רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

פילפוליטיקה: ריבלין: במידה ויהיו בחירות חוזרות בבי"ש, עושה רושם שיש מי שיאמר שכדאי לסגור עם אלי כהן תמורת תפקידים, בלום בתגובה: ויש מי שיאמר שכהן יש לו את מירב הסיכויים, מזכיר במשהו את ירושלים, לא?.
---------------
המחנך הרב מרדכי בלוי "המתייוונים לא הלכו עם עגילים אלא עם איצטלא דרבנן" מתייחס לפרשת "ישיבת חדרה" וקובע: לא היה שום סיכום או פשרה עם גדולי ישראל"!
---------------
יוסי הכט מביא פרטים בלעדיים מבית הכנסת 'היכל יצחק' בקריית ספר, שם היום, נמנע הגבאי מלתת עליה לגד שליף מקורבו של הגר"ש אוירבך. ומה הורה מרן ראש הישיבה לגבאי בית מדרש מרכזי במודיעין עלית?
---------------
והעיתונאי משה ליכטיג מסכם את היממה האחרונה בישיבת חדרה, שם, פורסם הבוקר מכתבם של הרב ארנברג והרב נוביק, בו הם מודים לראשונה "נעשו פעולות שפגעו בגדולי ישראל 'וערערו אמונת חכמים'".
---------------
ואברך שגר בעיר חדרה בשיחה גלויה ונוקבת ל'קו החרדי' אומר: יש ניסיון של ישיבת חדרה לטשטש עקבות, צריך לומר את האמת הכואבת: ישיבת חדרה נטלה צד בבחירות האחרונות בצורה ברורה בניגוד לדעת גדולי ישראל.
---------------
חנוכה שמח בויז'ניץ: הרה"צ חיים מאיר הגר בן האדמו"ר מויז'ניץ שוחרר לפני זמן קצר מבית החולים לביתו, שם אושפז בשבוע שעבר לאחר שהתמוטט פעמיים. (ניוזליין).
---------------
ביהכנ"ס הפועל מתחת לבית הגר"ע יוסף ברח' הקבלן 45, ייסגר ויחזור לשמש כדירת מגורים, שיעורו של הרה"ר הגר"י יוסף יעבור ממוצ"ש הקרוב ל'יזדים'.
---------------
דרמה בתקשורת החרדית:
דוד רוטנברג עורך אתר ׳בחדרי חרדים׳, הושהה מתפקידו בשל חילוקי דעות מקצועיים עם בעלי האתר.
---------------
ע"ד ירון הרמן בא כוחם של ראשי הכוללים שנמסרו לשילטונות ע"י אנשים מתוך המחנה מסכם את התביעה וקובע "מדובר בתביעה מתריסה שכל מטרתה להושיב את ראשי הכוללים בכלא".
---------------
יוסי הכט חושף את פרטי התביעה נגד ראשי הכוללים ומגלה בפרסום ראשון מיהו עורך הדין שמייצג את  אלי כהן המועמד החילוני שנלחם בחרדים בבית שמש
---------------
הגאון ר' בנימין יעקובזון ראש כולל במודיעין עלית זועק "איך אפשר לשתוק מול תופעה של מוסרים במחנינו"
הם המתייונים החדשים.
---------------
האיומים מומשו: הכתב משה ליכטיג חושף "נתונים שיקריים הועברו לשי פירון" והתבטאות נדירה של מרן ראש הישיבה על התקיפה.
---------------
ולשקר יש רגליים! שלומי אייכלר חושף : לאיזה נגיד חב"די פנה מקורבו ויד ימינו של הרב אויירבך לקבל כסף עבור האברכים שסולקו מהכוללים לאחר שהתריסו נגד גדולי ישראל
---------------
חצות בסקופים: המירוץ לנשיאות המדינה נפתח, והסיעות החרדיות מחוזרות! העיתונאי אבי רוזן בסיקור מקיף: החכי"ם החרדים זוכרים לריבלין שבכהונתו כיו"ר לא נפתח מכרז אחד לעובדים חרדים בכנסת. הערכה: הסיעות החרדיות ישמרו על עמימות, ומועצות גדו"י יכריעו!
