רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בספטמבר 2013

מה קורה באלעד?

בקיצור ועל קצה המזלג מן ההיערכות לבחירות שם

מי הם אלה אשר ילוו את שתי המועמדים לראשות עירית אלעד. את המועמד ישראל פרוש ייחצן  היחצ"ן החרדי יענקי ביכלר הזכור כמי שיחצ"ן את משפחת פרוש בביתר נגד פינדרוס וכן שותפו לקו הניעס מני גירא-שורץ גם הפרסומאי מאיר גל יקח חלק ביחצו"ן משפחת פרוש באלעד.
את המועמד צוריאל קריספל ילוו עיתונאי כיכר השבת ישראל כהן בן ה19 וכן סוכם לאחר מו"מ ארוך עם אנשי דרעי כי אתר כיכר השבת בבעלות העיתונאי 'מוטי רחמים לביא' יסקר את הבחירות באלעד כמובן מוטה לטובת המועמד קריספל ודוברו מטה הבחירות של קריספל יהיה יעקב בצלאל!

יהודה אזרד בשיחות סגורות: שדרעי נכנס לש"ס לא הצטרפתי אליו בגלל איפה שהוא נמצא עכשיו. אלי ישי הרס את כל 'התנועה' בזמנים הטובים של אריה במילה אחת אשתי היתה המפקחת הראשית של מעיין החינוך. היום אריה לא מחליט כלום הוא צריך אישורים של משה ויהודית והנסיך אטיאס ולסיום הוא אומר: להערכתי פרוש ינצח באלעד ואז ביתו של מרן יקרקסו עוד פעם את אריה !!!!

אלעד: אנשי הכורת הסודית של יו"ר ש"ס גמרו ישיבה כעת בהר חוצבים. מדיווחים והדלפות מהישיבה מתברר : כי הוחלט להוציא את איש התנזים הוותיק  למרות שהודר מרשימת ש"ס בי"ם מר עוזי כהן להיות האיש האחראי על הפשקוולים באלעד. לאחר שברקת לקח את האחריות על המודעות בירושלים. עוד מהחלטות הישיבה הוחלט שהזגזגן דוברו של אלי שכיום חתך לדרעי מיסטר בצלאל יהיה אחראי לשחד כל מיני קוי ניעס הקמים כפטריות לאחר הגשם שידברו בשידורים למען המועמד האונס נשים קריספי. ושלכלף לא נשאר מה לעשות הוחלט שיעמוד בראש מטה שישחד את התימנים לערוק לצורי וזה בתמורה ל20 ש"ח לכל תימני שיצביע צורי. עד כאן החלטות הישיבה עוד הדלפות בהמשך!!!

תופעה באלעד: בימים האחרונים עם הגשת הרשימות הרשמיים למועמדי המועצות המקומיות, החלו יותר ויותר תושבים המשתייכים למגזר הספרדי בעיר, לפעול בכל הכח למען המועמד המוביל לראשות העיר הרב ישראל פרוש. "הוא דאג לספרדים יותר מכל נציג אחר של ש"ס, אין מי שלא נעזר על ידו", הם אומרים.

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.