רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 בנובמבר 2013

מסתבר שהזיופים בבית שמש הם הרבה יותר ממה שנדמה ולאבוטבול יש ממה לחשוש

מאת עקיבא וויינגרטן

הפוליטיקאים החרדים מתלהמים כל אחד בתורו, דמוקרטיה הם צועקים! איך החילונים בבית שמש משחקים מלוכלך ולא מקבלים את הכרעת הרוב הם שואלים, נו אז מה אם היו כמה עשרות זיופים שנתפסו, אבל הרוב קבע! אז זהו, מסתבר שלאבוטבול יש בהחלט ממה לפחד מבחירות חוזרות.

אמש יצא לי לשוחח עם ידיד קרוב הגר בבית שמש ומשתייך לחוג הקנאים, פנו אליו לא אחת בשביל לבקש ממנו את התעודות זהות שלו ושל אשתו, אותו חבר הוא קנאי נאמן, 'איך אתם מצפים שאעבור על צוואת רבותיי ואקח חלק במה שאסור לי' הוא נזעק, 'וכי אתם מוכנים להפקיד אצלי את התעודות זהות שלכם בבחירות לכנסת כמצוות רבותיי שלא להשתתף כלל לבחירות' הוא תמה.
אז לכל הפוליטיקאים הזועקים דמוקרטיה, במגרש המשחקים של דמוקרטיה יש כללים מאוד ברורים, לכל אחד זכות הצבעה, אבל אין לאף אחד את הזכות החוקית להצביע עבור מישהו אחר, הפעם, יצטרכו תומכי אבוטבול להיות הרבה יותר זהירים, אנשי כהן כבר הספיקו ללמוד את כל כללי המשחק, והם לא ייתנו לזה לחזור בשנית, איך מאן דהוא אמר לכהן, שכל מה שהוא צריך לעשות זה למפות שני אזורים בעיר, את שכונת הקנאים ואת בית הקברות, ואז הניצחון שלו בטוח, כהן צחק.
כהן, על אף שהוא מתייחס לכל העניין בזהירות רבה עד להכרעת בית המשפט, הוא מצידו בטוח בנצחונו אם יהיו בחירות חוזרות, בינתיים, הוא ממשיך בעיסוקו המקורי, סמנכ"ל חברת מקורות.
לאבוטבול כאבי ראש נוספים מהבית, הפילוגים הפנים חרדיים בין 'כח' ל'חן', במפלגת הבית שלו לא בדיוק מרוצים מהתנהלותו, כך שעל אף שיו"ר התנועה דרעי פנוי כעת מכל הארץ ויכול להשקיע את מירב המאמצים בעיר, ספק אם הוא יעזור לו.
אנשי אבוטבול עדיין משוכנעים שלא יתקיימו בחירות, כי מי שחתום על העתירה הוא לא היוע"מ עצמו אלא עו"ד חביליו, וזאת לטענתם בגלל שנאתו לחרדים עוד מאז פיטוריו מעיריית ירושלים ע"י אורי לפוליאנסקי.
חביליו בתגובה: אני לא קשור לעניין בבית שמש בכלל, אין לי מושג מה קורה שם, הם התבלבלו, מי שחתום על המסמך היא בכלל אשתי ליאורה שהיא פרקליטת מחוז ירושלים, חבל שכל דבר מנסים להפוך לשנאת חרדים חילוניים, ולעצם העניין, אני לא שונא חרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.