---------------
ח"כ אזולאי מש"ס: אנחנו מדברים עם כולם, ועדיין לא מגובשים כלל. צריך לבחור את הנשיא הטוב ביותר!
---------------
ריבלין ב'בקהילה': דרעי לא הסתיר אף פעם את חוסר העניין הבולט שלו בבית שמש וטוען שכל הג'ובים הולכים שם ליהדות התורה, ש"ס המקומית היא עוד סוג של בדיחה לא מוצלחת, שלושה נציגים בלבד ומפריעה להקים קואליציה.
---------------
'משפחה': כל שמות הרבנים הבוחשים בבחירות לרבנות י-ם: יצחק דוד גרוסמן, משה חיים לאו, דוד יוסף, יוסף אפרתי, אליהו שלזינגר, אברהם יפה שלזינגר, יעקב שפירא, יהודה דרעי, שמואל אליהו.
---------------
מקורב לאבוטבול ל'משפחה': הוא מעדיף לא להתערב ביריבות הפנימית בין 'אגו"י' ל'דגל' וביקש שיגיעו אליו עם פשרה ביניהם, אם לא יצליחו להגיע להסכמות הוא יכפה פשרה של רוטציה על התפקיד הבכיר.
---------------
ריבלין בטורו ב'בקהילה': לעומת שנאת חינם וכבוד בביתר, באלעד הקרב הוא גם על כסף, ש"ס צריכה לספק עבודה לשני בחורים נחמדים שאם לא יקבלו את שני הסגנים בשכר היחידים בעיר, יתקשו לשלם את חשבון המכולת.
---------------
אליטוב במשפחה: הנשיא פרס מסתער על הארכת הכהונה. בסביבתו רומזים על אפשרות להתמודדות על ראשות הממשלה בתמיכת כל מפלגות המרכז והשמאל במקרה של אי הארכת הכהונה.
--------------- 
משה ליאון לידיעות י-ם; אם ליצמן לא היה משקר, הייתי מנצח.
--------------- 
ערוץ10:סגן אלוף בצה"ל בשיחה עם חרדי:"יש לי פריחה מחרדים,אני שונא את החרדים,אני רוצה שימותו"
--------------- 
יעקב ליצמן ויוסי דייטש כעת במעמד ההדלקה בבעלזא
--------------- 
השר יאיר לפיד לישי כהן ב'כיכר' על האמירה של סא"ל בצה"ל נגד החרדים: "אמירה מזעזעת, מגנה אותה בכל תוקף".
--------------- 
אייכלר בתגובה על קצינה שונאת חרדים: מי שחושב שכשהחרדים יתגייסו לצבא לא ישנאו אותם טועה ומטעה. החרדים מטריפים את דעתם בכל מקום שיחיו, כמו שמתנחלים מטריפים את הפלשתינים.
--------------- 
האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו מכריז הערב רשמית באשדוד על הקמת קרן לאחזקת אברכי הכוללים בישראל בשיטת המטשינג. המטרה: אחזקת אלפיים אברכים בדרום ובצפון שיתחייבו לפעול גם בקירוב.
--------------- 
רועי ינובסקי 'ידיעות ירושלים' בחשיפות: ליאון מודה לראשונה - "דרעי גרם נזק גדול לקמפיין שלי בדבריו לקול ברמה בעת הבחירות". וזועם על אפשטיין שקיבל סגן עם מנדט אחד: "עד הרגע האחרון חשבתי שיפרוש מהמירוץ".
--------------- 
לראשונה: בעקבות החלטת משרד החוץ הבריטי להעמיק את הקשר האסטרטגי עם הציבור החרדי, הזמין שגריר בריטניה בישראל מתי'ו גולד את ראשי הציבור החרדי חכי"ם ראשי ערים רבנים ועיתונאים לאירוע סגור ומסיבת חנוכה בביתו ביום ראשון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.