רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

זעזוע: בבית העלמין העתיק והקדוש בצפת הלווית ברג ממרכז הקבלה. מאות פרוצים ופרוצות לבושים לבן. הכניסה לחרדים לבושים שחור נחסמה. יטמן במערה ייחודית.

אלעד: ראש העיר הבא צוריאל קריספל ערך סיור בשוק ארבעת המינים שבמרכז המסחרי באלעד יחד עם חברי סיעת ש"ס בעתיד

גירא בחשיפות: נצח במודיעין עילית סופגים מכה קשה. הגר"מ גרוס ו'חניכי' יתמכו ביהדות-התורה לאחר שנציגו גיטלר שובץ ברשימה. דיווח כי ישנה התחייבות חתומה.

גירא בחשיפות בפרסום ראשון: "המרכזית" מענישה את 'המאוחדת'-ויזניץ. סגרו דיל עם בעלזא, הכולל את אשדוד, בית-שמש ומועצגה"ת. ליצמן ובריסק השלימו.

ידיעה ב'הפלס' על משה ליאון: "מועמד לאומי המוצג כ'מסורתי' ו'חובש כיפה' אך עושה דברו של ליברמן שמפלגתו בקו אנטי חרדי מובהק. היה שלוחו במו"מ הקואליציוני ושותף בניסוח ההסכם המחפיר שבמרכזו גזירת הגיוס"

דוסלב- במספרה של אייל הספר בירושלים, מחכים למעלה משעה בתור, אשר גולד, יענקי אריה (כיכר השבת) יוסי בן עטר (גלי ישראל) ומאיר כהן (הבן של צביקה כהן)

האבא, צביקה כהן מס 2 ברשימת שס בירושלים משום מה בחר להסתפר אצל פיני הספר ברחוב פינס וממתין בתור כמו כולם.

לטענת מנהל הבחירות בבני ברק הוא מקבל משעות הבוקר איומים על חייו בעקבות פסילת הרשימה של ירחמיאל שניידר. הוא אומר שהוא מזהה בין הקולות המאיימים את הבנים של שניידר, אבל יש גם אנשים נוספים...

שמואל טירר משלומי אמונים שהודח במרמה מרשימת יהדו"ת בפ"ת, בחשיפות: הרבנים, והנציגים פרוש וזייברט דורשים שהנציג פרידמן לא יהיה ברשימה!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.