רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

הרב דוד יוסף בגלי צה"ל; לעסוק בקרובת ירושה בימים כאלו זה דבר מאוד מכוער, צריך לדחות זאת בשאט נפש. אני מקווה שאלו שעוסקים בכך יתעשתו ויחזרו להתפלל.

המפלגות החרדיות בסכנה? ועדת חוקה של הכנסת תחל היום בסדרה של דיונים בהצעת חוק המשילות, שכוללת גם את ההצעה להעלאה דרמטית של אחוז החסימה מ-2% ל-4%.

ארליך בטוויטר: הקרב בין ברקת לליאון מתנהל בעיקר בספינים-לנד. ברקת אינו לפיד, ליאון אינו ליצמן. שניהם אנשי עסקים, אחד מי-ם ואחד מגבעתיים, עם אהבת חרדים זהה.

נשיא המדינה לשעבר משה קצב שנידון לשבע שנות מאסר בגין עבירות מין מבקש מהשב''ס לאפשר לו לצאת מחר לחופשה לרגל בר המצווה של נכדו. קצב שיצא בחודש שעבר לחופשה אמור לצאת לחופשה נוספת בחודש הבא. משירות בתי הסוהר נמסר כי הבקשה נבחנת לפי פקודות השב"ס וההחלטה תימסר לאסיר.

מוקד זק"א ארצי: "מת מצווה על כל קרוביו" דרושים מתנדבים להשלמת מניין להלוויית הגב' שושנה דבוש שנמצאה בביתה,בב"ב במהלך החג במצב ריקבון ללא קרובים. ב-18:45 בב"ע ירקון. מי שיכול להשתתף נא הת' לחסיד 057-3113250 .
 
לקראת זמן חורף בישיבות שמתחיל בעוד פחות משבוע הודיע מנכ''ל הווטסאפ בשיתוף משגיחי הישיבות הגדולות והקרנות שכדי להמשיך לנצל את האפליקציה ללא תשלום בזמן חורף הקרוב  שלח הודעה זו ל-10 איש לפחות והלוגו יהפוך לסמל כהוכחה שתוכל להמשיך לנצל ללא תשלום (כפי שהוסבר בתקנון הישיבות ).

סגן עורך הפלס, ישעיהו ויין לפרסטר בקול חי "נקדש שם שמים בכך שציבור גדול יצביע ליהודי חרדי בירושלים, המועמדים האחרים אינם יראי ה' ולא ראויים לתמיכת גדולי הדור"
אודי סגל בטויטר: יחימוביץ לנתניהו: תתקדם עם השלום, העבודה תהיה רשת ביטחון ואף תשקול להצטרף לממשלה. על אירן: צריך למצות את הערוץ הדיפלומטי. הביקורת על אובמה בענין הזה מוגזמת.

רוט בבחדרי: כעס בקרב גורמים בש"ס המקומית בעיר בת ים על רשימת "גב" בראשות אורי בוסקילה, המציגה במודעות תמיכה, כביכול, של הגראי"ל שטיינמן.

דוברת הדסה: הגרח"ע יוסף עבר את הלילה כשמצבו יציב, אך עדין מוגדר כקשה עד קשה מאוד, השינויים הקלים לטובה שדווחו ע"י צוות רופאיו נשמרו גם במהלך הלילה.

ישי כהן בפייסבוק: במהלך העצרת ברחבת הכותל הגרח"ע יוסף התעורר שוב, מרן הגרח"ע יוסף השתעל בכוחות עצמו, מדובר בשיפור נוסף במצב בריאותו של הגר"ע, "רק תפילות עוזרות".

פדיחות בקול ברמה: מוטי לביא לאלי ישי בשידור: תודה רבה לך הרב אריה דרעי.. אויש סליחה פעם שניה שזה קורה לי...

אלי ישי היישר מהדסה בקול ברמה: אני לצד מיטת הרב ויש עוד שיפור קל. ניגשתי וסיפרתי לו מה היה בכותל, ראיתי שהוא מקשיב. תפילות הרבבות בכותל פעלו ועזרו. חסר לי החיוך הברכות והשמחה שלו.

