רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

ידיעות - בקצרה

פיצוץ ביחסי כפר חב"ד ומד"א!! בימים האחרונים שלח ימי ליפשיץ יו"ר ועד כפר חב"ד באמצעות עורך דינו מכתב התראה לפני תביעה על כך שמד"א התחייבו לממן את בניית תחנת מד"א בכפר חב"ד וכעת לאחר סיום בניית התחנה מד"א הוציאו דרישת תשלום לוועד כפר חב"ד ע"ס 250,000 ₪. גורמים בכפר חב"ד התבטאו כנגד מנכ"ל מד"א אלי בין התבטאויות קשות בהם האשימו אותו שהוא שקרן ונוכל ושכל מטרתו להקמת התחנה בכפר הייתה מסע יחסי ציבור של מד"א על חשבון תושבי כפר חב"ד. למרות הכל, בימים האחרונים התקיים טקס חנוכת התחנה וזאת בשל דרישת התורמים שתרמו חלק מבניית התחנה וגם כאן מד"א שוב התנהלו כבריונים, הם שלחו את כל הספקים שהוזמנו לטקס (הגברה, סוכה ועוד...) ע"י איציק לוי האיש של מד"א בכפר חב"ד לימי ליפשיץ בכדי שהוא ישלם את ההוצאות. ימי ליפשיץ מצידו הפנה את הספקים למנכ"ל מד"א אלי בין, והיות ואלי בין לא הסכים לשלם, כל החשבוניות נרשמו ע"ש איציק לוי. וזה לא נגמר, יואל בלניצקי הסתכסך עם שותפו איציק לוי וזאת לאחר שהובטח לו שהוא ינהל את התחנה ויקבל 7000 ₪ לחודש על תפקיד זה, וכעת מתברר שמי שהולך לנהל את התחנה הוא איציק לוי בעצמו. בינתיים, תחנת מד"א שוממה וריקה, החשמל לא חובר אליה וכנראה לא יחובר בתקופה הקרובה.

**********************************
אם יש לכם קצת זמן על הידיים, למה שלא תלכו לעבוד עבור מלכת אנגליה? בארמון בקינגהאם עובדים כ-450 אנשי צוות וכעת דרוש להם אחד נוסף - שען מלכותי. השען צריך להיערך לכוון את אלף שעוניה של המלכה ולוודא כי הם תמיד מדויקים. העבודה המשונה מתגמלת מאוד: המשכורת השנתית היא 31,200 אלף פאונד – כ-176,600 שקלים.

**********************************
מתוך נאומו של הנשיא אובמה באו"ם: "קיומה של ישראל צלוי בקיומה של מדינה פלסטינית". זוהי בעיני אחת האמירות החמורות שהשמיע נשיא אמריקאי מעולם. אדוני הנשיא, קיומה של מדינת ישראל הוא בלתי מותנה ולא תלוי בפלסטינים. ארה"ב מסייעת לישראל אבל תמיד ידענו להגן על עצמנו בכוחנו שלנו. אנחנו שואפים לשלום, אבל לא ניקח סיכונים מיותרים ולא נלך לשום פתרון שיסכן את קיומנו

**********************************
היום בשעה שבע חמישים היום בערב שער שכם
הערבים העיפו על אוטובוס ברזל עבה RHS  כמו טיל וזה פגע מתחת לחלון
כי אם זה היה פוגע לחלון היה עובר והורג חס ושלום שבדיוק במקום ההוא היה עגלת תאומים
תסתכלו בתמונה שצילמתי נגעתי באצבעות באבק שם תראו את גודל הברזל עם שני שפיצים בערך  15/10 ס״מ

**********************************
לאחר ההפנינג המוצלח אתמול במהלכו הגיעו למעלה מאלפיים איש לתמוך בבעז אלברט ובהחלטתו שלא לציית לצו הגירוש ולהשאר בביתו, פשט בסביבות השעה 16:00 כח משטרה על ביתו של בועז אלברט במטרה לעצרו. אולם לאחר שפרצו לבית, גילו השוטרים כי בועז מבוצר בעזרת מתקן שהוכן לצורך כך במקום, וביצהר אומרים כי יקח זמן רב עד לנטרול המתקן. בינתיים הגיעו למקום למעלה ממאה תושבים המונעים מהשוטרים לבצע את המעצר. האירוע התרחש בשעה שבביתו של בועז נכחה קבוצה גדולה של אורחים שהגיעו לתמוך בו. ביצהר קוראים לציבור לבוא כעת למקום ולמנוע את המעצר וטוענים שנראה כי האירוע צפוי להמשך עוד שעות ארוכות.
עדכון: המשטרה הביאה לביתו של בועז אלברט ביצהר ציוד פריצה מתקדם בניסיון לפרוץ את המתקן בתוכו כלא אלברט את עצמו בביתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.