רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

רובינשטיין באומן עם ריבלין ובלום
נאמן ביתם של גדולי ישראל הגרמ"י לפקוביץ זצ"ל ויבל"ח הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, הבחור החשוב חיים אסחייק נ"י, מבחירי ישיבת פוניבז', בא הערב בברית האירוסין

אריה דרעי בהקלטה. מתקשר לכל מצביעי תנועת ש"ס ומברך בקולו את עם ישראל בשם מרן הרב עובדיה ומבקש להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה של מרן!!

ויזניץ : ראש השנה האחרון בבית המדרש הגדול בשיכון ויזניץ בבני ברק 6,000 מקומות נרכשו לתפילות בימים נוראים

חשיפה: בעקבות כך שיוצאים הודעות מידי פעם, התוקפים את מפלגת הבית היהודי, התקבלה החלטה בכוורת של בנט להקים מוקד מודעות ייעודי למגזר החרדי, שם יקבל הציבור החרדי, מידע אותנטי ואמין. את מערך ההודעות ילווה ויפקח ראש לשכתו של בנט מר טל גן צבי.

המועמד המוביל לרה"ע אלעד ישראל פרוש בראיון בלעדי לישי כהן בכיכר השבת הישר מאומן: "תבדוק ותראה שעזרתי לספרדים יותר מלאשכנזים, כל יהודי הוא יהודי, יש פה מאות תושבי אלעד, בין הרבבות שנמצאים פה" עוד אמר כי  "ר' אריה איש יקר", והוסיף מיד "אבל את הפוליטיקה השארנו בארץ".

השמועות נכונות. אריה דרעי ומפלגת ש״ס מקימה את מערכת ההודעות. המערכת תתחיל לפעול כבר במוצאי ראש השנה ממשרדי ש״ס בהר חוצבים. ההרשמה להודעות על ידי יעקב בצלאל או יוסף חיים כלף.

ההחלטה נפלה! ישי כהן בפרסום ראשון בחשיפות: הגר"א ברלנד בדרכו לאומן, נמצא כעת בשדה התעופה במרוקו, צפוי לנחות לפנות בוקר במוסקבה באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון.

עיתון חדש בבית שמש חושף: מס' 2 ברשימת אלי כהן בבית שמש, שלום לרנר, פורש מהפוליטיקה, לאחר שהודח ממעמדו ע"י אנשי הבית היהודי בהכוונת נפתלי בנט

מחר ביומונים: מודעה ממרנן הגראי"ל שטיינמן והגר"ש וואזנר: בליל ראש השנה אנו מבקשים שיאמרו בכל תפוצות ישראל פרקי תהילים י"ג וקמ"ב, לביטול הגזירות הקשות על עולם התורה ורדיפת הדת.

ירושלים; תנועת "ירושלמים" בראשות רחל עזריה הודיעה בשעות האחרונות על תמיכתה בניר ברקת לראשות עיריית ירושלים.

ערוץ 7 עלו בקמפיין הערב נגד דרעי: "לא ניתן לדרעי להחליט בשבילינו" דרעי כבר לא מסתיר: "עם משה ליאון נכבוש את ירושלים".

12 בחשיפות: מסכמים את תשע"ג! דודי זילברשלג: "זו שנה של מנהיגות כושלת שלא מצליחה לאחד כוחות"

הקרב הבא - הקרב התקשורתי בו כשלנו, איש השנה: אלי ישי שהוכיח כניעה לדעת תורה. יעקב רוזנשטיין מבית הגראי"ל: שנה שבה מסר הגראי"ל את נפשו וגופו לעולם התורה ושמע את זעקת האברכים, איש השנה: אברך הכולל, יאיר אטינגר: שנה שבה נכנסו החרדים לפאניקה כאילו ונבראו לשבת בקואלציה, איש השנה: החרד"ק . - מתי טוכפלד: שנה שבה לפיד ובנט לא הביאו אף הישג וגרמו לשרשרת כשלונות, איש השנה: יאיר לפיד
 
יוסי דייטש בטור בזירה מקומית באתר קול חי: חמש שנים קיבלנו מהתושבים דרישות כעת היפוך יוצרות. שואפים ל15 מנדטים בגוש יהדות התורה ושס

חצות בסקופים: מספר 2 במפלגתו של אלי כהן בבית שמש, שלום לרנר בראיון: בניגוד לפירסום לא הודחתי ע"י בנט אלא זו החלטתי האישית, קורא לכולם להצביע אלי כהן.

