רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בספטמבר 2013

הצד השני - גור מגיבה על ה'סטיות'

להרב חיים שאולזון
שלום רב,
 שיהיה לך חורף טוב ובריא (חורף חם) ושנה טובה.
הייתי חייב לענות לך על הכותרת הצבעונית "סוטים" ועל כל הבלבול מח שהגיע אחרי זה. וגם על התגובות של האנשים שלא יודעים מימינם ומשמאלם.
אני בדרך כלל מכבד מאוד את הכתיבה שלך והמלחמה שלך בשחיתות ולצדק אמתי. אבל הפעם הגזמתה. אני יודע באופן אישי שנכנסו כמה אברכים לרבי שליט"א ובכו בפניו על כך שאין להם ילדים ובשמחת תורה שכולם לוקחים את הילדים על הכתפיים להם קשה מאוד, וד"ל..... הרבי כמובן בירך אותם לישועה במהרה, אבל... אז יצא ההוראה לא לרקוד עם הילדים על הכתפיים, פשוט סיבה הומנית ביותר! (ולא לכל דבר אפשר להסביר ולהגיד בקול).
רק אזכיר לך שגם לפי דבריך ההוראה "לא ללחוץ ידיים" גם זה הגיע בגלל אותו סיבה, "סוטים"אבל מה אפשר לעשות לא דובים ולא יער... מעניין שבראש השנה למעלה מעשרת אלפים איש לחצו ידיים זה לזה ואיחלו אחד לשני 'כתיבה וחתימה טובה', וגם רקדו בשמחת תורה במעגלים שחוברו ע"י הידיים ולא ע"י גרעטל... גם בחתונות רוקדים עם ידיים וגם ידיים על הכתפיים והכל בסדר העיקר שיהיה שמח. אז תדע שלפעמים מאכילים אותך לוקשן חמים ואתה אוכל ומקבל כביה ואז צועק, חבל שתקבל כביות, כדאי לך לברר קודם.
בכול חברה ובפרט בחברה גדולה, יש ממורמרים שחושבים שהיה צריך להיות כך וכך, פעם זה היה נשאר בבטן שלהם, והיום הם מקיאים את זה אצלך... וזה בכלל לא בטוח שזה נכון, אלא פשוט מחפשים מתחת לאדמה מסבירים את זה בצורה עקומה (מי כמוך כעיתונאי יודע שאפשר להסביר כל דבר בכמה אופנים) ומשמיצים סתם בחינם.
ועוד מילה אחת, כידוע גם על משה רבנו היה מתנגדים, ואיזה דברים דיברו עליו ממש מבהיל!... כאשר הקב"ה כותב עליו "בכל ביתי נאמן הוא" וכו' וכו' וכו', ועל זה אמרו צדיקי הדורות כי תמיד לצדיק הדור יש מתנגדים,,, וגם בפרשת השבוע פר' נח "יש דורשים לשבח ויש דורשים לגנאי" ולא העריך יותר, אך רק אגיד כי הרבי הקדוש מגור שליט"א מי שמכיר אותו באמת יודע שאין צורך בכלל בכל מה שכתבתי , כי הוא אש קודש אמיתי וכו'.
אגיד לך עוד משהו, שלא תחשוב שאני חסיד שוטה שרוף ומצומצם ולא רואה שום דבר מעבר לארבע אמות, את חטאי אני מזכיר, זה כבר למעלה משנה שלא הייתי בכלל בגור, רק אני יודע מקרוב מה קורה שם, ובעיקרון אני ב"ה חסיד גור מדורות . אספר לך שדברתי גם עם 3 אדמור"ים משתתפי מצג"ת והם אמרו לי בהוא לישנא "אתה לא יודע איזה מעצמה הוא הרבי מגור, זה פשוט מבהיל- יש לו דרך ברורה בכל דבר ועניין וזה ממש מדהים!!" אז כמו שאמרתי הוא לא צריך את ההסברים שלי קרוב ל20,000 איש בעולם כולו זזים על פי דבריו שלא זזים מן ההלכה היהודית הצרופה. ואלוקים יעזור שכבר יגיע משיח צדקנו במהרה.
נ.ב. אני מתנצל אם יש בדברי חלילה משהו שיכול להשתמע כפגיע בך, אני מכבד אותך ואת הדרך שלך למען הצדק והשלום האמתי והנראה לעיניים, רק כתבתי קצת בשביל שיבינו את הדברים נכונה. אני בטוח שלפי דרכך תכתוב לי תשובה, מראש אני אומר שלא היענה כי אני לא רוצה להיכנס לפולמוס.  
בברכה
ב.ש.

