רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

אלעד - מרכזי כללי

מיום ליום העסק הולך ומסתבך, אתמול משוכנע היה אריה דרעי כי צביקה כהן הוא המועמד, הוא אף היה משוכנע כי יש לו שורת גדולים אחריו ביניהם את ראש המחבלים ר' שמואל אויערבך, הוא רק שכח שר' שמואל אויערבך הוא דודו של מאיר פרוש, אשתו של אויערבך והאבא של מאיר פרוש אחיות, והוא לא יתן מכתב אישי נגד בן משפחתו, ולא היה זה פלא מדוע הוא התחמק מלעזור לצביקה כהן במצב הזה

דרעי קלט מאוחר כי המועמד שלו לוקה בהרבה חסרונות מבית ומחוץ, ואף בבית הרב עובדיה יוסף הוא חטף על הראש על שהוא מריץ אותו ורק כאן קלט כי הוא בצרות. מי שהכשיל אותו הוא ראש לשכתו שלחם כי צביקה כהן הוא יהיה המועמד ולצפצף על כולם, אבל שכח כי לא עוד מה שהיה בעבר, ובלי הסכמה עם יתר המפלגות זה לא יילך הוא יכשל

עוד דבר למד דרעי, כי בין דגל התורה ושלומי אמונים יש הסכם כי הם הולכים יחד בכל המקומות, ככה ששיטת ההפרד ומשול הידוע שלו כאן לא עובד, זליג אורלנסקי אמר לדרעי כי יש הסכם וישמרו עליו ואם הוא רוצה משא ומתן בבקשה אבל יחד לא עימם לבד

מי שנדפקו כאן יותר מכל הם גור שלחצו על דרעי שיפריד באלעד ויטרפד את פרוש, אבל למדו עכשיו כי זה בלתי אפשרי והם ייאלצו לאכול את הכובע, מפני שהיום הכל יודעים כי הם אלו שבוחשים בקדירה שיהיה שם ראש עיר מי שלא יהיה, רק לא פרוש

שנאת גור את פרוש אי אפשר לתאר אותה במילים

מביא אני לכם כאן מקבץ ממה שהתפרסם ביממה האחרונה בענין אלעד ותבינו את הלך הרוחות:

זעליג אורלנסקי בקול ברמה: אנחנו נתנו את המילה למאיר פרוש בזמנו שלא נלך עם אף מפלגה אחרת בעיר ללא אגודת ישראל! מה שלא מותיר לנו ברירה לאור המחלוקת עם ש"ס אלא ללכת עם שלומי אמונים!

ראש ישיבת כנסת יחזקאל המונה לפחות 300 בחורים-הגאון הגדול הרב ברוך מרדכי אטינגר שליט"א בשיחה מיוחדת בשעה האחרונה בהיכל הישיבה כולם להעביר את הכתובות לאלעד!!
מבירור פרטים עולה שהמהלך עלה לרמה הגבוהה ביותר עקב שמועמד ש"ס הוא קריספל שהתנכל לישיבה בעבר.
עוד מפרטי המעבר של הכתובות: משרד הפנים לא אישר להעביר לכתובת הישיבה עקב שיש בעיות חוקיות במתחם הקראונים הוחלט ע"י רבני הישיבה להעביר כל 10 בחורים לכתובות רבני הישיבה ואברכי הישיבה.

שדר הרדיו המוכר דוד חכם, מקורבו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, הוא המועמד מטעם ש"ס לאלעד. חכם, העביר היום את כתובתו לעיר אלעד לאחר שדרעי הורה לעשות כך. מלשכת דרעי סירבו להגיב לדברים.

נציג חב"ד באלעד: הגיע הזמן להריץ את יענקל'ה גלויברמן לראשות אלעד. הוא חבר טוב של דרעי. חבר של פורוש בקיצור חבר של כולם...... הכי מתאים!

כיכר: דרעי ירד מאפשרות הצגת שיטרית כמועמד ש"ס באלעד לאחר עשרות פניות מעסקנים ספרדים - "הוא לא מחובר לספרדים".

אלעד: ח"מ אשר נהרי בראיון לחשיפות: שאריה דרעי יקבל כבר את ההחלטה, הדימוי שלנו נהרס! הרבנים חתמו על תמיכה בי, רק דרעי מתעקש להצניח מועמד מבחוץ.

סגרה"ע הרב פנחס גרוס: בש"ס מפחדים להתמודד מול פרוש ומפוצצים כל שעה שם חדש, אין להם רוב בעיר נקודה! העסקן צביקה כהנא בראיון: דרעי מנסה להפוך את אלעד למקלט פליטים, פרוש היחיד שהצליח להזיז דברים בעירייה.

צביקה כהן למימרן בקול ברמה; שוחחתי עם דרעי, הוא הבהיר לי שעצם נוכחותי בסביבה מעוררת מחלוקת, קיבלתי את דעתו והחלטתי לפרוש.

ראשוני: שדר הרדיו המוכר דוד חכם, מקורבו של יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי, הוא המועמד מטעם ש"ס לאלעד. חכם, העביר היום את כתובתו לעיר אלעד לאחר שדרעי הורה לעשות כך. מלשכת דרעי סירבו להגיב לדברים.

קול חי: פילוח מדוייק של תוצאות הבחירות לכנסת והדילים שפרוש סגר מסמנים 60/40 לטובת פרוש מול כל מועמד של ש"ס באלעד.

סגר"ע אלעד פיני גרוס בקול ברמה: פרוש לא נציג של מפלגה,  פרוש מועמד של כל חלקי העיר. דורשים ממנו להתמודד גם: ספרדים, דת"ל, חסידים, תימנים וליטאים
.
רוט בבח"ח: הפלונטר של ש"ס באלעד נמשך-צביקה כהן פרש וקריספל מסרב לבקשת דרעי להתמודד לרה"ע. באלעד כבר מתכוננים למועמד הבא של דרעי

ראשוני! סופי! צביקה כהן לא יהיה מועמד ש"ס לראשות אלעד, ההחלטה נפלה: צוריאל קריספל המועמד של ש"ס.

הוראה בהולה מלשכת דרעי לכל העסקנים מדרגה א' ב' וג' בש"ס להעביר את כתובתם לאלעד
 
חשיפה: פרשייה חדשה שמסעירה את ש"ס בשעות האחרונות!
גורמים בכירים בש״ס זועמים על הרב אריה דרעי, שפנה ליוסי שטרית בכדי שיהיה מעומד מוסכם של ש״ס בביתר, זאת לאחר שהבית ברחוב הקבלן הטיל ווטו על תמיכה בהנ״ל לראשות העיר אלעד, מהסיבה שהתבטא כמה וכמה פעמים באופן חמור נגד מרן. הגורמים בש״ס אומרים, מדובר בבגידה של דרעי במרן והרב שלום כהן, שהחזיר אותו לש״ס.

רוט בח"ח:מסתמן סופית-הקרב באלעד:צוריאל קריספל מול שרוליק פרוש.ההכרזה הרשמית תינתן כנראה כבר מחר,נכון לעכשיו הצדדים שומרים על איפול מלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.