רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בספטמבר 2013

חסידי הרב ברלנד בברצלונה בדרכם למרוקו


4 תגובות:

  1. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד.2 באוקטובר 2013 בשעה 20:24

    איתי נחמן שלום שהתראיין נגד הרב אליעזר ברלנד, ירה לפני כן עם אקדח לתוך בית במאה שערים בנסיון לרצוח, והמשטרה עצרה אותו, ושחררה אותו בעיסקת עד מדינה להעליל עלילות על הרב ברלנד. וה"מתלוננת" שהשמיעו בטלוויזיה בערוץ 2, היא אשתו של נחמן שלום שהצטרפה להשלים את עדות השקר ההזויה שלו. (כמו שנראה בהמשך).
    < כי הסיפור הראשון שהוא סיפר ש"טיפס מהחלון וראה", זה היה בכלל על אשה אחרת, שהיא מכחישה את זה ואומרת שנחמן שלום הוא מעורער בנפשו ומוציא עליה שם רע!.. כיוון שהייתה חסרה לו אשה לסיפור העלילה, אז הוא הביא את אשתו...!!! האם יש צורך בהוכחה ברורה יותר שמדובר בעלילה ותפירת תיק?!! >.

    (קישור):
    צפו בווידאו:
    "נחמן שלום מעורער בנפשו":
    http://www.youtube.com/watch?v=iSxc4JixpZM

    כמה ימים לפני שאשתו של איתי נחמן שלום התראיינה לכתבה בערוץ 2, הוא נתפס ונעצר עם עוד כמה עבריינים שלוחמים נגד הרב ברלנד, על סחיטה באיומים ואיום ברצח. וכן מספר נשים הודו בחקירות ששילמו להן כסף להתלונן על הרב ברלנד, - ועל זה התקשורת לא דיברה מילה! כל הזמן הפיצו שמועות שיש להם הרבה עדויות, בסוף כשראו שאין שום עדות מבוססת, אז איתי נחמן שלום היה צריך "לנדב" את אשתו ולהביא אותה לספר סיפור שלא היה ולהוציא שם רע על הרב ברלנד, כדי שהוא יוכל להשתחרר מהכלא על הנסיון לרצח.

    (* "עד מדינה" זה המושג הכי מושחת שקיים במדינת ישראל, עושים את זה בדרך כלל לאישי ציבור שרוצים לתפור להם תיק).


    עד כחודש לפני שאיתי נחמן שלום בדה את הסיפור, הוא היה מנסה כל לילה לחדור לבית של הרב ברלנד בביתר, בכל מיני תחבולות. אם לא דרך הדלת, אז דרך החלון. והרב היה נותן לו מעטפות של סכומי כסף גדולים שמהם התפרנס. (כי הוא לא עבד ולא למד בכולל, ולא היה לו שום מקור הכנסה).
    כחודש לפני הסיפור הוא קיבל הרחקה מביתר, והגבאים של הרב ברלנד עמדו על זה בתוקף שלא לתת לו להיכנס לרב, לאחר שגילו שהוא מנצל את טוב ליבו של הרב (הידוע בנדיבותו וטוב ליבו היוצא מגדר הרגיל, ושמפזר צדקות לכל יהודי פשוט שמבקש ממנו), וסוחט ממנו סכומי כסף גדולים. לאחר שנסגר הברז, אז הוא חשב על דרך אחרת לנסות לסחוט את אנשי הרב באמצעות עלילות מכוערות.

    וכמו שנודע בהמשך, שכל הקשורים לפרשת התלונות השקריות על הרב ברלנד, גם כן ניסו לסחוט כספים מאנשי הרב.


    לסיפור של נחמן שלום בפני עצמו לא היה תוקף משפטי, וגם באותו סיפור עצמו הוא שינה אין-ספור גרסאות כידוע. ואפשר לראות בכתבה הראשונה שהתפרסמה יותר מחצי שנה לפני כן בעיתון "ישראל היום", הוא סיפר שם בכלל סיפור אחר לגמרי!. לכן כדי להשלים את הסיפור ההזוי שלו ולהפוך אותו לעדות, שכרו את המתלוננות. שגם הן רובן חזרו בהן והודו ששילמו להן כסף להעיד עדות שקר. כאשר לא נשארו בידי משטרה עדויות מבוססות, נחמן שלום היה צריך לנדב את אשתו להמציא סיפור, כדי שישחררו אותו מהכלא על הירי בעיסקת עד מדינה.