יקי אדמקר מסכם את האירועים הגדולים של תשע"ג. ופירסום ראשון בהוראת הגרש"א: כינוס לגברים ונשים ביום שני ה' תשרי בהיכלי מלכות,

נייעס אלעד; הנצחון של דגל-אגודת ישראל על דרעי, לאחר שכולם טיפסו על עץ גבוה והמלחמה היתה בפתח, התערב אטיאס כמגשר הלאומי והפגיש בין האישים משלושת המפלגות, לאחר פגישות תכופות שנעשו בימים האחרונים הגיעו להסכמה השלושה ללכת בהסכם ללא בחירות בתנאים מפליגים שקיבלו דגל ואגודה.
בכירים בשלומי אמונים אומרים כי בתנאים עליהם סיכמו בפגישות לקראת חתימה על הסכם, ברור שעדיף לנו ללכת בהסכם מאשר להמר ואולי להשאר ללא כלום.
גורמים המעורים במו״מ טוענים כי לשלומי אמונים ודגל הובטחו מלבד תפקידי שני הסגנים והמ״מ גם התפקידים אשר יספקו את כל צרכיהם קרי, מנכ״ל, גזבר, יו״ר ועדת כספים, מ״מ חינוך ומ״מ הנדסה.

רשת ב': המראת מטוס לאומן מתעכבת עקב התפרעות של חסידים, כמו"כ נעצרו מקרב הנוסעים לאומן 50 עבריינים וזייפני דרכונים.

"אין לברקת שום רגישות ל25 בנות שלומדות ברחובה של עיר, הוא יוחלף אך אנו רוצים פיתרון עוד קודם הבחירות" כך נפתלי לורנץ יו"ר המנהל ברמות בראיון לסקופים.

לקראת ערב יום הכיפורים, קורא השר להגנת הסביבה, ח"כ עמיר פרץ, לציבור להימנע משימוש בתרנגולות למנהגי החג. מנהג הכפרות מתקיים לקראת ערב יום כיפור וכולל שימוש בתרנגולות חיות, תוך הנפתן באוויר מעל ראשי אנשים, הזקה להן והובלתן לשחיטה בסיום. במקום ביצוע הכפרות על בעלי חיים, ניתן לקיים את המנהג באמצעות פדיון כפרות באמצעות כסף.

המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן התבטא היום בחריפות נגד העורכים של הכתבה עליו בבקהילה ומאוד שבור מזה ולא יצא מהבית עקב הצער. מקורביו: אנחנו לא מקנאים בכתבים על הקפידה של הרה"צ.

בח"ח: בויז'ניץ יחלו מיד לאחר החגים בבניית ביהמ"ד החדש, שיהיה הגדול בעולם, ייבנה על 2,400 מ"ר, בעלות כוללת של 24 מיליון דולר.

האדמו"ר הרמ"מ מויז'ניץ ביקר אצל האדמו"ר ויז'ניץ, ואצל גיסו ראש הישיבה. בנו הרב חיים מאיר לא צפוי להגיע לר"ה לישראל.

הודעתה של ש״ס על מינויו של הרב סוויסה כמועמדה של הסיעה הקדושה לראשות העיר התקבלה ברחבי העיר בשמחה. מאות אזרחים יצאו לרחובות העיר תוך שהם משליכים אורז לכל עבר ומכבדים את העוברים ושבים במיני מתיקה ותופינים שונים. גם שאר הקהילות בעיר הביעו תמיכה במהלך שיאחד ויחבר את העיר יחדיו והעיר אלעד שמחה, צהלה ושקטה 40 שנה.

אחדות בצפת! ח"מ עיריית צפת משה אוחיון, בראיון לחשיפות; חב"ד ותקומה ירוצו ברשימה אחת למועצת העיר, הרשימה שלנו תומכת באילן שוחט לראשות העיר, זו גם דעתו של רב העיר שמואל אליהו.

בית שמש: אברהם לוונטל פעיל בולט בקרב הציבור החרדי והדתי דובר האנגלית, מצטרף למפלגת טוב ויוצב במקום השני.

הגרי"ד גרוסמן הורה להעביר את מעמד הסליחות המסורתיות לאלפי החניכים מהכותל המערבי לציון הרשב"י במירון מטעמי צניעות.

'מדריך התקנות' חולק היום בדואר לכל חסידי גור. הסקופים: בין התקנות: "לסיים את החתונה לא יאוחר מהשעה 12:45"

ברגעים אלו: רשימת 'גם בבני ברק יהיו בחירות' נרשמת בועדת הבחירות העירונית!!

דוברות איחוד הצלה: צעיר ישראלי כבן 20 טבע לפני שעה קלה באגם הסמוך לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה, חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' שחשו למקום העניקו לו סיוע רפואי ראשוני לאחר שנמשה מהמים, הצעיר מפונה כעת להמשך קבלת טיפול רפואי ב'מרפאת אומן' שהוקמה במתחם 'הקלויז', מצבו מוגדר כעת טוב ויציב - בהכרה.
במרפאת אומן וב'מרכז ברסלב העולמי' שבים וקוראים לציבור שנמצא כעת באומן להימנע מטבילה ושחייה באגם מחשש לטביעה ולאסונות, ומזכירים כי לפני כשנתיים אירעה טרגדיה שצעיר ישראלי טבע למוות באגם.

גובש הצוות החרדי של משה ליאון; תקשורת: ירח טוקר, יעקב בצלאל, אבי דז'דק. אסטרטגיה: יודא וצלר, מנחם גשייד. ירח טוקר מכחיש היותו יועץ לליאון:אין לי כל קשר בשלב זה למירוץ לר"ע י-ם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.