רשות המיסים פתחה בחקירה חשאית אחר עיתונאי חרדי בחשד להעלמת מס וזיוף תלוש שכר וישנם פרטים נוספים שלא ניתן לחשוך כדי לא לחשוף את זהותו. המשטרה צפויה לבצע מעצר בימים הקרובים
העיתונאי הוא יעקב ב . פרידמן מבקהילה!!!
 הפרשה התפוצצה אחרי עדויות בלקיחת שוחד בכתבה על הרב אוירבך

תעלומה! על מה הסתודדו אמש שעה ארוכה הרב עמאר (שנוא נפשו של דרעי) ואבי מימרן (מנהל רדיו הבית של דרעי - קול ברמה) בכינוס באשדוד?
וגם: האם מימרן נגד דרעי?

רוט בבח״ח:מהפכה בבית שמש: האנגלים יתמכו באבוטבול
לאחר ש'טוב' הודיעה על תמיכתה במועמד אלי כהן, הפתיע ראש העיר המכהן וחתם על הסכם עם האנגלו-סכסים בעיר

העיסוק בירושת הגר"ע יוסף: הרב יהודה דרעי רב העיר ב"ש, בחשיפות: "העיסוק בנושא מעורר בחילות, אני רוצה להאמין שזה מגיע מהשוליים - רק מהעוזרים. זה לא הרמה של בני תורה.
המפלגות החרדיות בסכנה? ועדת חוקה של הכנסת תחל היום בסדרה של דיונים בהצעת חוק המשילות, שכוללת גם את ההצעה להעלאה דרמטית של אחוז החסימה מ-2% ל-4%.

דברי הרב עמאר על מאבקי הירושה מופיעים הבוקר בויינט, גל"צ, וואלה ואתר כיכר השבת

נוסע הגיע ארצה ובמעבר ביקורת הגבולות עלה כי אין לו רישום מעבר על שמו.הנוסע עוכב בידי שוטרי מרחב נתב״ג לחקירה אז התוודה כי ביקש לצאת לביקור קברי צדיקים באומן ומאחר וידע כי קיים נגדו צו עיכוב יציאה מן הארץ התחזה לאחר, אך עתה מששב לארץ שכח על שם מי התחזה.כנגד הנוסע, תושב אור יהודה יליד 1976, החל הליך פלילי.

אדמקר חושף בוואלה: ברקת בפאניקה מהתחזקות ליאון ומאיין לגבות תג מחיר: "אתחשבן עם החרדים אחרי הבחירות, הם תקעו לי סכין בגב".

שמחת בית גור! נינה נולדה כעת לאדמו"ר מגור, בת לר"מ רובינשטיין, חתנו של רבי נחמיה אלתר. רבבות ישתפו בקידוש השבת בביהמ"ד הגדול של גור בירושלים.
הרב ברלנד ברח הלילה ממרוקו מאות חסידים תקועים במקום בלי כסף לכרטיסי טיסה

גורמים ביהדות התורה בתגובה לאיומי ברקת: ממחיש את הצורך בהחלפת שלטון האימים שחרת על דגלו את רדיפת הציבור החרדי.

תגובת מטה ברקת לציטוטים שיוחסו לרא"ע בידי כתב וואלה: לא היה ולא נברא, המשפטים האמורים פרי דמיונו של הכתב. בסביבת ברקת אמרו: מדובר בעיתונאי חדש שנמצא בשלבי ניסיון.
 .
חיים רוחמקין אצל לביא בקול ברמה: אנחנו רצים עד הסוף. עשינו הכל להגיע לאחדות ולרוץ יחד. אבל דגל לא הסכימו להגיע איתנו להסדר. ההפתעה הגדולה תהיה בבני ברק. פעם יראו כמה אנחנו שווים.

הבהרה של הגאון המקובל רבי שמחה שלמה לוין הבוקר בעיתון הפלס: "הריני להודיע כי אינני מתערב בבחירות לעיריית ירושלים ואין מדרכי להתערב בעניינים כאלו כלל

מידע מוקדם? קו החשיפות: כוח משטרה הגיע לפנות בוקר לבית שלושה מאנשי נטורי קרתא במאה-שערים כדי לעוצרם. הספיקו להימלט..
 

