רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

הנבזות הגוראית באשדוד

חברים, מועדים לשמחה.
ביקשתם עידכון, הכנתי אותו טרום החג אך לא הספקתי את הכנתו ואת שליחתו, אקווה למלא את החסר.
1.      הרב חנוך זייברט, הבטיח במהלך כל התקופה להרב מאיר פרוש בשמינו ועבורינו, כי המקום הרביעי מובטח לציבור הכלל חסידי בלבד, כל גורם אחר שיבקש יקבל את המקום החמישי ואילך.
2.      בליל הגשת הרשימות, כששוחחתי עם הרב זייברט הוא אמר לי בסוג של סרקזם, כנראה שאני לא המחליט והקובע באשדוד, אנחנו פנינו אליו כמזכ"ל אגו"י ולא כנציג הסיעה המרכזית, כאיש של שלום כביכול. גם הרב ליברמן נזכר להגיד כנראה טעית בכתובת הוא לא קובע, מתי הוא כן קובע? ? ? .
3.      ביום הגשת הרשימות, משה גרינבוים תבע את מוטי ליברמן, בצו מניעה לא לדון עימי מאחר והוא עירער על הבחירות הפנימיות שהתקיימו באשדוד, בבי"ד של הרב שיינין שליט"א.
4.      לאחר דו"ד שארך למעלה מ-7 שעות ועד השעה 16:30 אחה"צ דן בית הדין וזימן עדים וכו' ולבסוף פסק כי הבחירות היו תקניות והנציג הנבחר הוא יהושע טננהויז.
5.      לאחר קבלת הפסיקה אמר לי ר' משה גרינבוים שהחל מרגע זה הוא עומד איתנו לצידנו בכל דרך שהיא....
6.      ר' מוטי ליברמן הזמין אותי (עודכנתם במייל קודם) והודיע ללא מו"מ וללא כלום יחד עם ר' אפרים וובר ור' יעקב טסלר שישבו שם, הנה ההסכם תחתום ונגמור עם זה, תבוא לחתום בקנין סודר בבית הישר והטוב ברובע ז' בשעה 18:00.
7.      פרטי ההסכם העמידו אותנו בפני דילמא, בסעיף הראשון הוחלט לתת את המקום הרביעי לפיטסבורג (הסיעה המרכזית) ואת המקום החמישי לכלל חסידי. כששאלתי, למה? הוא – ליברמן – ענה, ככה. החלטנו הנה אתה רואה יושבים כאן אנשים וכך החלטנו. תרצה תקבל ואם לא לך לדרכך.
8.      התייעצתי עם כל ראשי המוסדות, גבאי הקהילות, רבנים וכן, כולל משה גרינבוים, כולם אמרו אל תחתום. ולמה לא לחתום? כי האנשים האלו הוסיפו סעיף נוסף, כלדלהן.
9.      אם תרצה לקבל את המקום הרביעי ברוטציה, אם ח"ו לא יכנס חמישי, זה יהיה רק לאחר שתוכיח ב100% שכל הציבור הכל"ח הלך להצביע עבור יהדות התורה, ולא הלך להתפקד או להצביע עבור כל מפלגה אחרת.
10.  כאן נאלמנו דום, האם אנחנו שותפים? או מרגלים. האם באנו למלחמה או לשלום, חובת ההוכחה עלינו, ? איך בדיוק? הבחירות הינם חשאיות, ואם מחר יבוא איזה אויבער חוכם ויגיד אני לא הצבעתי, אז אצטרך לשקר בפני ביה"ד ולהוכיח אחרת??
11.  התשובה היא אחת, הם לא רוצים אותנו. הם משטים בנו כבר למעלה מעשור. והם יעשו כל מה שבידם שנהיה, אבל נהיה קטנים. אוי לאותה בושה.
12.  הצהרתי בפני ביה"ד על מעשה הנבלה שהם עושים לפלג את הציבור ולא הסכמתי לחתום.
13.  המניעים אינם אישיים, כי הרי יכולתי להיכנס ולצפצף על כולם, אבל ברגע ההכרעה יש עול ציבור, ישנה הכרעה ציבורית רחבת היקף מאשר קטנוניות האדם בראייתו את עצמו הוא.
14.  אבל כאן לא הסתיימה הסאגה, דקה אחרי שיצאתי מביה"ד ומהוויכוח עם מוטי ליברמן, ברוב חוצפתו הוא מרים טלפון למשה גרינבוים (שבדיעבד מתברר שהכל היה מכור מראש) ומבקש ממנו לבוא ולהיות במקום החמישי במקומי. כששמעתי על כך ממקורותי (משה לא התקשר לעדכן), הוא כותב לי אני מתלבט. אף רב ואף אדמו"ר לא נתן לו יד לפלג את הציבור, הוא החליט על דעת עצמו להעמיד את עצמו ברשימה והוא כותב לי אני יושב על המקום של גור, ואדאג שלא יפורסם בשום מקום שאני מייצג את הציבור הכלל חסידי.
15.  וכאן המקום לשאול? אתם לא רוצים אותנו. אין בעיה, תכניסו בן אדם שלכם, למה לתקוע טריז בין אנשים? רק ככה זה, היום אומר לו עשה כך ולמחר אומר לך עבוד ע"ז. הכל כשר בכדי לפלג , הכל כשר בשם היהדות להרוס ולחבל בכרמים.
16.  עכשיו הם מתחילים לשלוח אנשים, לא התכוונו, אכן נעשה כאן עוול, האם ניתן לתקן? סוג של הרצחת וגם ירשת.
17.  ואנו שואלים אנא אנו באים...
18.  עידכון פנימי יבוא בעז"ה בימים הקרובים.
19.  שבת שלום ומועדים לשמחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.