רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

יו״ר אגודת ישראל בירושלים ח״כ מאיר פרוש מארח כעת  כמידי שנה לארוחת צהריים בביתו, את שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו. הפגישה נערכת במסגרת מערכת הקשרים הענפה של מרכז אגודת ישראל בירושלים עם שגרירות ארה"ב בישראל. בנוסף משתתפים גם הרב אהרן דיוויס, מנהל מערך קשרי חוץ במרכז אגו"י בי-ם והרב שניאור רוזן יועץ התקשורת של ח"כ פרוש.

התנועה לאיכות השלטון פנתה למפכ"ל, לשר בנט ולמפקח הארצי על הבחירות בדרישה לטפל בחשדות לאיומים נגד רחלי איבנבוים ובני משפחתה, בשלהם הסירה את מועמדותה למועצת העיר ירושלים.

בביתר עילית משטרה צבאית עצרה כעת 2 אברכים במעזריטש

מאות מעטפות עם 200 שקלים מחולקים בהלווית הנגיד הרב שלמה זקהיים בבני ברק.

מרן הגר"ע יוסף שוחרר מבית החולים והגיע לביתו לפני מס' דקות

מרכז העניינים: הרב עובדיה הורה לנכדיו הנשואים לחזור לביתם לפני כניסת החג

דיווח: שריפה פרצה בחדר חשמל בישיבת פוניבז', אין חשמל בכל גבעת הישיבה למעלה מחצי שעה. בדקות הקרובות יופעל גנרטור

מאבטחי מתחם גולובנציץ פעלו באלימות: דוד כהן חובש בכיר במד"א, בקו החשיפות: הם היכו אותם באמצעות מקלות, אבנים, ומוטות. חלקם סובלים מפציעות קשות בפנים, גב, נפיחות בראש, במצח ובעין. המאבטחים נעצרו

חצות בקו החדשות; מחסור חמור בהשגת אתרוגים נקיים, סוחרים מדברים, ״יש לנו לקוחות קבועים של אדמו״רים ורבנים, אין לנו מה להביא להם השנה״, המגדלים אומרים, ״המזג אויר השנה היה לא לטובתינו״, והלקוחות מאוכזבים, ״הרבה שנים שמצב כזה לא קרה״

התנועה לאיכות השלטון פנתה למפכ"ל, לשר בנט ולמפקח הארצי על הבחירות בדרישה לטפל בחשדות לאיומים נגד רחלי איבנבוים ובני משפחתה, בשלהם הסירה את מועמדותה למועצת העיר ירושלים.

משפחה: מטה ליאון צילמו את פחי האשפה שעלו על גדותיהן בשכונות החרדיות ולא זכו לטיפול העירייה. בימים הקרובים יעלו את התמונות בשילטי חוצות

בחור חסיד ברסלב נעצר בשדה התעופה בקייב, לאחר שלטענת המשטרה יצר מהומה גדולה במקום. בהתערבות עסקנים הוא שוחרר. בשל מעצרו הטיסה עם למעלה מ-300 נוסעים מתעכבת כ-7 שעות בשדה התעופה.

הגאב"ד הגרי"ט וייס ביקר כעת אצל הג"ר נטע פריינד הנמצא במצב קשה בביה"ח

כיכר: ליאון בעבר בועידת כלכליסט;"החרדים אשמים בעליית מחיר הדירות בארץ"

האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא שליט"א השתטח בקברו היום של "הבעל שם ממיכאלשטט"" הקבור בגרמניה והיום היארצליט שלו.

דיווח:שיירת האד' מויז'ניץ למירון היתה מעורבת בתאונת שרשרת בכניסה לב"ב.רכבו של האדמו"ר נשרט קלות .אין נפגעים

ביום רביעי ב-10:30, ניר ברקת יציג את רשימת "ירושלים תצליח" בראשותו למועצת העיר ירושלים.

דוברת המרכז הרפואי הדסה מסרה כי הרב עובדיה יוסף השתחרר בשעה זו מבית החולים הדסה עין כרם לאחר 10 ימי אשפוז בהם הרב טופל עקב זהום בו לקה ולצורך איזון תרופתי. במהלך האשפוז חל שיפור ניכר במצבו של הרב והוא שוחרר להמשך מנוחה והתאוששות בביתו.

