רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

קורנפלד מנצל את הכפרות כשעיר לעזעאל בכשלונו בפרשת השחיטה היהודית באירופה

לכבוד הרב שאולזאון שליט״א

אחדשה״ט בכבוד הראוי, ובאיחוליים לבביים לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.
לא נעים בכלל להתחיל את השנה החדשה במוצאי יום הכיפורים עם התרחשויות כאלה שמראה בלי שום ספק לאיזה דיוטה תחתונה ראשי קהילת מחזיקי הדת הגיעו, ובלי שום מעצורים מתעסקים בכמה שיותר שפיכת דמים בפרהסיה בלי שום בושה ובערב יום הכיפורים.

מדובר בפרשת הרב צבי וויינגארטן הידוע באנטוורפן בשמו הטוב והחביב ר׳ הערשל וויינגארטן,  שהוא הגבר שהקים במו ידיו ובמשך עשרות בשנים בדמים תרתי משמע ובמסירת נפש את כל המפעל העניפה של שחיטת ומכירת העופות למהדרין (דרך המפעל בלונדרזעיל בלגיה) ולא די בכך שלא הכירו לו תודה ולא שילמו לו אפילו פרוטה ממה שמגיע לו ע״פ דין תורה וכמבואר ברמ״א חושן משפט סימן רס״ד סעיף ושדדו אותו מכל וכל, לא היה למר פנחס קורנפלד במה להתעסק בעשי״ת ובערב יום הכיפורים אלא לבזות את הרב וויינגרטן בפשקווילים דרך הגליון ״למען תדע״ להצר את צעדיו של זכותיו הלגיטימיים במכירת העופות בשחיטה למהדרין מן המהדרין, ושפיכת דמו על לא עוול בכפו.

הרי מי פתי יאמין שהעניין החוקי של הפיקוח ע״י פקחי הערייה עומד לנגד עיניים או שזה בכלל משנה במאומה בהכרעת הכף לכאן או לכאן בעניין השחיטה באירופה, הרי ההיפך הוא הנכון ואין דבר יותר מזיקה לעניינים  מהסכסוכים הפנימיים וההתחשבניות הנובעים מאינטרסים צרים ופסולים, ועל גב הציבור!.

זה דבר ידוע ומובן מאליו שמר פנחס קורנפלד אחרי הכישלונות הצורבות שלו והחסרת תקדים בפרשת השחיטות באירופה, מחפש בכל דרך קרבן ושעיר לעזאזל כצעד מועיל להשתמט מהאחריות האישית שלו בכל הענין,
אבל זכותו של תושבי אנטוורפן וחברי קהילת מחזיקי הדת לצפות מנבחרי הציבור שלהם ומרבניהם,  שבעשי״ת תשובה ובעריוה״כ במקום לחרחר ריב ומדון והתלקחות אש המחלוקות בעירנו, לעשות את ההיפוך ולעשות כל מאמץ באיחוד הלבבות, ובעשיית שלום בין איש לרעהו,

מאת איש ציבור באנטוורפן שכואב לו העניין ומקווה שפרסום הדברים יעשו רושם, ומי יתן בהשכנת אהבה אחוה ושלום וריעות בעירנו אמן

הנה המכתב גלוי של הרב וויינגארטן, לרב אהרון שיף גאב״ד אנטוורפן בעניין.

7 תגובות:

  1. הבנאדם אהרון שיף הבלזאי שקוראים לו היום גאב״ד אנטוורפן, מתנהג כראש ארגון מאפיה לכל דבר, ומציאותית בשטח הוא בלתי רלוונטי לחלוטין.

    לא חסר הרבה עד שגם מבחינה חוקית יחתם כקהילת מאפיה ופשע מאורגן לכל דבר, עם כל ההשלכות שבדבר.

    השבמחק
  2. הכל בגלל שאוסר לאכול מחנות שאין עליו שום השגחה?

    בשר אפשר לקנות גם בסופרמרקט אלדי! אותו כשרות.....

    השבמחק
    תשובות
    1. אין בכלל יהודי באנטוורפן ששואל את הרב שיף דבר וחצי דבר בעניינים כאלה, הוא לא רלוונטי.

      מחק
  3. "הרב" וויינגארטן.... איזה צחוק, וד"ל!!!!!!

    השבמחק
  4. כל אברך כולל או יודע ספר באנטוורפן יודע יותר מאהרון שיף

    בושה וחרפה

    השבמחק
  5. האם יש מידע באיזה ישיבה הרב של אנטוורפן למד בצעירתו? מאיפוא קיבל סמיכה לרבנות? וכו׳

    השבמחק
  6. היגיע הזמן שקצב נחות כמו ויינגרטן יבין שהוא חייב לכרוע ברך ולציית להוד רוממותו הרה"ג הגר"פ קורנפלד שליט"א. לא כל קצב מהאטליז יחבר לנו הלכות פה. בושה שאיזה קצב, איזה ויינגרטן מתעמר בפרנסי העיר ירום הודם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.