רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

ידיעות - בקצרה


הקהילה החרדית המומה: גוטניק הואשם בהונאה  
הלם בקהילה היהודית באוסטרליה: הפילנטרופ יוסף גוטניק הונה חרדי אחר במיליון דולר אוסטרלי, כך לפי פסק דינו של בית המשפט. בית המשפט באוסטרליה פסק ביום שישי כי יוסף גוטניק או בשמו האוסטרלי ג'ו גוטניק הונה חרדי בעל תשובה בשם רוי טאשי בסכום של מליון דולר אוסטרלי.
השופט גם קבע כי עדותו של גוטניק אינה אמינה והיו בה הרבה אי דיוקים.
iלפי תביעתו של רוי, הוא פנה לייעוץ לגוטניק באשר לאפיקי השקעה, וגוטניק המליץ לו להשקיע במניות חברת כריה קנדית אשר היו לדברי גוטניק 'במחיר מציאה'. אף שכוטניק היה מבעלי החברה.
החברה נקלעה להפסדים, וטאשי דרש פיצוי על כך. "עדותו של גוטניק לא הייתה אמינה", קבי השופט, "ולא אקבל את עדותו, מר גוטניק לא ענה על שאלותי ופעמים רבות אף ענה בצורה חמקנית".
לפי פסק הדין על גוטניק להשיב לתובע סכום של מליון דולר אוסטרליים.

*******************************
דוברת הדסה מוסרת עדכון על מצבו של הרב עובדיה יוסף: הרב עובדיה יוסף מאושפז  מזה מס שעות ביחידה לטיפול נמרץ פנימי בבית החולים הדסה עין-כרם. הרב מקבל טיפול אנטיביוטי תוך ורידי לטיפול בזיהום בו לקה. הרב בהכרה מלאה, אינו מונשם, וכל המדדים תקינים. הבוקר הרב יעבור עוד מספר בדיקות נחוצות
עדכון משעה 6 וחצי

*******************************
שימו לב לעדכון השעונים בסמארטפונים שלכם!!
במוצאי ששבת הקרוב המערכות האוטומטיות יעברו לשעון חורף למרות שעבר חוק חדש ששעון החורף ייכנס לתוקפו רק בעוד כחודש. על מנת להימנע מבאלגן ביומנים והתזכורות יש להעביר את מצב עידכוני שעות ותאריכים למצב 'ידני' ולאזור זמן 'איסטנבול' ורק בעוד חודש להפוך חזה למצב 'אוטומטי'!! מי שלא יזכור לבצע עכשיו, יגלה ביום ראשון הקרוב שכל היומנים והשעונים שלו מקדימים בשעה....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.