רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

פליישר עומד ליד חדרו של הרבי ורושם כל אברך שנכנס להתברך לשנה החדשה

מאת חסיד גור

כהמשך לחשיפה שלך אודות חובת הרישום המוקדם בו חייב כל חסיד גור טרם יבוא להתברך אצל הרבי לשנה החדשה, בה הוכחת כי המניע אינו טהור. אני יכול להוסיף כי לא רק שבודקים מי נרשם ומי לא נרשם להיכנס, אלא גם עורכים רשימה נפרדת בשולם שטיב מי נכנס בפועל ומי לא.

גור נכנסה למצב קשה ולאמוק, והמשמש העומד ליד החדר של הרבי רושם כל מי שהגיע להתברך לשנה החדשה, כאשר מי שלא הגיע נכנס מיידית לרשימה השחורה ויופעלו כנגדו סנקציות וחרמות.
נשאלת השאלה: האם המצב כ"כ קשה שצריך לקושש חסידים שיואילו לבוא ולהיכנס, ובלי זה לא יגיע אף אחד?!
הרי המצב ממש לא כך, ובכל מקרה יכנסו לאדמו"ר שליט"א אלפי בחורים ואברכים, אז למה להילחם במי שאינו מעוניין להיכנס?
האם לאדמו"ר מגור שליט"א כבר אין מה להציע, שהכניסה אליו צריכה להיעשות בצורה של להכריח את הציבור, ותוך איומים?!

5 תגובות:

  1. חיים שלם

    פליישר ישב שבעה על אימן והוא לא היה שבועה בבית המדרש אז מי כתב השימות אז ????

    השבמחק
  2. אכן עשינו פה סדר, ומי שלא מגיע אנחנו נרדוף אותו ואת ממשפחתו עד חורמה. גם את הילדים נזרוק מהמוסדות ושידוכים לא יהיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. שקרים והבלים, אני עצמי שנה שעברה שהיו רשימות לא יכולתי להיכנס, ולא נכנסתי עד היום הזה אף אחד לא פנה אליי ולא נגע בקצה ציפורניי, ואני גורי פשוט מהשורה, לא אחד ידוע וכדו' ההיפך, הרשימות נעשו למען הסדר הטוב, בכדי לדעת כמה פחות או יותר נשארו שלא עברו ולהיערך בהתאם עם השעות וכדו', (אני יודע על רבים שלא נכנסו) וכמו"כ השנה נרשמתי כל פעם מאוחר וכל פעם נדחיתי כי הרשימה מלאה, רק שהכנתי תזכורת להירשם מוקדם הצלחתי, זאת אומרת שאף אחד לא מחפש לבדוק בציציות, ההיפך דוקא בגור למי שיודע באמת ולא אלו שמדברים מתוך שנאה המצב של דרישה מהחסידים לבא לר' אינה קיימת, ההיפך היו מעדיפים שיעזבו יותר... יש לי חבר באחד החסידותיות שאמר לי שתקופה לפני ראש השנה הוא לא דרך אצל האדמו"ר שלו כי אין לו חשק להגיע אליו לראש השנה, והוא יודע שהוא ישאל אותו היכן ישהה, וילחץ עליו ויעשה לו חוסר נעימות שאינו מגיע, ואני כמה פעמים הזכרתי אחרי בקשת השנה טובה שלא אשהה אצלו בראש השנה ובירך אותי בהצלחה היכן שאשהה ופעם כשאתשתי היתה בחודש שישי ובכלל לא היה סיכון של לידה, הזכרתי שאני חושב בראש השנה להיות כאן, ונעניתי שאסע להיות עם האשה ולא להשאירה אצל "הוריה" לבד, אז חסל סדר קשקושים, ומי שמרים ידו בגדולי ישראל ומאמין לכל סיפורי השקרים לפני שביקר בתוכו באמת ולא דרך האינטרנט שם כל האינטרסנטים והממורמרים מנפחים סיפורים לכדי עלילות מרושעות וסרטי אימה, הכל פרי דמיונים חלומם או אפי' גם זה לא וה' הטוב יכפר ויחזיר בתשובה את כל החוטאים פה שמנבלים פיהם נגד כל גדולי ישראל כאילו אין יום הדין בבא העת.

      מחק
    2. מה לעשות, האמת כואבת, ועל ראש הגנב בוער הכובע !!!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.