10 תגובות:

  1. יש לי שאלה אליך, ב.ש. האמיתי, או המדומה:
    אתה עוד רוצה שכל זה יהיה אמת? לא די בכך שמספרים את כל זה עליכם?

    השבמחק
  2. והם אמרו לי בהוא לישנא "אתה לא יודע איזה מעצמה הוא הרבי מגור, זה פשוט מבהיל- יש לו דרך ברורה בכל דבר ועניין וזה ממש מדהים!!

    בדיחת השנה !!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ומדוע אף אחד לא כותב את האמת למה בגור יש ככ הרבה זוגות עקרים במרכאות ?יש ככ הרבה נשים שעוברות טיפולי פוריות קשים פיזית ונפשית שעולים המון כסף .ולנשים האלה אין שום בעיה . הבעיה היחידה היא החוקים של גור . לכל אברך יש רדנר מדריך שאומר לו מתי להיות עם אישתו ואם זה לא מסתדר עם המערך ההורמונלי של האישה אז היא עוברת טיפולים מיותרים ושאף אחד לא יגיד לי שזה לא נכון יש לי שכנות גוריות והן מספרות לי אני אישית מכירה אישה שנאלצה לעבור טיפולים במשך 3 שנים והרופאים אמרו לה שאין לה שום בעיה והילד בן 4 ואין לה עוד ילדים כי אין לה כח לטפל שוב ובעלה שוכב איתה מתי שהמדריך אומר ולא אחרי שהיא טובלת שזה סמוך לביוץ שאז יש סיכוי להריון והיא לא היחידה זה מאוד נפוץ בגור

      מחק
    2. מי שכתב את זה זה לא אשה אלא גבר מפגר וסוטה. מעבר לכך שהוא לא יודע מחייו. אין עוד קהילה שדואגת לחיי המשפחה כמו בגור. ובודאי לא לעבור על דאורייתא. ועוד יש לומר שאתה כנראה רדוף מחייך שלך, שלא מביאים אותך על סיפוקך בשום תחום.
      ואותן אלו שכביכול מספרות : הן גורמות לבעליהן לעבור על לאו "ארור שוכב עם בהמה"...

      מחק
  3. זה מזכיר את החוכמולוגים שמתקשרים לרדיו " קוראים לי נמרוד, "בטור" חילוני אני רוצה להגיד שזה לא יפה מה שעושים לחרדים, אני גר בקיבוץ, כן אמרתי כבר שאני חילוני כן אבל בטור חילוני בלה בלה בלה "

    אם אלה הקשקשנים שנמצאו כדי ליחצן את החצר, המצב בכי רע

    השבמחק
  4. חח לא הבנתי מה בדיוק לא סטייה בזה שא.ב. זילברברג אמר שבחורים יתנו שפיץ פינגר ואל תקשקש לי מחתונות ושמחת תורה כי לא דיברת על הנ"ל וגם לא דיברת על פגישה של 2 בחורים ששם נאמר לתת רק שפיטץ פינגר.

    ומה עם התקנות של גור.... למשל: לא יבא אח לא נשוי לחופת אחיו/אחותו (!!!)

