רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

ידיעות - בקצרה

השנה יש הפתעה בבחירות המונציפליות!!! בעיר התורה טלז סטון לא התקיימו בחירות בשנים האחרונות אך השנה ב"ה יש מתמודד חזק הרב דב בקשט שקיבל תמיכה בחשאי מיהדות התורה והסיבה שעד כה לא היו בחירות היא, יש שיגידו מהעדר מתמודד והאמת היא שניסו להתמודד אך מי שהעז להרים ראש ולדבר על התמודדות מייד אויים או שוחד ע"י אנשי מר אברהם רוזנטל, היו מקרים שילדיו של המנסה להתמודד נזרקו מהת"ת והבנות מהב"י נתקיימו תפילות מחאה תחת ביתו של המתמודד, השנה ניסו מספר אברכים מאחוזת יערים להתמודד ומיד הם אוימו וקיבלו הצעה למקום ברשימה או שירדפו אותם עד חורמה.

************************************
נחשף השחיתות של מקורביו של הרב שמואל אוירבעך ועיתון בקהילה!!
קודם הקדמה
בעיתון בקהילה לחג
יעקב ב. פרידמן עשה כתבה על הרב שמואל אויערבך כתבה שהגדילה את שמו כחכימא דיהודאי ועוד שבחים השמורים לגדולי דורות
על פי הקלטות שיש בידי העסקן ב. פ.
שמו עדיין לא הותר לפרסום
שמקורביו של הרב אוירבך וביניהם ח. אפשטיין המועמד מטעם בני תורה לעיריית ירושלים
שילמו לעורך י. ריבלין ולכתב י. ב. פרידמן
20.000 שח על מנת שימציא דברים וסיפורים על מנת להגדיל שמו
האינטרס ברור!
הכל מוקלט
לעיתון נחשפים קהל עובדים ולא בני תורה וכ שיקראו על הרב אוירבך אזי יכירוהו ועל ידי כך בבחירות הקרובים יצייתו לו וירויחו קהל פוטנציאלי
עוד נודע שהציעו לעיתון משפחה רק העסקנים לבית ראש הישיבה הסירו את הכתבה עקב מניעים פוליטיים
בימים הקרובים תתפוצץ הפרשה ייחשפו פרטים בפירוט מלא
רעידת אדמה עיתונאית!!!

חצות בסקופים: ראיון חג סוער עם סגן ראש עירית י-ם יצחק פינדרוס שמשיב בשידור על הכל. ברקת שונא חרדים, כיצד ישבתם בקואליציה בראשותו? "לא היתה ברירה" לפי הסקרים ליאון לא המנצח כרגע, לוקחים הימור? "החרדים 40% בירושלים, ליאון מועמד החרדים וינצח" ליאון שלוחו של ליברמן שונא החרדים? "זו דמגוגיה של אייל ארד וכמה יועצים חרדים שקיבלו מליונים ליאון סייע בכל תפקידיו לחרדים" ביקרתם בבני ברק, מה עם גדו"י בירושלים? "בימים הקרובים כל גדו"י יביאו תמיכה" להאזנה 1900525252
יוסי אליטוב בטויטר:הקרב על ראשות עיריית ירושלים: הציר המתרקם בין אנשי הרב שמואל אוירבעאך וחצרות בעלזא וגור בבירה, הופך למכשול העיקרי עבור משה ליאון.

************************************ 
 בשעה האחרונה ביקש הראשל״צ הגר״ש עמאר מסביבתו שלא להפריע לו בשום עניין, והוא עורך תפילות מיוחדות לרפואת מרן הגר״ע שליט״א, וזאת לאור בקשתו המיוחדת של מרן ממנו מיום שישי האחרון.
יצוין, כי עקב חולשתו של מרן התקיים ביום שישי האחרון מניין מצומצם לתפילת שחרית בביתו שבקומה העליונה. הראשל״צ הגר״ש עמאר השתתף בתפילה זו ובסיומה התקיימה בניהם שיחה קצרה, בה ביקש מרן הגר״ע מהגר״ש עמאר להוסיף ולהתפלל עבורו, כפי שביקש זאת ממנו זה מספר פעמים. בסיומה של השיחה ברך מרן את הגר״ש עמאר והוכנס לחדרו.
הגר״ש עמאר קורא לציבור להמשיך להתפלל לרפואת מרן מאור ישראל שליט״א.

תגובה 1:

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.