דרמה בוועדת בחירות עכשיו בעיריית ירושלים: האות ע׳ שמורה לח״כ צרצור ומנסים לבטל את האותיות עץ. ההצעה: שיתאחדו צרצור והמחבלים..

כיכר; תגובת מטה פרוש לתמיכת התימנים בקריספל: "ברק צברי חתום איתנו על הסכם מגובה ע"י בית דין של רבנים תימנים".

ח"כ צרצור העומד בראשות רשימת "עם" כתב מכתב לועדת הבחירות שלא מאשר לרשימת בני תורה להשתמש באות "עם". במגביל: רשימת אומ"ץ הגישה הסתייגות על השימוש באות "ץ" -.

צורי קריספל מועמד ש"ס לראשות אלעד אצל מימרן בקול ברמה: לא רציתי להגיע לאלעד. הגר"ע לחץ אותי להגיע.

הרב אמנון יצחק בהודעה דרמתית: כל מי שהצביע למפלגת פז באלעד שיעביר את תמיכתו למועמד פרוש ולא לדרעי הנבל. כך הרב בהרצאה!!!

פחות משבועיים אחרי שהרב שרגא ברג, מייסד המרכז לחקר הקבלה, נקבר במערת הקבורה המפוארת שנבנתה למענו בצפת, הציבה משפחתו מאבטחים השומרים על הקבר, ככל הנראה מחשש שיחולל.

אין דבר עקום יותר מהפלס. ואין דבר יותר זמני מאשר נצח....

יוסי דייטש בקול ברמה: אגו״י לא קיבלה עדיין החלטה לגבי ראשות העיר. כרגע עסוקים באיחוד כל הכוחות לגבי הרשימה כולל בני תורה וטוב

החשיפות בפרסום ראשון: גאב"ד העדה קיבל התפטרות סלונים והורה על הקמת ועד ניהול חדש: בוימגרין, ערנטל, גרמן. יפעלו בתיאום עם 'אתרא'.
בחתונת בת מ"מ רב המשטרה הרב משה גפני משתתפים רבני מחוזות המשטרה, קצינים, מפקדים של המשטרה דוברי המשטרה. הרה"ר דוד לאו ואביו הגרי"מ לאו.

הנייעס החרדי: הרב בועז נקי בראיון סוער לאלי כהן; "אנחנו יודעים שלמרות שהרב אלישיב לא אהב את פרוש, וגם כל הסקרים לא החמיאו לו במיוחד, למרות זאת אמר הרב אלישיב שלא תומכים במועמד חילוני בזמן שיש מועמד חרדי בתמונה"
.
"אם שס ודגל יתלכדו סביב הרב חיים אפשטיין,
אנחנו נקח את הראשות בהליכה". "אתמול ראשי ישיבות אוימו לא ללכת לכנס".
"לבטל הסכמים עם ליאון, זה פחות חמור מלהעמיד ראש עיר חסר יראת שמיים".
"יש פלגים בש"ס נגד המהלך של תמיכת שס במשה ליאון".
אם יציעו לנו רוטציה או שאנו נתמוך במועמדים אך ורק של דגל למועצה והם יתמכו בנו לראשות אני מאמין שראש הישיבה יסכים.

מסמך שנשלח על ידי משרד החינוך למנהלי הישיבות, מנחית מכה נוספת על עולם התורה: שר החינוך שי פירון חתם בימים האחרונים על ביטול סופי של התקציבים לתלמידי חו"ל. הביטול ייכנס לתוקפו עם תחילת שנת 2014, כאשר עד אז תינתן תמיכה מופחתת. הנפגעות העיקריות: ישיבות דוגמת מיר

הרה"צ ר' ישראל האגער שליט"א אב"ד וויזשניץ מונסי יוצא הלילה עם קבוצה של 100 אנשים לקברי אבות לרגל חתונות בת זקנו, השבת ישבות במעזיבוז