    לכל הפרטים האמתיים בנושא הרב ברלנד, כנסו לקבוצת הפייסבוק:
    "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד".

    https://www.facebook.com/groups/315791588558020/

    השבמחק
  2. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד.2 באוקטובר 2013 בשעה 20:28

    תראו את מי מצאנו פה - פאדיחה רצינית של ערוץ 2 ! .... :)

    כשראיינו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית" נגד הרב אליעזר ברלנד, טשטשו את פניה וערפלו את קולה. אבל תראו את מי מצאנו בתמונת המסך של ערוץ 2 לצידו של עורך הדין חצרוני? גברת "אודל שלום" אשתו של מי שמכונה "העד המרכזי" איתי נחמן שלום, ששכחו כמה שניות לטשטש אותה...

    היא עצמה "המתלוננת המרכזית"...!
    הנה לכם קנוניה של תפירת תיק במיטבה בשיתוף פעולה בין המשטרה לתקשורת!

    איתי נחמן שלום סיפר בהתחלה את סיפורו על אשה אחרת, וכשחקרו אותה ביאחב"ל, היא הכחישה את הסיפור ואמרה שנחמן שלום משקר ומעליל עליה עלילות שווא!. לכן הייתה חסרה להם אשה לסיפור, ולצורך כך נידב את אשתו אודל שתספר שקרים, ובתמורה יקבל חסינות של עד מדינה, ויפתרו אותו מעונש המאסר שהיה צריך לקבל על הירי באקדח לתוך בית במאה שערים.

    העיתוי לפרסום הכתבה היה שלא במקרה - ימים ספורים לאחר שנחמן שלום נעצר שוב עם כמה מחבריו המסיתים כנגד הרב ברלנד, על סחיטה ואיומים ברצח נגד אחד מאנשי הרב. ועל כך התקשורת שבהתחלה פרסמה בקול רעש גדול את סיפורו של נחמן שלום, שתקה כעת ולא פרסמה כלום!!! במקום זה כדי לטשטש את התקרית, הביאו כביכול עוד מתלוננת אחרת שכאילו לא קשורה לעניין, והעלימו במכוון שזאת לא אחרת מאשר אשתו של העד המרכזי נחמן שלום, שבאה לעזור לו בתפירת העלילה על הרב ברלנד על מנת לשחררו בעסקת טעון של "עד מדינה"...!

    מסתבר שהתקשורת עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה כשמסמנים מישהו שהחליטו לתפור לו תיק.

    השבמחק
  3. תשובה לכל השואלים, למה הרב ברלנד כביכול - "ברח", למה הוא לא בא לחקירה ומוכיח את צדקתו? תשובה לדבר: אם המשטרה הייתה אובייקטיבית והייתה מחפשת לברר את האמת, היה מקום לבא ולהוכיח להם. מה שאין כן כאשר רואים בבירור שהמשטרה עצמה היא זאת שתפרה תיק לרב אליעזר ברלנד, וגייסה עדי מדינה שקרנים להעיד נגדו, שאין לו מה לבא ולהוכיח, ולבא ולהחקר אצלם פירושו - ליפול לידי האויבים שלך.

    השבמחק
  4. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד.2 באוקטובר 2013 בשעה 20:57

    תשובה לשמועות הנבובות שפורחות מזה כמה חודשים על הרב אליעזר ברלנד ונאמניו:

    כן, נכון, יש מי שמפריח את הבלונים האלה לאוויר, והם:

    1. הלל איתיאל (אח של יואב איתיאל הכתב בעיתון "מגזין המושבות") הסית את בתו החוזרת בשאלה פייגא איתיאל, להעליל על הרב ברלנד. ועל רקע עלילה זו ניסה לסחוט מתלמידי הרב 300000$. פייגא איתיאל היא זאת שדיברה בערפול קול ב"גלי צה"ל".
    יואב איתיאל אחיו, תפר הרבה כתבות על הרב אליעזר ברלנד וקהילתו, והיה האחראי להניע בעצם את כל תהליך ההסתה התקשורתי ע"י מערכת קשרים עם "הדס שטייף" (כתבת הפלילים של "גלי צה"ל"). להם מיוחסים עוד דברים שכבר חשפנו ונחשוף בהמשך. אגב, הוא פעיל עיקרי בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "מצחיקים אותי" ובתגובות לאתרים השונים.

