רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

ידיעות - בקצרה - אלעד ועוד

בש"ס התייאשו מאלעד?

חה"כ איציק כהן העביר את כתובתו לבני ברק. גורמים בש"ס אומרים כי מדובר במלחמה ארצית על מעוזי שס יש לנו בבני ברק מעל 20,000 קולות אין סיבה שנפסיד באלעד ולא נקבל בתמורה את בני ברק. דגל התורה שוקלת לתמוך בנו לראשות.

יחיאל ועקנין יו"ר סיעת טוב אלעד בראיון:
"אנחנו מתנגדים נחרצות למועמד מוצנח מעיר אחרת" "לא מאמינים לפוליטיקאים שכיהנו כבר סבלנו מהם מספיק" ומספר ומרחיב על הפעילות של סיעת טוב בעיר אלעד

זה יוצא וזה בא? דיווחים באלעד: דירתו הריקה של זליג אורלנסקי הושכרה ללייזר ראוכברגר.

זליג אורלנסקי בקול חי; עדיין לא התקבלה החלטה במי לתמוך באלעד, מנסים להתחשב ברגשות התושבים ויש עניינים שרוצים שישתנו אחת ולתמיד ומצד שלישי לא רוצים שתהיה מחלוקת, מנסים לייצר פתרון, זה מונח על שולחנם של גדולי הדור.

זליג אורלנסקי מגיב בקול חי להקלטה: חבל שאת המאבק על ראשות דגל באלעד גוררים להשמצות והקלטות. אנחנו בדיאלוג עם רבני העיר והגבאים להגיע להסכמות,- בנוגע לראשות אמר: יכול להיות שהגיע הזמן לתת פעם אחת ולתמיד לתושבים להכריע מי יהיה ראש העיר וגם אם זה כרוך בהכרעה בין 2 מועמדים צריך לכבד את גדולי ישראל.

*******************************
במודעות שפורסמו בריכוזים חרדים נכתב: "עקב הגזירות הכלכליות הכואבות של ממשלת הרשע האומרים 'פן ירבה', תתקיים מדי שבוע חלוקת מצרכי מזון 'במחיר הכל בשקל' לאברכי הכולל. המכירה המדוברת תעמוד על סכום של 11 שקלים בלבד, כשניתן יהיה לקנות בה: 2 לחם פרוס, 2 חלב, 4 לבן קטן, 2 גבינה 250 גר', 1 תבנית ביצים. היוזמה לכך היא של נדיב שהחליט להילחם בגזירות הכלכליות, והעמיד את הרעיון לביצוע כבר היום ב. התנאי לקבלת התלוש לקנייה המוזלת, מותנית בלימוד שעה רצופה בסדר לפני הצהרים, דבר שמעניק לאברך את התלוש לרכישת המוצרים.

*******************************
ר'חיים פלאג'י.כתב בסיפרו "מועד לכל חי" מי שיקרא היום בחומש דברים,בפרשת"כי-תבוא"פרק כו,מפסוק א' עד יא' כולל.הקב"ה מכריז ואומר:גביתי מאדם זה כל החובות ומוחל על חטאיו.וידוע שיש 7מרומים,ונוטל הקב"ה נשמת האדם ומקריבה על המזבח ואומר הרי הוא טהור וקבלתי כל חובותיו.לשנה טובה תכתבו ותחתמו,תזכו לשנים רבות נעימות וטובות.בבקשה,לזכות את הרבים נא להעביר לכמה שיותר אנשים.כדי שכולם יכנסו ל"יום הדין" נקיים מעוונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.