רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

אז מי פרצו לספרית אגודת חסידי חב"ד - משיחיסטים או שבבניקים?

מאת חב"דניק

לכל מי שמנסה להסביר שהפריצה לא שייכת למשיחיים: הנה מה שכתב חיב''ה. הסיפור האמיתי הוא שהם העלו לשם דגל צהוב של כת המשיח כדי לעשות 'דידן נצח' ולהניחו בקומה ג' בחלון הקדמי, כשם שה'מבצע' של תשרי ע''ג היה שהניחו צלמם על הגג למשך כמה שעות. מישהוא שילם להם לפני ר"ה לעשות את זה, בינתיים הם קנו עם הכסף סמים ועלו לשם לשים ת'דגל ולעשן שם את הסמים בעיצומו של שב''ק שבת שובה רח''ל, ולאחר ששברו חלון ופרצו לבית חיינו, באולם תערוכת ספריית אגו''ח, התגלע שם סכסוך ביניהם והלכו מכות וזרקו כסאות אחד על השני, הכיסא שבר זכוכית של אחד מחלונות התצוגה, ונבהלו ורצו לסדר את זה וחתכו בידיהם וירד דם רב וברחו דרך המדרגות והשאירו שובל דם עד למעלה בזאל שרואים עוד שארית עד עכשיו,
כל זה רואים בסרט האבטחה, ועל סמך זה אסרו אותם,
הוריהם הופכים עולמות להשתיק את הכל ומוכנים לשלם את כל הנזקים +
וב"ה הדגל בידינו, וניקינו עימו את שלוליות הדם שלהם.

4 תגובות:

  1. לא נראה כלל שזה משיחיסטים מפני
    א בחורים כאלה משיחיסטים שהגיעו לרמה כזו בודאי היו הולכים עם כיפה ״יחי״
    ב׳ האתרים המפורסמים של חב״ד ששונאים כ״כ את המשחיסטים לא היו מתאפקים לפרסם זאת שוב ושוב
    ג׳ הא גופא שאתרים הנ״ל באופן פתאומי לא מדברים על זה כבר לאחרי שהתחילו לפרסם ברעש מהווה הוכחה שדווקא לא משיחיסטים עומדים מאחורי זה
    ובעיקר מפני טעם א

    השבמחק
  2. ידידי השופר התורן להגיב על הפשע של המשיחים,
    שאלה לי אילך אתמול הסתובבו מאות משיחים בכל רחבי ניו יורק לעבוד עבור הבחירות עשרות מהם
    חליפו את הכיפות יחי אז תסביר באיזה רמה הם. ?ב..האתרים של חב"ד לא מפרסמים כל פשע ומבחינתם המשיחים לא קיימים.
    ותנוח דעתך אני יודע מה מנסים להשתיק מהרגע הראשון ידעתי הכל .והם פושעים כמו עשרות שמסתובבים בשכונה ומעשנים כל היום סיגריות בנוסח הערסים ואם כך ניראים בחורי ישיבה אז אני המשיח. ואם הייתי אבא לאכאלה טיפוסים גם הייתי שלוח אותם לאשל שהיה שקט בבית.

    השבמחק
  3. אתה שהגבת על השופר התורן...משיחטסים בחיים לא יורידו את היחי שלהם בעד כסף.. די לבלבל ת'שכל! זה חברה פושטקים ששמים יחי בשביל הפואנטה... ואני אישית מכיר את שתי החבר'ה שבתמונה.. אחד מה םתושב קראון הייטס לא משיחיסטי ואחד מתפרפר בין הרחוב לבית אז תפסיק לבלבל..ל

    השבמחק
  4. חתיכת הדיוט ואפילו פעמיים הדיוט,
    אני בעצמי נוכחתי במשפט השומרים וישבו שישה מוסרים ואתה צודק את המגבעת המצומק הורידו אבל את הקסדה לעולם לא , וכך כל אחד מהמוסרים הם יותר מפושטקים ותסביר לי למה הם הלכו לשקר בגלל שמשיחי בשביל כסף יבוז לרבי וימכור את אמא שלו ואלי אנ י גם מכיר אותך אישית ואתה
    באותו רמה כמו כל המשיחים ואול גם השופר התורן אז תפסיק לבלבל.. ל.אים יש לך..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.