אריה דרעי הגיע לפני זמן קצר לגראי"ל עם הגר"ש בעדני

משדר חצות סוער בנייעס החרדי: מייל אנונימי שקיבל יו"ר איגוד בני התורה בבית ים שמעון שמואלי, מציע לו לקנות סרטון וידאו שיכול להפליל את אחד מהפוליטיקאים הבכירים בבת ים. בראיון איתו הוא מספר על הכל

נגיף הפוליו התגלה לראשונה בירושלים. עד כה חוסנו יותר מ-700 אלף ילדים ברחבי הארץ.

עוד פרטים מביקור ח"כ דרעי אצל הגראי"ל: דגל נוטה לתמוך במועמדותו של ישראל פורוש למרות בקשותיו של דרעי לתמוך במועמד ש"ס.

במעמד הנחת אבן הפינה לפרוייקט "פסגות ירושלים", משתתפים" הגרי"ד גרוסמן, הגרש"א שטרן, ר"ע י-ם ניר ברקת, ח"כ ישראל אייכלר, מרדכי בריסק, סגני רה"ע, חברי מועצת העיר ועיתונאים.

עכשיו בשכונת נרקיס בבית שמש המתמודד לראשות עיריית בית שמש אלי כהן ואיתו תושבי וילדי העיר במבצע ניקיון לכבוד יום הניקיון הבינלאומי.

בדרך להסכם? שר החוץ הסורי:מברכים על הצעת רוסיה לפיקוח על הנשק הכימי

יצחק וייס מדער איד בחשיפות: הבריונים שהיכו את המפגינים בגולובנציץ נשלחו ע"י מנהלי האתר שצפו באלימות ולא התערבו, תוגש תלונה נגד כל המעורבים בפרשה.

ערוץ 7; מודעות בריכוזים החרדיים ובבני ברק: "ערב חג הסוכות כולנו מהדרין בענייני ארבעת המינים, לא קונים ארבעת המינים מאוייבינו מצביעי הבית היהודי".

הרב זלמן מלמד במכתב לחברי 'הבית היהודי': "יש עתיד הוליכו אותנו שולל, הונו אותנו. עלינו לומר לשרים ולחברי הכנסת בבית היהודי - עד כאן! אנו לא שותפים לברית לקריסת התורה".

קרי הודיע כי אם תוך שבוע אסד יעביר את הנשק הכימי שבידיו לקהילה הבינלאומית ארה"ב לא תתקוף, אך הוסיף כי אסד לא צפוי לעשות זאת.

המוהל אבי זרקי: פרשה גדולה מאד, חמורה בהיקפה, קשורה לאחר הרבנים הראשיים.

בחור חסיד ברסלב נעצר בשדה התעופה בקייב, לאחר שלטענת המשטרה יצר מהומה גדולה במקום. בהתערבות עסקנים הוא שוחרר. בשל מעצרו הטיסה עם למעלה מ-300 נוסעים מתעכבת כ-7 שעות בשדה התעופה.

 בית שמש: בהפגנת מחאה באתר בנייה ברח' נחל ערוגות נפגעו שישה גברים, מחבלות בראש ובפנים. 4 במצב בינוני ו-2 במצב קל מפונים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק.

מפקדי מחוז הצפון והקצינים יחד עם כוחות הביטחון ואנשי המקומות הקדושים כעת בישיבת היערכות ובסיור ברחבת הרשב"י לקראת מעמד הסליחות המרכזי של תנועת "אור ישראלי" בנשיאות הגרי"ד גרוסמן שתתקיים ביום רביעי הקרוב.

ערוץ7:  בבית היהודי הגיבו לקמפיין נגד קניית ארבעת המינים ממצביעי המפלגה לקראת יום כיפור עדיף לעסוק בחשבון נפש ולא בגימיקים תקשורתיים.

