רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

יענקל ליצמן זועק כחזיר 'טהור אני' - ט' פרקים פרק ד'

פרק ד'
ליצמן: לא יכולנו להצביע לפרוש כי הלך נגד הרבי
ליצמן חוזר שוב ושוב בראיון, שלא היה לגור ברירה ונאלצו ללכת נגד פרוש מאחר ש"הוא התחיל" - כשעשה להם מה שעשה בחינוך העצמאי. - שקרן. מה נעשה שכבר בחודש אייר תשס"ח, קודם פטירתו בכלל של מאיר לוריא מכ"ל החינוך העצמאי, כבר הופיע ראיון של יעקב ליצמן, בו השיב על השאלה אם גור יצביעו פרוש לעיריה, והשיב, שגור רק התחייבה שהוא יהיה הנציג של אגו"י לעיריה, אך לא התחייבה להצביע לו, והיא בהחלט יכולה לנהוג כסלונים או רחמיסטריווקא ולא להצביע ...
גם באוזני עמיתי שעובד באגו"י הצהיר ליצמן שוב ושוב עוד בתחילת קיץ תשס"ח, חצי שנה קודם הבחירות, שגור לא יצביעו לפרוש, רק שעדיין אינו יודע מאיזו סיבה ...
פרוש ששמע איומים אלו כל הזמן, ושליצמן ואדמור"ו הכריזו עליו מלחמת חרמה כבר כ-9 שנים קודם לכן ולא חדלו לנסות לזורקו מאגו"י, ולאחר שכל תחנוניו שיחדלו מלרודפו ויגיעו עימו להסדר של הצבעה עבורו נכשלו, הבין שכלתה אליו הרעה, והם נחושים לקלקל לו את העיריה, נאלץ לעשות דיל בעל כרחו עם הליטאים. גור לא הותירו לו ברירה אחרת.

ליצמן מבהיר בראיון, "ברור שהוא היה מפסיד בכל מקרה" [- מאיר פרוש בבחירות לעירית ירושלים, אף ללא התערבות גור] - שוב הוא שקרן.
כי אני אישית כעסקן כללי חרדי בינוני, הציגו בשעתו לפני בכירי גור הוכחות שרק בזכותם פרוש נפל: 2,000 קולות של גור בירושלים (זוגות ובחורים), שעברו מהצד של פרוש להצד השני, וא"כ נחשבים ל-4,000 קולות. עוד כ-5,000 קולות של חילוניים ודתיים לא חרדיים שבמקום להימנע (או להצביע פרוש), טרחו להצביע ברקת עקב העבודה המאסיבית של גור עם הרמקולים שלהם כשהם מחופשים - בשכונות החרדיות, וההטרדות הטלפוניות לשכונות החילוניות והדליו"ת באמצע הלילה. עוד כמה אלפי קולות שגורים שהתחפשו ללא גורים נשלחו לשמש כמשקיפים במקומות שאנשי פרוש לא יכלו לשלוח משקיפים [עקב הטרור שהצריך פיזור כוחות], והגורים שהשיגו הרשימה של המקומות הללו - ע"י "שתולים" ואנשי יצחק גולדקנופף, שלחו לשם אנשיהם כשהם מחופשים, וסגרו "דילים" עם המשקיפים האחרים שאיננו רוצים כלום חוץ ממה שתעזרו למפלגה אותה אתם מייצגים, ע"י שתרשו לנו לסייע לכם לגנוב קולות לטובתכם, ולהעלים פתקי פרוש, וכן בספירת הקולות בליל מוצאי הבחירות, אזי השתולים האלו עשו כנ"ל והשמידו אלפי פתקי פרוש. באזני השתבח גורי בהראותו מיד כשחזר מהקלפי - בכיסו - עשרות פתקי פרוש ששם בכיס בספירת הקולות בהסכמת נציג מר"ץ וברקת ...
נוסף על כך, הפלת מחשביו של מטה פרוש ביום הבחירות ע"י האקרים שישבו בסמינר של גור, חבלה של החוטים במטה פרוש, ושיבוש מערך ההסעות וכל מערך הבחירות של פרוש ע"י מאות בחורים ואברכים של גור בארץ שקיבלו בחינם "טוקמנים" לצלצל בהם למטות פרוש וכו' ולשתק עי"כ את כל העבודה, וכך כל יום הבחירות היה בוקה ומבולקה.
כל ההפרש בין פרוש לאדמו"ר מגור-ברקת, היה כ-21 אלף, שאם נחשיב קולות שעברו מצד לצד, אזי זה כ-10,500 קולות בסך הכל. הגורים מאוד התפארו בשבוע הראשון לאחר הבחירות והוכיחו לכל מי שיכלו שהם הם אלו שהפילו את פרוש. רק לאחר שראו כי כלתה אליהם הרעה, שינו פאזה.
ליצמן המשוגע עוד אומר בראיון וחושב שלאחר מה שעשה לפרוש 15 שנה, ובעיקר בבחירות ברקת, הוא עדיין היה אמור להצביע עבורו לתפקיד יו"ר ועדת הכספים? אם פרוש היה עושה זאת הוא היה פשוט מ-ש-ו-ג-ע.
הלא הם ניהלו נגדו מערכה בעוצמה שלא נוהלה ביהדות החרדית מעולם אף לא נגד עוכרי הדת. שפכו את דמו כמים, והוא יצביע עבורם? למה ומדוע? משוגעים תרדו מהגג.
ואח"כ שלח בציניות גמורה הגה"ק החכם מגור שליט"א משלחת להרב אלישיב ועוד ולהבטיח לו שהוא הרבי לא ידע מכלום - תתן אמת ליעקב השקרן...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.