רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 בנובמבר 2013

ר' שמואל, מתי פתחת לאחרונה דף גמרא

מאת תלמיד מעלות התורה

לאור הזוועות שקוראים לאחרונה, החרש לא אוכל ואפתח את סגור ליבי. עסקן מטונף ששמו נתי גרוסמן  מנהל מלחמת חורמה נגד מרן הגראי"ל שליט"א, ותפס כאובייקט יהודי טוב משערי חסד שיש לו גם רזומה משפחתי מפואר וגייס אותו למאבק הפרטי שלו נגד ראש גולת אריאל. לא יאומן כי יסופר.
 
כמי שמכיר היטב את הבית בשערי חסד, אני לא יודע אם לצחוק או לבכות, כיצד מנסה נתי גרוסמן לבנות "גדול" לעצמו, העיקר כדי להרוס את עולם התורה. כולנו מכירים את ר' שמואל אויערבך לטוב ולמוטב. ודי אם אומר שבעשרים השנים האחרונות לימוד התורה לא היה הצד החזק של ר' שמואל, בלשון המעטה. תבררו מתי אמר לאחרונה ר'  שמואל שיעור. וח"ו אין בכך זלזול, אלא ר' שמואל הוא בבחינת "הזהרו בתלמיד חכם ששכח תלמודו".
 
ואם עדיין יש לי מילה אצל ר' שמואל, אומר זאת בצורה הכי ברורה, הגעת לשאול תחתית שאין תחתית ממנה. אנא תתנתק מהחבורה הזאת שתוביל אותך לפתחה של גהינם ה"י. ומי יודע לאן תוביל את היהדות החרדית ועולם התורה במחלוקת המטונפת הזאת נגד גדול הדור הרב שטיינמן יהודי שמחזיק את העולם כולו על שכמו.
 
אנא ממך ר' שמואל אם יש מי שאכפת לו מטובתך וטובת אביך הגדול פוסק הדור, שירחם עליך וינתק אותך מהחבורה הזאת שהובילה אותך לבאר שחת.
החותם בדמע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.