רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בספטמבר 2013

מי התיר ליענקל גוטרמן מקרית ספר להעביר קרקע של בית כנסת מרכזי 'היכל יצחק' לבעלות פרטית של 'בנק מוסדי עולם'?

שלו' ר' חיים שליט"א

תודה על הכתבות המעניינות ועל הדבקות במשימה במשך שנים כה רבות.
כתושב מודיעין עילית, אני חייב לציין שזה נושא לשיחה בין האברכים מה היה כתוב אצל שאולזון...
יש נושא כואב במודיעין עילית, של ראש עיר  ליטאי, שיודע שהליטאים בכיס שלו, לכן הציבור המרכזי מקבל הכי קצת וכל הקהילות הקטנות של החסידים מקבלים בניינים ונכסים ללא סוף.
למשל קהילת אלכסנדר המונה פחות מ-20 משפחות קיבלה בנין ענק!! עם דירה ענקית לאדמו"ר שאמור להתגורר מהיום בקרקע ציבורית! היכן שמענו שקרקע ציבורית של מבני דת במקום שחסרים בו בתי כנסת, תיועד למגורים פרטיים לאדמו"ר??
עד לכאן החרשנו.
כעת לפרשיה חדשה ומסוכנת הרבה יותר.
במודיעין עילית מעבירים קרקע של בית כנסת מרכזי לפתיחת בנק השקעות של ידידו של גוטרמן
יש שטייבלך מרכזיים במודיעין עילית, אין כמעט חרדי בארץ שלא תפס תפילה בבית הכנסת 'היכל יצחק', יש שם למעלה מ-100 מניינים ביום. זה הזכרון משה והאיצקוביץ של קרית ספר.
מזה זמן רב ידידו של ראש העיר קמינצקי המנהל של מוסדי עולם - בנק השקעות גדול מאוד במודיעין עילית המשמש עשרות עמותות וישיבות לגבייה של הוראת קבע והשקעות, לוטש עיניים לשטח המכובד במרכז העיר.
לאחרונה ראש העיר החליט להעביר לקמינצקי את השטח הגדול כדי שישמש למטה כחדר מסחר לבנק שלו

בוקר טוב
כב׳ ראש העיר הנכבד
הרב יעקב גוטרמן הי״ו

קראתי שוב ושוב הבוקר את המאמר והכותרת הראשית של יתד נאמן ובפרט את רגע לפני - האם ידם לא תרעד ? של העורך הנכבד הרב יצחק רוט!!

האמת כמו כולם אנו מזועזעים ובוכים  על הרמת יד בתורת ישראל ועצם המחשבה לגרום לעצירת הישיבות ובחורי החמד!!

נאה דורש ונאה מקיים!!!

אבל מה אנו דורשים מאנשי הבית היהודי או מאנשי יש עתיד, כאשר אתה פועל בדיוק כמוהם, כאשר גם לך אין הכרת הטוב (ציטוט של הרב רוט על ראש הממשלה), כאשר אתה מתוך שיקולים פוליטיים ואינטרסים הפקעת שטח שצריך להיות לטובת הציבור ונתת לאדם שהפיל חללים רבים בעיר והענקת לו כפרס נובל, אישור למימוש הפנטזיות שלו ולהקים על שטח ציבורי את התוכניות שהוא כבר שנים רוצה לממש וכולנו יודעים מה המטרה שלו, ומה התוכניות שהוא הגיש לעירייה.

עכשיו שכולם מדברים על רגע האמת. נשאל אותך כב׳ ראש העיר הנכבד מה הרגע האמת שלך???

 1. האם טובת הכלל מול ענייך או טובת עמותה פרטית שמטרותיה ידעות ואין כאן המקום להרחיב, היות והפעם הרחבתי את תפוצת האמיילים...

 2. האם להעניק פרס נובל למי שסיבך אותנו במאות אלפי דולרים ועוד רבים וטובים בעיר זה האמת שלך??

3. האם מישהו שבית המשפט רמז לו בדיונים ומופיע בפורטקול - עדיף שלא תפתח את נושא העמותה שלך שאחרת נצטרך לברר ולחקור את העניין, וזה יגרום לך ולמגזר החרדי בעיות קשות וד״ל.