מהפך בביתר? יוסי שטרית יו"ר דגל התורה בביתר לשעבר וסגרה"ע מטעמה יבחר ע"י הרב אריה דרעי ליו"ר ש"ס בביתר. שטרית הוא גם נציגו של רב העיר הרב טופיק המהלך יאחד את הקרע בציבור הספרדי בעיר. מסתמך כי  ירוץ לראשות העיר מטעם ש"ס ובתמיכת דגל התורה. שביחד מהוים מעל 50 אחוז.
נגיף הפוליו התגלה לראשונה בירושלים. עד כה חוסנו יותר מ-700 אלף ילדים ברחבי הארץ.

הסקופים: איתי גדסי חושף: כמעט סופי התקבלה החלטה, מנחם שפירא יועבר לב"ב וישמש סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה עם סמכויות נרחבות. אברהם רובינשטיין יהיה מ"מ ראה"ע. בבית הגר"ח זועמים

לדעת; שגריר ארה"ב אמר היום לח"כ פרוש כי אובמה נחוש בדעתו אינו יכול להרשות לעצמו שאסד ייצא מהסיפור של השימוש בנשק כימי בלא לשלם את המחיר.

אביב הורביץ במאקו; זה מה שנכתב על לפיד בספר המחזור בגימנסיה הרצליה: "סוער. נמרץ. חושב. רוצה. גדול. ילדון. דורש. מוצא. זכורים מאבקיו למען ובעד". בניגוד להצהרותיו, לא מוזכר כי היה נגד גראס.

מועמד חרדי לראשות עיריית באר שבע. יעקב אוחיון בחשיפות: החלטתי בעצת רבנים להתמודד לראשות העיר מול רוביק דנילוביץ, קודם הגשת הרשימות אפרסם מי הרבנים שתומכים בי.

ערוץ 2; מבקר המדינה פתח בבדיקה נגד יאיר לפיד והמעורבות של מקורבו בלשכת שר האוצר.

ערוץ 2; עשרות כלי נשק, אקדחים וכדורים, נמצאו בכליהם של עשרות ישראלים שחזרו קבר הרבי נחמן באומן.

קול חי; סערה! הקלטה של מנחם שפירא מ'דגל התורה', בפגישה עם נציגי בתי הכנסת באלעד: "עם כל הכבוד לרבנים, שיתעסקו בהלכה. מה הם מבינים בפוליטיקה". עוד אמר: "גם אם אנשים יעמדו ברחוב ויצעקו שהנציג לא מתאים, אנחנו נחליט מי מתאים".

משפחה שכזו • הוארך מעצר שניים מהחשודים בהונאת ביטוח לאומי • החשודים: ישכר לייב גולדברג מגבעת שמואל ולאה ברלנד, בת משפחתו של מנהיג קהילת 'שובו בנים'

ערוץ 10: הרב חיים פינטו רב העיר ק.מלאכי הגיע לביתו של משה קצב בקריית מלאכי לעודדו ולחזקו ולאחל לו שנה טובה.

קול חי; סערה! הקלטה של מנחם שפירא מ'דגל התורה', בפגישה עם נציגי בתי הכנסת באלעד: "עם כל הכבוד לרבנים, שיתעסקו בהלכה. מה הם מבינים בפוליטיקה". עוד אמר: "גם אם אנשים יעמדו ברחוב ויצעקו שהנציג לא מתאים, אנחנו נחליט מי מתאים".

חזקי וורשאור הגרר משידוך משמיים עם חברה שלו (מתוך הפייס שלו)

פעילות למען בעלי חיים כבלו עצמן וחסמו את מפעל הבשר 'אדום אדום' ועוכבו לחקירה:

לשערי מפעל למוצרי בשר 'אדום אדום' בבית שאן הגיעו הבוקר כ-12 פעילות מארגון לזכויות בעלי חיים וכבלו עצמם סמוך למפעל במחאה על התעללות בחיות. כמו כן, חסמו את הגישה למשאיות שאמורות להיכנס למפעל.

בהמשך עוכבו לחקירה 11 מהפעילים לאחר שלדברי המשטרה סירבו לעזוב את המקום והפריעו למהלך התקין של המפעל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.