רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

היידי בתו של מנחם אליעזר מוזס ובלה מנדל חסידת ברסלב עזבו את העולם החרדי ומספרות על למה ומדוע ובעיקר על חייהן - לנשים בלבד


17 תגובות:

  1. "למי שאינו רוצה להכשל בהסתכלות על נשים נא לא להכנס". זה בערך כמו ש"חרדי" יעשה אירוע מעורב עם אוכל טרף ויכתוב בהזמנה: "למי שלא רוצה להיכשל בריקודים מעורבים ובאכילת טריפות וכו'..." או במילים אחרות: "למי שעבר ושנה ונעשה לו כהיתר - שיסתכל", ממתי מותר לאדם "חרדי" לפרסם דברי תועבה האסורים לראיה מדאורייתא ולצאת ידי חובתו תוך אזהרה? אמרו חז"ל: "אין נותנין פרצה לפני הכשר, ביותר לפני הגנב". וזה נאמר בהקשר לזה שאסור לנשים לצאת עם תכשיטים לרשות הרבים כדי לא להכשיל. אז פה אתה במזיד נותן מכשול לפני עיוור או לפני גנב וחושב שתנקה מהחטאת הרבים? נחמד מצידך שאתה מזהיר את אלה שיש להם יראת שמים אבל את נפשך לא היצלת! ומחטיאי הרבים אין להם חלק לעולם הבא. ובאבזרייהו דגילוי עריות נאמר שיהרג ואל יעבור...

    השבמחק
  2. ואחרי שראיתי את הסרט (אני אשה, מותר לי) אני מודיעה - בסרט הזה יש לא רק נשים, אלא נשים חשופות ביותר (בחוף הים) וגם נשים ששרות (קול באשה ערוה) וגם דברי כפירה. כל מי שיש לו טיפת יראת שמים יציל את עצמו מעבירות חמורות אלה ולא יראה את הסרט הדוחה הזה שיוסיף לכם לסל העבירות כמה עבירות חמורות ככה סתם בלי שום תועלת. יהודים היזהרו!

    השבמחק
  3. להאשה האנונומית למעלה . אני מאמין לשיויון בין המינים.מה שמותר לאשה מותר לגבר, זהו.אבל לי בכלל אין בעיא סל העבירות שלי ממילא מלא ויפול החוצה. אבל יום מהימים אעשה תשובה אי'ה. ובניתים אהנה קצת מהחיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הגמרא אומרת
      " כל האומר אחטא ואשוב אחטא ואשוב אין מספיקין בידו לעשות תשובה".

      מחק
  4. חצי מהאשכנזיות החרדיות יש בהן פוטנציאל להיות חילוניות והיו רוצות להיות כמותן.. הן חיות במסכה של פורים 24 שעות.. כנראה זה מהגנים של הדורות הקודמים שמעורב בהם טיפה זרע של גויים במהלך הדורות... לפני זמן המשיח יהיה בירור..והנה זה מגיע..

    השבמחק
  5. חברהחבל שהתגובות שלכם לא רלוונטיות...
    אני חושבת שהתגובה הרלוונטית ביותר היא רחמים וצער על בנות מסכנות שמטפחות את המסכנות שלהן במקום לצמוח ולהתגבר ולהשאר דתיות. יד כ"כ הרבה דרכים בתוך הקהילה להתגבר ולהבנות. ולצאת מהארון זו סריטה נחמדה אבל את האמת הפנימית כולן וכולםיודעים וכל מי שעזב מתחרט!!! למרות שקשה להודות

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה לא מחובר בכלל....שריטות נפשיות הן המקור הבטוח ביותר לעזיבת הדת ואל תדון עד שתגיע...
      לא נתנו מענה למצוקה שלהן בזמן ויותר מכך ציפו שהן יתמודדו עם הזבל הזה וזה מה שקרה...זה דור של גאולה ...

      מחק
  6. לא חכמה לפרסם ראיון מעניין ולכתוב לנשים בלבד.
    זה החטאת הרבים, וכל המחטיא את הרבים אין מספיקין בידו לעשות תשובה.

    השבמחק
  7. מכיר את בלה מנדל היא בחורה טהורה ונשמה אמיתית! הלוואי עליכם לב טהור כמו שלה, ואני לא מדבר על המצב שהיא נמצאת בו כרגע כי לכל בנאדם יש נפילות ואל תדון את חברך עד שתגיע למקומו...
    לכל המלעיזים, כדאי שתחשבו פעמיים, איך אתם הייתם מגיבים כשמשפילים אתכם בבית וד"ל.
    בלה, את עוד תשמחי את השם יתברך כמו שאת יודעת, בסוף לומדים להפריד בין השם יתברך לבין חיי הצביעות שמשחקים הרבה מהעסקנים והמשפיעים למיניהם.
    תזכרי: 'אחד היה אברהם'!