 4. האם ברגע של אמת אתה לא חושב שאתה נותן יד לאדם שעד כה לא מצליחים להבין מהיכן יש לו את הכסף הרב להעיף ולזרוק בכל מקום ומדובר במיליוני דולרים ( הוא הצהיר אצל רב העיר שיותר ממליון $ הוא זרק ברחבי העיר והפיל אחריו מוסדות רבים שמסובכים בחובות בגללו וכ״ו.)

 5. האם ברגע של אמת ולאור פרשיות הרבות במגזר החרדי (לא כולל פרשיות מייאדוף) שאנשים מסוגו, השתמשו בכסף שהפקידו אצלו ויום אחד קמו ונעלמו והשאירו אחרים מאות אברכים ללא שקל לחתונת ילדיהם ואתה לא חושש שזה יירשם על שמך הרב גוטרמן???

 6. האם אין הכרת הטוב בעיר הזאת למי שהיה הנחשון לבנות את בתי המדרש בעיר וקמינצקי סיבך אותו ואת האחרים בגדול והפרס לאשר לו קרקע שלנו לבניית הפנטזיות הפרטיות שלו...

כב׳ ראש העיר הנכבד, טול קורה מבין עינייך ולפני שאנו צועקים על האחרים נצעק על ההנהגה שלנו ועל מידת הרשע הקיימת אצלנו.

לא נרפה ולא נשתוק עד שחרפת העיר תוסר והקרקע תוחזר לאלפי המתפללים ויוקם במקום שטייבלך לבית מקדש מעט ולא יוקם במקום משהו אישי ופרטי שכולנו יודעים את המטרות האמיתיות שלו

6 תגובות:

  1. הרב גוטרמן מזיע ומזיע ומזיע ומזיע למען הציבור החרדי. תראו לי למי מזיע יותר ממנו למען הציבור. והוא בכלל לא רוצה להיות ראש העירייה "הגדוילים לחצו עליו"
    אלק...

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן הרב גוטרמן מזיע ומזיע ומזיע ומזיע........ . תראו לי למי מזיע יותר ממנו..... והוא בכלל רוצה להיות ראש העירייה.......

      מחק
  2. מוסדי עולם עוזר להרבה עמותות ואיני יכול לפרטם משום עינא בישא
    אבל ביטולה היא קיומה

    השבמחק
  3. משה שלזינגר משועמם כרוני ומבלבל את המח, הק'רקע לא היתה שייכת להיכל יצחק, שגם הקרקע של היכל יצחק הושגה באלימותו של שלזינגר. די לאלימות, הנח ליוצאי סלבודקה לבנות ותפסיק לרדוף אותם.

    השבמחק
  4. רגע רגע , איך יוצאי סלבודקא בתמונה, בכתבה מדובר על קמינצקי, אגב שלא במתכוון שלזינגר נכנס כאן באדמור מאלכסנדר שליט"א, אולי בגלל שמקורו של גוטרמן הוא משם, ואיך לא יחשוש שלזינגר מנקמה של חסידי אלכסנדר על הפגיעה באדמו"ר, נמאס לו לעבוד במכבי ?
    אגב הרעיון להרוס לשלזינגר את מכבי, זה טעות אדירה, שם לפחות הוא פועל , וכשהוא רוצה לעזור הוא בולדוזר לא קטן, והוא עוזר המון, חבל למבוטחים להפסיד איש כזה, אך דא עקא שביחס להיכל יצחק הוא כמו פיל בחנות חרסינה הוא משתולל ומתנהג כמו הדיוט, ולכן עדיף שיקבל שעות נוספות במכבי, זה גם תועלת לציבור, וגם תועלת אישית לשלזינגר שנא' תכבד העובדה על האנשים ויעשו בה.... ואל ישעו בדברי שקר...

    השבמחק
  5. זה לא שטיבלאך עבור היכל יצחק ?

    ככה היה ביתד וגם בידיעון נראה לי.

    מישהו הכניס את זה ליתד בשביל לצחוק על שלזינגר ? אם ככה זה פאדיחה רצינית של יתד, מחר כל אחד יבוא ויכניס כתבה סבם בשביל ללגלג על האחר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.