לדעת נט: אלעד: קטטה ברחוב אבן גבירול! אברך חסידי נדקר על רקע הבחירות, הועבר באמבולנס לבית החולים.
*יוסף הורביץ מהקהילה החרדית בחיפה בראיון על זריקת מאות מתפללים מבית הכנסת בעיצומן של התפילות הבוקר ע"י העירייה ולטענתו בעידודו של חבר המועצה מטעם גור.
*יונתן יוסף ממחדשי ההישוב היהודי בשכונת שמעון הצדיק מספר על התפילות וההילולא שתתקיים לזכרו של אביו הרב יעקב יוסף זצ"ל ומוחה על חילול האנדרטה הבוקר בשכונת שמעון הצדיק.
12בחשיפות: גירא חושף: משבר בין אגו"י לליאון! ליברמן זימן את הח"כים החרדים לישיבה עם ליאון בכנסת. 4 החכים של אגו"י לא התייצבו.

קול חי: הרבי מקרלין סטולין הבהיר לחסידיו בביתר ע”י הועד של החסידות כי הוא תומך ברובינשטיין ולא בויסברג, טענות על רובינשטיין שצירף את טוב לרשימה המאוחדת

הגרש"מ עמאר התנער אמש מקרבות הירושה והפרסומים בשמו, ואומר בשיחה ראשונה עם עיתונאים לאחר העצרת לרפואת מרן הגרח"ע יוסף בכותל, כי "אין מי שראוי לרשת את מרן הגרח"ע יוסף - אין מי שראוי להיות, אני בכל אופן לא ראוי להיות עפר תחת כפות רגליו". בתגובה להאשמות כי דווקא הרב וסביבתו מציתים את הנושא הזה עונה הגרש"מ עמאר: "אני אשם בכל, אני יודע, אבל אשמים אנחנו, אני אשם ואני אשם, ברוך השם. אני בוכה יומם ולילה, כדאי לנו כל האשמות רק שיתקבלו התפילות ושמרן יקום על רגליו".

'יתד נאמן' מצטט בהחרבה את כינוס ראשי הישיבות אמש בירושלים. הגר"ח מישקובסקי: אמרו כמה שמפחדים מקפידה של צד שני. הגראי"ל שטיינמן אמר: "אין להם זכות להקפיד". הגר"ח קנייבסקי אמר: "מהקפידה הזאת ודאי אין מה לפחד. הצד השני יש לו הרבה מה לפחד".

חתן וכלה עוכבו מעל שעתיים ולא נכנסו לחתונתם באולמי גוטניק בי-ם כי שניהם כוהנים ובחנות שווארמה בכניסה לאולם התמוטט מבוגר ונפטר.

ארליך בטוויטר; ש"ס, יהדות התורה והבית היהודי סיכמו היום עם הרבנים הראשיים על רשימת מומלצים למועצת הרבנות הראשית. המתווה: כל החברים המכהנים ייבחרו שנית. 10 הרבנים המומלצים: גרוסמן, א. יוסף, אליהו, פרץ, רלב"ג, שפירא, אליטוב, ערוסי, רוז'ה וגליקסברג.

נתיבות: מטה 'בני תורה' הוקם הערב בתוך הקרייה החרדית לטובת מועמדות אייל מסיקה לראשות העיר, עשרות אברכים ובחורים בפתיחת המטה.

גואל ועקנין בקול חי: הסכם צברי עם מטה פרוש חתום בבית דין, התימנים באלעד מפולגים. 800 תימנים מצביעי ה' אמנון יצחק בבחירות לכנסת תומכים בפרוש. רבנים נוספים תימנים תומכים רישמית בפרוש.
קול חי: האכזבה הגדולה של ש״ס בבחירות באלעד תהיה בתוך הבית, כשהם בוחשים לפרוש אצלו בבית. יש בתוך ש״ס זליגה רצינית לפרוש, הבלוק של ה-46 אחוז לא ברזל

החשיפות: הכנות לקראת כינוס מועצגה"ת עוד השבוע בבני ברק. ככה"נ ביום ד' בבית דגל התורה בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.