רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

פתיחת המגבית של 'אתרא קדישא' במכות ואלימות לקיים מה שנאמר "דמים בדמים נגעו"

מאת עדה'ניק

כמידי שנה בשנה עורך ארגון אתרא קדישא מגבית הנקראת לא פחות ולא יותר "מגבית כופר נפש", לא ברור בדיוק בשביל מה צריך ארגון אתרא קדישא לכל כך הרבה כסף, שהרי את כל ההפגנות המודעות וההסעות הוא לא מממן בפרוטה, כמו שכל דרדק בירולים יודע מזמן, ואף גם אינו משתתף אי פעם בתוצאות ההפגנות במאומה, והנזקים כולם נופלים על כתפי המפגינים.

ומה תאמרו, אולי הפשקווילים המפוזרים נגד גדולי הדור - כתבי הנאצה שנזרקו בזמנו נגד מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל והיום נגד מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, או רבבות הפשקווילים המבחילים שפוזרו נגד איש החסד הרב אברהם סלאנים הי"ו - הם אלו שעולים לו הון עצום, הרי ראשי ארגון אתרא קדישא מכחישים שיש להם שום קשר לאותם מעשים נתעבים, וכבר נודעו ראשי אתרא קדישא לאנשים נאמנים וישרי כפים ביותר, ומי אנו שנבדוק אחר דבריהם.

בשנים עברו לקראת המגבית שהיו עורכים אתרא קדישא היו בידם חתימותיהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, עד לפני שנתיים שלוש עוד התנוססו על כרוזיהם חתימתם של מרן עמוד ההוראה הגר"ש ואזנר שליט"א מרן הגאב"ד הגר"נ קרליץ שליט"א ומרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, כמו גם קריאתם של חברי בד"ץ העדה החרדית שליט"א למען הארגון.

אך מה יעשו ובשנתיים האחרונות לאחר שנחשף לעין כל קלונו ונבזותו של ארגון אתרא קדישא, גדולי הדור שליט"א כבר אינם מסכימים לתמוך בארגון זה הפועל נגד דעת תורה, ולזאת החליטו ראשית כל להוציא מן הגנזך את החתימות הישנות, אולי יהיו כמה תמימים שלא ישימו לב לשנה של המודעה.

אבל זה לא מספיק, מרגלא בפומייהו תמיד "כל הגולה תבער כמדורת אש", ולאחרונה עפעס זה לא מורגש כל כך, אחרי ישיבות ארוכות אפופת עשן סיגרים וסגריות משובחות הוחלט פה אחד שחייבים להפיק מופע מכות ודמים בימי עשי"ת, לקראת פתיחת המגבית, לקיים מה שנאמר "דמים בדמים נגעו".

ואכן היום יום ב' הגיעו כעשרים מובטלים אל מתחם גולובנציץ והתחילו באלימות ובריונות להתפרץ אל תוך השטח, וביצעו היזקים בהיקפים גדולים, וכצפוי מראש המאבטחים והעובדים במקום לא שקטו על שמריהם והשיבו להם מנה אחת אפים, ובסופה של הקטטה ששה מן הפורעים נשלחו לבית החולים בפציעות שונות.

אוה, לזה הם חיכו, מיד יצאו במודעות ענקיות ורמקולים ברחבי העיר על "הרצח המזעזע" שנעשה, תמונות נמרחו בכל מקום, ועכשיו אפשר לגשת בלב שקט לפתיחת המגבית, בזכות ישני עפר.

2 תגובות:

  1. יס"מ עם כיפה
    על זה נאמר מהרסיך ומחריביך ממך יצאו

    השבמחק
  2. בראדני סאטמר התמונות האלו יעשו מיליונים!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.