    השבמחק
  5. פעם פעם שהייתי ילד קטן ,(לפני כ40 שנה) שאלתי את אבא למה אחי הגדול לא בא לחתונה של בת דודה שלנו. ואבא השיב שהרבי שליט"א (אז הבית ישראל זצ"ל) פגש בחור בחתונה ואמר לו "מזל טוב מחותן" וגם היה בפולין כזה סיפור שבחור לא הלך לחתונה של אחיו. יש כאלה שאומרים זאת על הרב איטשע מאיר יוסקוביץ ז"ל.
    אם נזכור שכשהייתי ילד חתונות היו ארוע נדיר ומיוחד, במיוחד לניצולי שואה, נבין שזוהי תקנה עוד קדמונית מאד . אני שמח על המגיב לפני. הוא קורא תגר על כל התקנות הישנות מרבותינו זצוק"ל, ולקח את אברום בנימין זילברברג כקורבן לרצונו להתיר דברים אסורים, ע"י לכלוך הנהגת א"ש.
    ולימדונו חז"ל שרצו להתיר ג"ע אז עבדו ע"ז...
    דווקא בפרשת נח, בה השחית כל בשר , הם מראים את טלפיהם. עליהם ועל דומיהם נאמר : א שטיק דובר אחר

    השבמחק
  6. האמת היא קצת אחרת.
    בשטיבל בבני ברק לקח ר' י.נ ס ילד על הכתפיים, ובדיוק שבועיים קודם תרם ג.ל.ח מאנגלייה נברשת יקרה לשטיבל. הילד העליז פגע בנברשת , וטיפת קריסטל נפלה והתנפצה, התורם נכנס בוכה לרבי בדמעות שליש, הרבי הצטרף אליו בבכי אמרו לא זזו משם עד שיצאה התקנה הגדולה. זו שאחריה אין למשיח שום תרוצים למה הוא לא בא. ושכחתי להגיד שאני בשנה האחרונה לא נסעתי לגור אבל אני כן דוביק לרבותייני הקדושים.

    השבמחק
  7. ליב"ה דחוף בגור !!!!!!
    מה זה הטעויות כתיב המזוויעות האלה ???

    סליחה התכוונתי, תהויוט...

    השבמחק
  8. ציטוט: אספר לך שדברתי גם עם 3 אדמור"ים משתתפי מצג"ת והם אמרו לי בהוא לישנא "אתה לא יודע איזה מעצמה הוא הרבי מגור, זה פשוט מבהיל- יש לו דרך ברורה בכל דבר ועניין וזה ממש מדהים!!" - סוף ציטוט.
    הדבר מעניין מאד, הבית ישראל ידוע בחריפותו ויר"ש, הפני מנחם בתורתו ולבו הרחב. כל כלל ישראל העריכו אותם על רבניהם ואדמוריהם.
    יענקלה ידוע בטיפשותו וגסותו. חסידות גור שהייתה לשם ותפארה, נמצאת היום לשם ולשמצה, בזכות העגל הגדול העומד בראשה.
    לו בנמצא אדמו"ר אחד שרוכש הערכה לראש עגל הזה, ההערצה היייתה גולשת גם לכל חסידיו. כיון שכולם שווים בדעה עליו וברחמים עליכם, טובה שתיקתכם.
    מספיק שאתם צריכים להחזיק ולממן את הכסיל הזה, ולנשק את ידיו הרוחצות בשומן הגניבות והעושק, ונוטפות דמים תרתי משמע. אנחנו שותפים עליכם ברחמים ומקווים שתוושעו בקרוב מהגלות הזאת.
    קורה שיש אדמו"ר בשושלת שפחות מוצלח, זה קיים בכל מקום, מורידים פרופיל ומחכים למישהו מוצלח ממנו. לחפות על העגל הזה ועל כל העגלונים שמסביבו שראשם שקוע רק בתאוות וסטיות, לא מכבד אתכם, וחבל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.