רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

באבא יורם אברג'יל משיח וההוכחה משיח יושב בפתח 'רומי' שהם אותיות 'יורם'

לכבוד הרב שאולזון שליט"א

היום שוחחתי עם אחד הקרובים ביותר לבבא יורם, הוא כמובן יודע שאני מאוד קרוב אליו וחסיד גדול שלו. אז הוא גילה את אוזניי כי בע"ה עוד מעט הרב יתגלה. כששאלתי מה הכוונה הוא אמר שהרי עוד מעט צריך להתגלות משיח צדקינו והרי זה הרב יורם כידוע.
כדי לשמור על מקומי הנהנתי בהסכמה. כי כידוע כל אי הסכמה ולו לדבר הקטן ביותר גורר אחריו סילוק מהמוסדות ונישול הפרנסה באופן מיידי. וכמו שאומר תמיד הבבא יורם בעצמו: אצלי צריכים להיות בטלים ומבוטלים בבחינת מצה, כמו פירורי לחם, יותר נכון כמו קמח. עכ"ל.
וזה ידוע ומפורסם שבניו של הבבא יורם מפיצים תמיד כי הוא מלך המשיח, וכך מחנכים את הילדים בתלמוד תורה.
יום אחד הבן שלי חוזר מהת"ת ואומר לי בסוד: אני יודע מי זה המשיח אבל אסור לי לגלות. שאלתי אותו אם זה הרבי מליובאוויטש, הוא אמר לי לא, פעם זה היה צריך להיות הרבי מליובאוויטש אבל היום זה מישהו יותר גדול ממנו וזכינו שהוא גר בנתיבות אבל אסור לי להגיד מי זה.
ואת המילים האלה שמעתי לא רק מהילד שלי אלא מעוד רבים.
פעם אחת שמעתי מאחד המקורבים שאמר כי ידוע שמלך המשיח יושב בפתח רומי, והמילה רומי היא אותיות יורם, זה רמז שהוא המשיח.

אז עכשיו אחרי שהוא נעצר הוא חזר קדוש מעונה, אז יותר מתפרסם שהוא הגואל האחרון מחליפו של הרבי מליובאוויטש (אולי הוא מנסה להתחרות ברב גינזבורג??).
וכידוע שהוא אמר עשרות פעמים כי ההנהגה של הרבי מליובאוויטש מאז ג' תמוז תשנ"ד עברה אליו.

עוד מעשה מעניין שהיה לפני כ-15 שנה לפני שאחד הקרובים אליו התחתן, הציעו לו בחורה שרצתה ללכת עם פאה. הוא שאל את בבא יורם והוא ענה לו שבשום פנים ואופן לא יצא איתה ולא יתחתן איתה. הבחור שאל אותו: אבל הרי אתה אומר תמיד שכאן זה חב"ד האמיתית וההנהגה של הרבי נמצאת כאן, ואם כן הרי ידוע שהרבי מליובאוויטש עודד פאה? 
ואז ענה לו הבבא יורם דבר מחריד: בהכל תשמע לרבי מליובאוויטש חוץ מהדבר הזה.
למרות שאני לא חסיד חב"ד אבל ביטוי כזה צורם לי באוזן.

נקווה כבר שיבוא המשיח מהר ויעיף את השקרנים האלה.

בפעם הבאה אכתוב בע"ה על חילול שבת קבוע שנעשה בבית הכנסת בהנהגתו

4 תגובות:

  1. ר' חיים
    רציתי לכתוב ע"ז בארוכה אבל אסתפק בכמה מילים מקוצר הזמן ומקווה שתבין את העניין
    זה לא בסדר שאין לך כללים, שאתה רוצה אתה מפרסם את כל הלכלוך אבל לפעמים פתאום אתה מחליט שכדי לחסל מישהו אחד עכשיו צריך להסתיר לכלוך של מישהו אחר, כל דבר ששולחים לך אתה מעלה כמעט בלי בירור ואני מכיר כמה וכמה שבדו מליבם סיפור מא' עד ת' והוא פורסם תחת כבוד, הבעיה היא שבדרך כלל אלו ששולחים לך זה הצד המלוכלך שהרבה יותר חשוב להם לנקות עצמם וד"ל ככה זה בכל הסיפורים ועאכו"כ בסיפור של הרב יורם שאני לא יודע כמה הוא נקי אבל מה שבטוח זה שהצד השני איפרגן וכל מכונות הבית חולים למיניהם הם אנשים מתועבים שפלים ונבזים שמרחקים רבבות יהודים מאביהם שבשמייים פושטקים תאווי בצע ויותר מזה רובם אינו בקי רק בספרי ממונות ונזיקין אלא גם בסדרי נשים וטהרה וד"ל
    אם אתה גבר תהיה עד הסוף בלי איפה ואיפה הרנטגן המלוכלך הזה שגורם שנאה עזה כל כך לדת ולהקב"ה הוא וחבר מרעיו לחסל אותם ולהפליל אותם עד תום!!!
    בברכה מקווה שתקבל את הדברים כהוויתם ומממי שאמרם

    השבמחק
  2. הרב יורם הורס בתים הסית אשה של רב ללכת לבית משפט ולומר שבעלה חולה נפש כדי לסלק את הרב הזה מהזירה והרב הזה בן של צדיקים גדולים פשוט גועל נפש לא מתפלא על הסיפור עם דומרני גועל נפש

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה צחנה יוצאת מכאן, פשוט גועל נפש. תתבייש לך ! אני מציע לכותב להשתדל בכל הכוחות שלא להיות חולה, שאם כן בוודאי שלא יתרפא. איזה עליבות, פשוט לא יאומן, ככה לבזות צדיק, לאן הגענו ?

      מחק
  3. מורה אצל הרב יורם שהסיתה נגד רב אחר גיסה שהוא לא נורמלי והרב הזה דור שישי לאביר יעקב זצוק"ל פרצה שריפה וכילתה חצי מביתה הרב הזה היה בצער חודשיים עשה ליל סדר בלי האישה והילדים כי יורם אברגיל צפה ברוח קודשו שהרב הזה מסוכן וצריך כדורים אם זה לא היה הזוי אבל זה אמיתי נראה כי מתחילה הקפדה הרי ידוע קפידת צדיקים קשה ועוד אחרי פגיעה כזו קשה ברב הזה הרב הזה שמו שלום תורגמן ושליט"א וזה חמור מאוד מה שעשו לו היכו אותו בבתי כנסת ביבנה זה פשוט גועל נפש תלונות במשטרה נגנזו הילדים שלו ואשתו שהיא חסידה של אברגיל שמושפעת קשות ממנו זה פשוט שטיפת מח שמישהו יעצור את הפגיעה ברב שלום זה חמור מאוד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.