רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

מאחורי הקלעים של ריצת נצח - בני תורה

מאת מחבל

שעת לילה מאוחרת באחת מבתי כנסיותיה של העיר מודיעין עילית. כמה אברכים מיוזעים יושבים מהורהרים סביב לשולחן הדיונים, דנים באפשרויות העומדות בפניהם.
מצד אחד, יש את כבוד התורה כמובן. לא יתכן שראש העיר, ראשי המחלקות ועובדי הזבל לא יהיו כפופים למרותו של מרן ראש הישיבה שליט"א. מי יודע אם לא יבוא היום וחלילה וחלילה וחוזר חלילה יפקדו גייסותיו של הרב שטיינמן את העיר ויכריחו את כלל יראי השם ללכת לפשרות.
מן הצד האחר עומד השיקול המכריע של כבוד התורה גם כן. מה יקרה אם בסוף לא נצליח להכניס גם את המנדט הבודד חלילה וחלילה, הרי אז נהפוך ללעג וקלס. "מה הפירוש לא נצליח להכניס אפילו מנדט אחד?" מזדעק הצעיר שבחבורה, "הרי נורה למרן ראש הישיבה שליט"א להורות במפורש להצביע רק עבור המפלגה, ברור שכולם יצביעו". הנוכחים האחרים מחייכים ומורים לו לשבת. אסור לקחת את הסיכון שדבר כזה יקרה, מסכימים כולם. צריך לשמר את כוח ההרתעה.
מצד שלישי, אי אפשר ככה להתקפל. זה לא יתפס טוב בציבור, וזה גם ביזוי כבוד התורה חלילה וחלילה. מערכת בחירות אחת אחרי השנייה אנחנו עושים כל כך הרבה רעש תקשורתי ואחר כך נסוגים בלי כלום. הרי לאחר מערכת הבחירות לכנסת, עם כל הבלגן הגדול והפמפום התקשורתי חסר התקדים למפלגה בסביבות האלפיים תומכים שחלק נכבד מהם אינו כלול בספר המצביעים – לא יצאנו עם כלום. נאדה. ביקור נחמד של ליצמן שהראה לנו רק את הגב שלו מאז, כמה כותרות באתרים החרדיים המשוועים לכותרות פנים חרדיות, ולא יותר מזה. זה היה נחמד בשביל ההתחלה, אבל ככה לא בונים מדינה חלילה וחלילה.
מה עושים, שואל הזקן שבחבורה שגילו נושק כבר לשנת הארבעים. איך נכנסנו לבוץ הזה.
מה זאת אומרת, עונים לו כולם במקהלה, מריצים את המפלגה גם בבני ברק וירושלים! אנחנו לא נסכים בשום פנים ואופן חלילה וחלילה שבערים חרדיות אלו יסכימו לפשרות חלילה וחלילה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.