקפה נגד הרבנים הראשיים: מבקשים מהרבנות הראשית לערוך את הדיונים במועצת הרבנות בדלתיים פתוחות, ותוקפים את מניעת כניסת עיתונאים לישיבה האחרונה.

רועי ינובסקי 'ידיעות ירושלים' בחשיפות: ליאון מודה לראשונה - "דרעי גרם נזק גדול לקמפיין שלי בדבריו לקול ברמה בעת הבחירות". וזועם על אפשטיין שקיבל סגן עם מנדט אחד: "עד הרגע האחרון חשבתי שיפרוש מהמירוץ".

לראשונה: בעקבות החלטת משרד החוץ הבריטי להעמיק את הקשר האסטרטגי עם הציבור החרדי, הזמין שגריר בריטניה בישראל מתי'ו גולד את ראשי הציבור החרדי חכי"ם ראשי ערים רבנים ועיתונאים לאירוע סגור ומסיבת חנוכה בביתו ביום ראשון

סיון רהב ב'ידיעות': לרשימת הקדישים של אורי זוהר הצטרף השבוע עוד אחד, ברשימה נמצאים חבריו מפעם: חיים חפר, יוסי בנאי ויפה ירקוני, זוהר ואיינשטיין הותירו שני בנים ובנות נשואים יחד, 18 נכדים ושישה נינים.
מקורבי עד המדינה ל'ישראל היום': הרב מצגר הוא בעצמו מויסר, הוא ציפה שהעד ישכב על הגדר ויקח על עצמו דברים שלא היה אחראי להם, לא היתה לו ברירה.

זאב קם ב'מעריב': סוף לספקולציות: נשיא המדינה פרס מבהיר - אני פורש ביולי, כהונה נוספת בבית הנשיא לא על הפרק, במרכז פרס לשלום כבר מקימים לפרס לשכה חדשה, אבל המילה הפוליטית האחרונה לא נאמרה.
ברוך דיין האמת. אמא של ח"כ אמנון כהן נפטרה. ההלויה יוצאת בשעה 11 מגבעת שאול.

ידיעות רמ"ג: יוקם בתוך בני ברק מסוף לתחבורה ציבורית בשטח של כ-10800 מ"ר ברחובות כהנמן ובן דוד במקום בית ספר קיים שיהרס (סמינר כהנא) ובמקומו ייבנה מסוף האוטובוסים עם אולם המתנה לנוסעים בגודל של 300 מ"ר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.