רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

אלי ישי הבית בוער - תפוס מנהיגות ותזרוק את הזבל מהתנועה

מכתב גלוי לרבי אליהו ישי "בכל ביתי נאמן הוא"
 
שסניק
 
אני יושב ובוכה ומפנה בקשה דחופה למי שמרן זיע"א כינה אותו בכל ביתי נאמן הוא. הבית בוער, אי אפשר לנהוג כעת בענווה ולתת לנוכל דרעי להרוס עד היסוד את כל מה שמרן בנה. דרעי מאז נכנס לכלא נשבע לחסל את כל המפעל של מרן. כפי שעשיו אמר יקרבו ימי אבל אבי. וראו עד כמה דרעי נטר שנאה למרן, וכל הלכלוך שדרעי עשה ערב חזרתו לש"ס והאיומים שאיים על מרן והצער הגדול שהביא לפטירתו בטרם עת של מרן.
 
רבי אלי, זה לא הזמן למשחקים, זה הזמן לעשייה. או להקים תנועה של הנאמנים ולקחת את השם ש"ס או להקים תנועה חלופית. אל תתפתה לדברי החנופה של דרעי. אל תאמין לכל מילה שלו. הוא יותר גרוע מהערבים. כולו שקר אחד גדול. אין אף אחד באזור שמאמין לו יותר. הכל שקר. הוא רק חושב איך לחסל אותך. שום שיחות שלום ושום נעליים. זה הזמן לתפוס מנהיגות כדי לשמור על מה שמרן השאיר לנו.
 
רבי אליהו ישי, אני יודע שאתה עניו ואתה צנוע, אבל זה הזמן. ואם לא עכשיו אימתי. הציבור כולו מחכה להנהגתיך ואתה תופתע מעוצמת התמיכה שאתה עומד לקבל. אתה תהיה המפלגה השניה בגודלה בכנסת ללא דרעי. ואם תלך עם דרעי הכל יתרסק כי מה שדרעי חושב זה איך לגנוב ואיך לחסל אותך. זה האיש ואי אפשר לשנות אותו. גם בתור סבא הוא נשאר  מושחת וגנב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.