    השבמחק
  8. צר לי על מה שעברו ועוד בגיל כה צעיר.
    אבל מעצבן שכל יוצא בשאלה שהגיע מחוגים מאד מסוימים מספר לתקשורת שככה זה אצל חרדים.
    בהרבה חוגים חרדים הבנות מתחתנות בגיל יותר מאוחר ובהדרכה לפני החתונה מלמדים אותן להנות, ולא רק הלכות ואיך מביאים ילדים.
    הבחור והבחורה יותר בוגרים, ובוחנים אם יש התאמה לפני שמחליטים לסגור שידוך, והאם יש להם אותן ציפיות לגבי אופי הבית שיקימו. הם גם בוחנים האם יש להם איזשהו חיבור ורגש אחד לשני. האם נעים להם בפגישות, האם הם מצפים לפגישה הבאה? האם נעים להם לחשוב על שניהם ביחד לכל החיים.
    ממש לא שני ילדים בני 17 שלא מבינים מה פתאום מדביקים אותם אחד לשניה.
    אני מכירה חרדיות שהתגרשו בגלל אלימות ולא לקחו אותן לבית משוגעים.
    צר לי שבמקום ממנו הגיעו, מחתנים ילדות בגיל כה צעיר, אינני יכולה לדמיין את מנת הסבל של ילדונת בת 19 שמגדלת שני ילדים עם בעל אלים וסביבה שבמקום לעזור לה מאיימת עליה ומתעלמת ממצוקתה.
    אבל בבקשה בלה ואיידי, מה שאתן מתארות זה בעצם תאור החוג המסוים או המשפחות מהן באתם.
    חבל שאתן מכפישות ציבור שלם שממש לא חי באופן שאתן מתארות

    השבמחק
  9. היידי מוזס,את מתלוננת על "15 לידות,0 אורגזמות".
    ואם חוויתי 7 לידות ו-700 אורגזמות? זה בסדר?

    השבמחק
  10. מאות משפחות באותם תנאים של השתים האלו וכולם שם מאושרים ועליזים, כמובן שאין חולק על כך שישנם יחידים שאינם מסוגלים לעמוד בתנאי הסף של החברה החרדית ואז כמובן הברירה בידם לנסות להתגבר או לחילופין לשבור את הכלים ולהאשים את כל העולם ואשתו.
    דבר אחד לא מסתדר לי ילדתם ילדים לתוך מציאות חרדית מסויימת ואח"כ נמאס לכם מהמסגרת הזאת זכותכם? אולי כן אולי לא אבל מדוע יש לכם את הזכו לשנות את אורח חייהם של ילדיכם? מדוע הם אמורים לאכול מפרי תיסכולכם? איפה ההגינות?

    השבמחק
  11. מעניין שרק אשכנזים כשהם מועדים הם בועטים בכל היקר והקדוש אפילו בתקשורת.
    החינוך הטהור, אמרנו ?

    השבמחק
  12. משום מה נראה לי שבלה יותר מושפעת מהיידי שניראת יותר מושחתת ושטנית נראה שבלה/בלהה פשוט לא קיבלה את הסיוע הנכון למצב העצוב שניקלעה אליו עם נואיה ולצערי קיבלה מרפא לא נכון לכאבה החילוניות הריקה בלה עוד לא מאוחר לחזור לאבא שבשמיים אל תתני לכוחות האופל לשאוב אותך ואת ילדייך !!! עזבי את היידי היא משתמשת בך ומנצלת את תמימותך המעוררת רק אהדה וימים עוד יגידו!!!!

    השבמחק
  13. כל הכתבה רצופה שקרים וגרוע מכך - חצאי אמת
    גב' מנדל התאהבה בגיל 16 בגבר מפוקפק עם עבר פלילי והתחתנה איתו תוך שכל משפחתה נלחמה בה שתעזוב אותו!!! אף אחד מעולם לא שידך אותה איתו - ההפך הוא הנכון.
    הם עברו ללונדון מסיבות כלכליות נטו והתגרשו בגלל אלימות - מה שהיה צפוי מראש. כל מי שמכיר את משפחתה של גברת מנדל יודע שמדובר במשפחה עם ראש פתוח יחסית לציבור החרדי - בטח לא נטורי קרתה.
    היא מעולם לא חיה בקהילה סגורה וכל מי שמכיר אותה יודע שהיא מעולם לא הייתה נתונה למרותו של שום אדם בעולם

    השבמחק
  14. כל הכתבה רצופה שקרים וגרוע מכך - חצאי אמת
    גב' מנדל התאהבה בגיל 16 בגבר מפוקפק עם עבר פלילי והתחתנה איתו תוך שכל משפחתה נלחמה בה שתעזוב אותו!!! אף אחד מעולם לא שידך אותה איתו - ההפך הוא הנכון.
    הם עברו ללונדון מסיבות כלכליות נטו והתגרשו בגלל אלימות - מה שהיה צפוי מראש. כל מי שמכיר את משפחתה של גברת מנדל יודע שמדובר במשפחה עם ראש פתוח יחסית לציבור החרדי - בטח לא נטורי קרתה.
    היא לא חיה בקהילה סגורה וכל מי שמכיר אותה יודע שהיא מעולם לא הייתה נתונה למרותו של שום אדם בעולם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.