רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 4 בספטמבר 2013

איש השנה - גדול הדור מרן הגראי"ל שטיינמן

מאת בן תורה

אני יודע שזה לא מקובל להכניס באיש השנה את גדול הדור, בפרט שלאורו כל בית ישראל הולך, אבל בכל זאת לאור מה שהיהדות החרדית עברה והתהפכות וההנהגה המלאה שעברה למרן שליט"א, מהראוי לחזור לשנה הקשה ומה שעבר עלינו. זה לא סוד שאוייבים מבית עשו הכל להרוס את היהדות החרדית מבפנים. במשך השנים ישבו שרלטנים אפיקורסים שכל מטרתם הייתה לבזות גדולי תורה ולהעמיק את שלטון ההון על ציבור בני התורה. בסיומה של שנת תשע"ב החל המהלך שלא היה ברור אם יצלח. צריך לזכור שהבית של שערי חסד משופע בשרלטנים אוליגרכים ואנשי עולם תחתון. מבעד למסווה הקנאות מזוייפת מסתתרת מאפיה לכל דבר. הם פתחו עיתון, איימו בריצה לכנסת, עשו הכל להרוס את הכל מבפנים שיתפו פעולה עם חוגים קנאיים הזויים שכל השנים מחרפים ומגדפים מערכות אלוקים חיים. שפכו מיליונים על עיתון הפלס. עשו הכל להכשיל את הבחירות לכנסת.
 
מולם ניצב ענק הדור, יהודי שעליו אפשר לומר שלא נהנה מעולם הזה. עשרות דורות לא זכינו למנהיג כזה שמחזיק עשרות אלפי בני תורה. ולא בצעקות וחירופים הוא מנהל את הספינה המאיימת לטבוע אלא בחיזור בחיובי, וכך ניצלנו ללא התלהמות מהרבה גזירות. מרון ראש גולת אריאל הגראי"ל שטיינמן, לא נגרר מעולם לחבורה הנלוזה של שערי חסד.  כל הפשקווילים והמודעות הפיקטיביות שנתי גרוסמן היה מוציא חדשות לבקרים מרבנים נעלמו, החרמות התאדו כלא היו. העולם החרדי חזר לשפיות, והבין שכדי להצליח מתעסקים עם העיקר ולא עם הטפל שבטפל ולא בונים את עולם התורה על שקר ונוכלות.
 
המהפך השקט שעשה מרן שליט"א הוא מהפך של מאה שנים. מהפך על טבעי שרק אדם עם כוח התורה והקדושה שכמו של מרן הגראי"ל   מסוגל לבצע. השרלטנים מנגד נשבעו שהם ינצחו שהם ישברו את הכל שהם יארגנו פרובוקציות כדי לגרור את הרב שטיינמן לבור ללא תחתית. אבל בסיומה של שנה עם ישראל למד פרק מה זה מנהיג ענק, שלא מוציא הגה מפיו אלא רק לפי מה שצריך ולא לפי כותרות מתהלמות ולחצים פוליטיים. העידן של שערי חסד תם מהעולם.
 
ואת התוצאה ראו בקלפי. 2 מנדטים של חרדים שרעו בשדות זרים חזרו ליהדות התורה. בשעת מלחמה מכנסים את כולם למאבק הגדול מול מחרחרי הריב והמדון שהוקעו מכלל ישראל והינם בגדר אפיקורסים ומינים המבזים את גדולי ישראל.
 
מה שנותר לי לאחל למרן שליט"א עוד ינובון בשיבה דשנים ורעננים יהיו, שמרן יאריך ימיו ושנותיו בנעימים ויזכה לראות בביאת גואל צדק במהרה.

תגובה 1:

  1. שטיינמן הנדוש שכח את תלמודו
    על כל דבר צועק "תורה", חוזר הוא על עצמו

    חביב הוא על החילונים כי מחאה שונא הוא
    הם משלמים והוא שותק - יודע שור קונהו!

    כל עוד בחרדים ישלוט, שמחה ללפידים
    שומרי תורה יאכלו גבבא - אין אוכל לילדים

    לשטיינמן שירו שיר תודה כי קהילתכם הרס
    והוא יצעק "תורה תורה" עת ימחצכם קלגס



    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.