    2. צחי הורביץ, (צחי חיות לשעבר), חבר נעורים של הלל איתיאל , הוא גם פעיל עיקרי בפייסבוק ובאתרים השונים לצד חברו הלל איתיאל. מגיב תגובות ארוכות מלאות שקרים נוראים והשמצות בזויות על הרב ברלנד ועל תלמידיו, בפרט באתר "בעולמם של חרדים". ומגיב בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "שירה גל". כמו כן הוא הולך יחד עם נחמן שלום לרבנים שונים ומנסה להסית אותם ולהלעיט אותם בשקרים נגד הרב ברלנד, בנסיון להחתים אותם על פשקווילים נגד הרב.

    3. איתי נחמן שלום (המכונה "העד המרכזי") = קורא לעצמו בפייסבוק, "חסיד מטוגן" ולפני כן "אלון בלון", וכן יש לו כמה וכמה חשבונות בפייסבוק בשמות בדויים, בהם הוא כותב ומגיב לעצמו...
    מגיב בטוקבקים באתרים השונים, ומתחזה בשמות של תלמידי הרב ברלנד..
    פעיל בהסתה נגד הרב ברלנד החרדי. לאחרונה הוא עבר לגור בצפת, ושם מתחבר בעיקר עם ננחים ומסית כנגד הרב ברלנד.

    4. רפאל הורוביץ (לשעבר אספור) חברו הטוב של נחמן שלום, מגבה אותו ולוקח חלק בפרסומים בפייסבוק ובטוקבקים באתרים השונים. ניתן לראות אותו בכתבה בערוץ 2 מלווה את נחמן שלום. את אשתו של רפאל הורוביץ ניתן לראות כשהיא לובשת שאל ונכנסת איתם לאולם הדיונים.

    הם אלה שיצרו את כל התלונות ביאחב"ל, הם אלו היחידים שמגיבים לכל הכתבות בשמות בדויים. והם אלו שנמצאים בפייסבוק בקבוצת "נפגעי" ומעלילים עלילות ומפיצים שקרים. "הם" זה כל הפרשה בעצם בהיבט הפרסומי שלה בתקשורת ובאינטרנט, והם הפעילים להניע את מערכת ההסתה המשומנת הזו (גם ברחוב החרדי).

    ראיתם תגובה כנגד הרב אליעזר ברלנד? זה יכול להיות אך ורק אחד מארבעת האנשים האלה. יש כמה בודדים שהכירו בעבר את "שובו בנים" ומלכלכים, וכן עוד כמה שהושפעו מהם והצטרפו אליהם (בעיקר ננחים). אך הם לא פעילים כל כך כמוהם בתגובות באתרים, הם סתם רק תומכים בארבעת המסיתים מסיבות אידאולוגיות או במקרה שלהם יותר פילוסופיות - או אם נקרא לזה בשם האמיתי - "שעמום" וצורך להרגיש "חכם", לא מעבר לזה.

    אבל הם לפחות לא מעלים שקרים, בדיות וכזבים כמו אותה חבורה. לו היו יודעים קצת יותר שמות ופרטים אז היה להם הרבה יותר חומר ליצור עלילה, אך הם חסרים את הפרטים האלה כדי לבשל ולרקום עוד אחת.

    בקיצור:

    אין "הרבה שמועות", מדובר סך הכל בקבוצת אנשים שעשו קנוניה ויד אחת נגד הרב ברלנד, חלקם מסיבות נקמה או/ו סחיטה או מאיזה סיבה שהיא, והם, הם אלה שמפיצים את מגוון השמועות, והם עצמם אלה שמגיבים ברשת בכל האתרים.

    כותבים שקרים גלויים על התלמידים הוותיקים של הרב ברלנד - כאילו הם מודים בכל העלילות ומתרצים אותם - בעוד שאותם תלמידים טוענים שהכל שקר גמור ואסור להאמין לכלום על פי ההלכה הפשוטה!!!
    < יש כאלה שמפריחים הרבה עשן, ואחר כך טוענים "אין עשן בלי אש"... הם יוצרים ומלבים את האש ומתפלאים למה יש עשן >.
    האופי שלהם ידוע, חבורת מאפיונרים-ביריונים אלימים שיורים באקדח על בית, סוחטים כספים ומאיימים ברצח,ומשלמים שוחד לנשים להעיד עדויות שקר נגד הרב ברלנד. זה שהמשטרה הפכה אותם לגיבורים במקום לשים אותם בכלא, זה רק מראה את השחיתות של הממסד שמשתפים פעולה עם עבריינים נגד הרב ונגד הציבור החרדי.
    סתם שאלת תם, איזה בית דין התיר להם ללכת לערכאות, למשטרה ולתקשורת?
    ההלכה נותנת להם הגדרה ברורה: מוסרים ומרימים יד בתורת משה!!!... פשוט כך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.