רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ושם


כיפת הברזל בכפר חב"ד
יו"ר סיעת שלומי אמונים ח"כ מאיר פרוש ובנו המועמד המוביל לראשות העיר אלעד ישראל פרוש, הגיעו כעת להשתתף בתפילות הסליחות בחצר הקודש סערט ויזניץ.

בתחרות הבעל תוקע השנתית הנערכת לקראת ר''ה הבעל''ט  זכה יאיר לפיד לאחר שתקע השנה מדינה שלימה

הגראי"ל הערב: אנו נמצאים בחבלי משיח. כמו בחבלי לידה, ככל שמתקרבת הלידה, חבלי הלידה קשים יותר, כך חבלי משיח, ככל שמתקרבים, הגזירות מתרבות. ה' יעזור שמה שחושב לעשות הרשע לפיד ימ"ש לא יעלה בידו.

זייברט נחוש להיאבק בכל האמצעים נגד המטה החרדי של הליכוד, העביר מסר לליאון, גור תתמוך בירושלים בברקת, במידה והליכוד יכפה בחירות בבני ברק.

שלום ירושלמי 'מעריב': הרב עובדיה הפך להיות הקמפיינר המרכזי לצרכים של דרעי שמנסה לגרוף ניצחונות בקרבות המוניציפליות.

האוצר לא מאשר לאף גוף חרדי לקבל את סעיף 46 המעודד תרומות לפעילות הארגונים שאינם מתוקצבים מהמדינה. ח"כ גפני שחושף את הנתון אומר כי  "שנאת החרדים של לפיד מעבירה אותו על דעתו".

משדר חצות בנייעס החרדי: המזרחן הבכיר מרדכי קידר בראיון מיוחד;
אובמה מדבר גבוהה גבוהה ולא עשה כלום, הוא חייב להוכיח שמילה שלו זו מילה.
בסוריה משדרים לחץ. אני מקשיב לתחנות הסוריות ושומע אותם מסבירים למה אסור לתקוף בסוריה.

כיפת ברזל נפרסת כעת בכפר חב״ד קילומטר וחצי מנתב"ג

מ. עילית: מודעות ענק הבוקר "גם במודיעין עילית מחליפים ראש עיר" הערכה בעיר כי אנשי גוטרמן עומדים מאחורי הפירסום בכדי להוכיח שרה"ע נרדף

פירון בראיון למוטי לביא בקול ברמה: כהונתי במשרד החינוך תפסיק את ההתעמרות בבני אדם, אני חסיד גדול של החינוך הציבורי. למדתי בכולל יותר שנים מאלה שמבקרים אותי.

פירון בקול ברמה על הפגיעה בעולם התורה: יש כמה שחקנים במגרש הפוליטי והרבה יצרים שבגללם הגענו למצב הזה, היינו צריכים לעשות את זה בצורה אחרת. מוקדם להספיד את ברית בנט-לפיד, היא חזקה כמו שהייתה.

דה מרקר: רשת אלון רבוע הכחול שבבעלות דודי ויסמן הפסידה 56 מיליון שקלים ברבעון האחרון.

הארץ: ראיון עם יהודה משי זהב במוסף תחת הכותרת 'רך כמו משי'.

גורמים בכירים בש"ס: דרעי משתף פעולה עם מושחתים שפרשו מש"ס בבית שמש בינהם ראש לשכתו של אבוטבול לשעבר גולן שליט. הגורמים טוענים שדרעי מכין את הקרקע לחיבור ש"ס עם אלי כהן למקרה של ריצה של פרוש באלעד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.