רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

גישתו של מרן הגראי"ל שטיינמן הגדול האמיתי להלחם באייפון בדרך הנכונה בדרכו של אברהם אבינו לא בשלטים אלא בשטיפת הרגליים

חכמתו של גדול אמיתי, לו היו שומעים לו מן הרגע הראשון רוב האייפונים בחברה החרדית לא היו קיימים, חלק גדול קנה ומחזיק אייפונים בגלל הרעש שעשו סביב הנושא. מעיד אני על עצמי שעד לפני 9 חדשים לא היה לי גלקסי לא החזקתי דבר כזה לא הייתי צריך אותו, ולולא שצעקו כל כך והלכתי לבדוק מה זה ומה זה יכול להועיל לי עד היום הזה לא היה לי מכשיר כזה. המהומה מסביב לנושא היא אשר עוררה אצלי ואצל עוד רבים ללכת לראות מה זה, והיום יש להם מכשירים כאלו

אבל אם היו שומעים לקולו של מרן הגדול האמיתי, והיו עובדים עם שכל, לי ולעוד אלפים לא היה היום אייפון ומכשירים מן הסוג הזה, מפני ששום דבר לא היה בוער לנו, ויכולנו לחיות בלי זה. עובדה הסתדרתי מצויין בלי זה

וכך מספרים: אברך תמים יר״ש שגר בפתח תקווה ששכנו קיבל מילדיו בחיידר בני ברק שלט ובו ההודעה המכריזה ״אין כניסה לבעלי אייפון ודומיו...״ כדי לתלותו על חלון ביתו או במרפסת ביתו, באותו יום בערב הוא נסע לראש ישיבה שליט״א לשאול אותו בעניין, מיד אמר לו הראש ישיבה שליט״א ״אברהם אבינו הכניס עובדי עבודה זרה אליו הבייתה ורק ביקש לשטוף את העבודה זרה שלא יהיה בביתו, אבל לא היה לו שלט אין כניסה לבעלי עבודה זרה ע"כ

השלטים האלו רק גורמים לרצות עוד ועוד, אותנו לימדו כי בחחבולות תעשה מלחמה, הצלחה בתחום שכזה צריך לעבוד עם הרבה פסיכולוגיה. הצרה היום היא כי אנו עושים את כל הטעויות האפשריות, וזו הסיבה מדוע המספרים של מחזיקי האייפונים הולך וגודל. גם למי שיש טלפון כשר לחלקן הגדול יש גם אייפון או מכשיר דומה. אני עובד עם הרבה מאוד שיש להם מספר כשר אבל גם אייפון, הם מסבירים כי אין להם ברירה מכריחים אותם להחזיק טלפון כשר אחרת יסבלו אז הם משלמים עבור הטלפון, ומחזיקים עוד מספר לטלפון האחר ששם הם משתמשים למה שחסום בטלפון הכשר

2 תגובות:

  1. הגדול האמיתי.... גם בדרך חבד בגדת? אין לך בושה ? האם שכחת את תשמ"ט? כמה בני ביתו משלמים לך כדי שתכתוב כך, או ה"שונאים" מפונביז

    השבמחק
  2. שטיינמן הקטן "נלחם"בטלפונים
    כל עוד הכל שקט ולא עושים גלים
    כספים הוא מקבל מכל האלפרונים
    דיני גניבה על כל תורמיו בדין אינם חלים!

    שטיינמן הקטן נשאל על הליבה
    "אל תעשו, אל תדברו, השקט הסכיתו הס"
    כל עוד המזומנים מהם זורמים אל הקופה
    נכשיר בועל נידות, אוכל חזיר וגם אנס

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.